Bu ne abiii... adam tek el koruma hak getire bir de yola bakmıyor ama başta tanıtım süper bunlar full orjinal internetteki diğer zama zingolara benzemez.
Stopları suzuki gibi yaparsan tadından yenmez valla... Bence güzel parlak siyah yap kuyruğu....
Ben birşey yazana kadar neler yazılmış ya... yeni video falan gelmiş, cliolar geçilememiş... pey pey...
Belki biz bu topikte Özgürcihanın cevabını merak ediyoruz ne bildin?
