arkadaşlar geçmiş olsun dilekleriniz için
hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim
şimdi birazdaha iyiyim.pansumandan geldim hemşire kolumu baya acıttı.:cherry:
kazanın ayrıntısına fazla girmeyim içinzi karartmak istemem.
kazanın %70 sebebi karanlık olmasından oldu tecrubesizliğim ve o anki hızım da
kazanın sebepleri oldu işte..
müsadenizle sizlere bikaç tavsiye de bulunabilirmiyim.
-akşamları hızınızı yuksek tutmayın.
-virajlara çok dikkat edin.
-dönemeyeceğiniz virajda olsa arka frene basmayın,dönmeye çalışın
ben virajlarda çok iyi oldugumu ve kendime güvendiğimi açıkça söyleyebilirdim.ama öyle olmuyormuş daha çok ekmek
yememiz lazımmış

-montunuzun kollarındaki cırt cırtları sıkıca baglayın.eğer cırt cırt yeterli
deyilse başka birşekilde açlmayacak duruma geldiğinden emin olun.bende cırt cırt açıldı!
inşaalh bu son olur birdaha birimiz kazaya karışmaz.
koymuşsunuz gıcır gıcır resimleri içim gitti be markası, modeli ne bunların bende de var bitanede pek bunlara benzemiyor.:queen: