Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Tem 2005
Mesajlar
69
ArkadaşLar Sizce DeviL Egzos Bizim Küçük CBR'lara Bir fayda SaqLarmı TAkanınız Warmı acaba aranızda ?

Fayda Derken Performans Açısından.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
10
meraba arkadsşlar... ben ehlıyetmı yenı aldım,motor kullanmıslıgım pek yok,yanı tecrubesızım,ben motorlaraa racng motorlar sayesnde baglandım ve tek onları kullanmak ıstıyorum,sızce ılk olark cbr 125 mı yoksa cbr600f mı benm ıcn ıyı olur.ben bırz ırı bırısıyım(bıraz degıl 100 kılo 1.85 boynda bırısıym)hangııs ıyı olur benm ııcn.cevaplar ıcn smdıdıen tesekkurkler
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
@GeNcHaCKeR

bence pek sağlamaz zaten tek silindir 125 cc makinaya ne kadar daha performans arttırabilirsin ki?Bence ona harcayacağın parayı al biriktir deneyim kazandıktan sonra hacim büyütürsün.

@metecy

600 f i sakın alma.Cbr 125 küçük geliyorsa sana hyosung gt 250 r al aslında o bile biraz fazla gelebilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Bütçen uygunsa hyo düşünebilirsin ama sıfır deneyim sahibiysen eğiti alman da yarar var.Büyük kasalı bir alet hyo...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
yau CBR-125 cılar nerde!! hep beraber buluşalım, tanışalım sohbet edelim, bu pazar akşamı ne dersiniz?
movistar maşallah de kazasız belasız binmeye devam edersem büyüyünce böyle olucak abisi :)

Kusura bakmayın 2 gündür gidemedim odamı boyuyordum :cherry:
Olur tabi neden olmasın , Pazar günü buluşma fikrine sıcak bakarım :)
 
Katılım
10 Tem 2005
Mesajlar
69
Tronic Tecrübe war Ancak imkan fazla yok :) haLiyLe Egzosa yoneLiyorum we SizLere Bir Sorayım dedim Arrow we Leo Nun performans kattıqını biliyorum Ama Devilide Sorup Bilqi Almak istedim.
 
Katılım
18 Haz 2007
Mesajlar
256
Görkem tşk ederim ilgin için ben burdaki dahaönceden kullanan arkadaşlar ve sana bir soru sormak istiyorum rodaj dolana kadar maksimum kaç devir ve kaç km hızı geçmemeliyim
ben ilk 250 ye kada 60 km yi ve 7000 dev. dk. geçmedim 400 km ye kadar 80 km yi ve 9000 devri geçmedim
şuan 400 de ve tam gaz neredeyse bir iki kızlara hava atarken hariç yapmadım hiç ...

1000 km ye kadar 80 i hiç geçmicem
1000-1500 arasıda 100 km yi geçmicem sonrasında ise herkes böyle tavsiye etti
2 saatlik falan bir yola çıkıcam
6 viteste 9000-10000 devir arası 2 saate yakın yol yap dediler 1000 km bakımından sonra

motorsiklet böylelikle aşınmaz ve iyi açılır daha uzun ömürlü olur dediler .?

sizce bu yaptıgım uygulama dogrumu .?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
bir kere , 6. viteste uzun süre sürekli gitmen doğru değil.... aynı viteste kalarak uzun süre seyahat etmemelisin...
sürekli hızlı kalkışlar yapmamalısın
motoru çok zorlamamalısın
gerisi önemli değil... rodaj o kadarda aman aman birşey değil.
1000 bakımdan sonra 6. vites konusunda bir fikrim yok.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
@GeNcHaCKeR

ben de leo dışında egsoz bilmiyorum maalesef.Umarım imkanın da olur da büyütürsün motoru .
kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
hısst
devılın cbr ın egsozu var:)
tekay plazadaydı sanırım..
gecen bı mesaj attım kactım burada net cok zor bulunuoy sımdılık:D
napıyosunuz..

burda ınsanlar cok saygılı ya..bısıkletle gezerken bıle 7 araba bekledı benı:D

mmotorları solemıyorum bıle zaten..ıyı bakın kendınıze..

buarada cok uzun aralıklarla nete gırıyorum mesajlara oyuzden gec cevap verıyorum
gokmen sınavın nasıldı lem
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
naber özgürcan? ben devil'in official sitesine baktım 125 için egzos yoktu....
sınav... eh işte boşver sen onu
nasıl gidiyor hayat merikada... cbr'a kit buldun mu sen onu söyle :p ööle boş zamanında aksesuar falan bulursan haber ver ha dalır yoliim sana maan...
hoş orada harleyden bol bişey de yoktur... hyolar var mı etrafta :p
iyi iyi yadırgamamışsındır bisikleti... ha cıbır ha bisiklet :p
hadi kendine iyi bak....


,
ben bugün 6-7 civarlarında caddebostan sahilinde olucam birşeyler içicem çimlerde katılmak isteyen arkadaşlar arayabilir... 5359433730
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
arkadaşlar merhaba ben geçen hafta cbr ile kaza yaptım ve ön iki amörtisör kötü bir şekilde yamuldu servisine götürmeyi aklımdan bile geçirmedim çünkü çok pahalıya mal olacağını biliyordum bende tanıdık iyi bir motor tamircisine götürdüm amörtisörleri prese gönderip düzeltti ama eskisi gibi olmadı yaylarda sorun var. tamirci bana yenisini almamız gerektiğini söyledi aranızda ön 2 adet amörtisörün fiyatını bilen varmı ona göre kendimi hazırlayım yani.

Selam beyler,
Dostum amortisörün sadece millerinin tanesi 155 lira. Benimde 1cm kadar yamulmuştu. Milleri değiştirdik ve bir değişiklik olmamıştı :pr: Bursadan bir arkadaştada aynı yamukluk vardı o duvara hafifçe 2 3 kere tekeri yandan vurarak düzeltmiş. Aynı bisiklet gibi :mrgreen: Bende aynı şekilde düzelttim. Şimdi hiç yamukluk yok. Aldığım miller ise elimde kaldı. Özelden cep numaramı falan gönderdim. İstersen sana gönderebilirim. Elimdeki miller sağlam İStersen denersin eğer problemli çıkarsa geri alırım. Sıfırına 310 lira bence deymez. Ben salak gibi verdim :pr::pr:
 
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
10
arkadslar motor egıtımı ıcn nerelere gıdebılırm.ve ılk baslngıc olark cbr 125 mı yoksa cbr600f nı uygndurr

Bütçen uygunsa hyo düşünebilirsin ama sıfır deneyim sahibiysen eğiti alman da yarar var.Büyük kasalı bir alet hyo...

tesekkurler tavsuyen ıcn ama hyo ne dmek anlamadım ya kusra bakmaa:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
arkadslar motor egıtımı ıcn nerelere gıdebılırm.ve ılk baslngıc olark cbr 125 mı yoksa cbr600f nı uygndurr



tesekkurler tavsuyen ıcn ama hyo ne dmek anlamadım ya kusra bakmaa:pr:

VAlla istanbuldaysan Honda'nın motosiklet eğitim kursları var SÜleyman Memnun'du sanırım onun yönettiği bir kurs var.TMSK başkanı yanılmıyorsam.Oraya gidebilirsin.Ayrıca Bursa'ya O.M.M.'den eğitmenler gelmişti.Yerel Gündem 21 olarak bir çalışmaydı belediye ortaklığıyla.Böle eğitimlere katılabilirsin...

Hyosung bu arada hyo.Kesinlikle Forumumuzda yer alıyor bakmalısın.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Evet gençler merhaba, ben geri döndüm.

Kuşadası ve izmir'e bir tatil gerçekleştirmiştim (araba ile) ordan döndüm ama tatilin 3. günü boğazlarım ve dişim ağrımaya başladı gerçi pek tatilimi etkilemedi ama şuan çok kötüyüm yutkunurken falan acıyor yarın doktora gidicem.

Neyse ben döndüm haberiniz ossun. ;)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
özgür özledik seni...
cbr için devil egsozu bende gordum tekay moto da.sahil yolu aksarayda. ancak 520 ytl fiyatı var.
genchacker ben bos egzos kullanıyorum fiyat olarak daha uygun.birzda olsa performans etkiledi.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
10
Arkadaşlar merhaba;
Ersin ben.
Forumunuzun adı CBR 125R olunca ilanımı size de ulaştırmak istedim?

motorumu satıyorum;

Lokasyon: Adana
2005 model CBR 125R
10.000 km de
koruma brandası + alarm
bakımları tam
kazası yok, hatta çiziği yok diyebilirim.
fiyatını cidden ilgilenenlerle görüşmek istiyorum.

Eğer ciddi anlamda ilgileniyorsanız,
e-mail : [email protected]
mobile : 0 505 393 79 97

Çok sık bu forumlara giremiyorum bana cevaplarınızı e-mail adresimden gönderebilirseniz sevinirim.

Etrafınızda ilgilenenler var ise iletirseniz sevinirim.

Görüşmek üzere . . .
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Onur şu kaplama kağıdından alırmısın bana siyah 1.m2 ... bir ara buluşuruz verirsin... bir de kaplama tekniği nasılmış öğrenirsen sevinirim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst