Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
şimdiki konusman bıle yeterli..
ötüyosun fln..
ben ne ıstıyorum bılıyomusun..
senın gıbı sacmalayanların fake bı nık alıp gerı gelmesını ıstemıyorum kendın yazdın bak 40 tane nık almısın..
tahmın etmıstım alibilgin nikinin fake oldugunu zaten..bende bılıyorum kımın haklı oldugunu..
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
karamanli eğer gerçekten karamanliysan yakışmıyor sana bunlar.:wiinkk:
praetorian kardeşimizi az çok burdan biliriz.hiç kimseye lafı dokunmamıştır.
radyatore gelin hadi boşverin kapatın gitsin.
hayatta konuşacak daha luzumlu şeyler var.unutun gitsin
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
saol movıstar..
radyator suyunu gosteren yer var zaten kıtapcıkta gozukuodu unuttum sımdı..
onun dısında bılmıorum dıgerlerını..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
CbrCup'ta yarışan Nemrut (Hakkı) arkadaşımız:

img2636hs7.jpg

img2637tk3.jpg

img2638dw3.jpg
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
karamanli ne yaptın alacakmısn cbr 125r.nedir durumlar:)
görkem teşkrler resimler güzel makina sanki biraz daha küçük duruyor aksamlar değişince.iyi resimler.
hakkı ne yaptı peki sonuç yarış?
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Şu 3200'e sıfır Honda CBR 125 R + kask + Manto bundan haber çıkmadı bir daha¿

İspatlamanı hala bekliyorum....
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
abı ole demeyın arkadas ole dedı gerıde bırakalım dımı..
puff yok oldu..
dwain arkadasım sanırım benı msn e eklemıssın de gece calıstıgım ıcın cok msne gıremıyorum aklında olsun..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
ErTech
senin motor pit alanının arkasındaki parkta tellerin yanında mı duruyordu? bir ara kırmızı bir motor gördüm orada...

praetorian

bu hafta buluşalım mototalda hem ertech de gelecek...

movistar
hakkı 3-4. gidiyordu fakat başkasının hatası yüzünden kaza yaptı , 13.cü bitirebildi... karmağı kırıldı.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
görkem mototalda hangi gün olursunuz bende gelsemde tank pad i alsam senden
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
çarşamba buluşuruz büyük ihtimalle... yarın olamayabilir çünkü özgür veya ertekinle kararlaştırmadık , perşembe de özgür gidiyormuş.... en iyisi çarşamba.
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Karamanli

Maksatım seni yalancı çıkarmak değil; bunları söyleyen sendin, ispatla herkes görsün...

Benim motorum var... İhtiyacım yok...


Görkem

Benim motor girişteki parktaydı, o CBR başka cbr'ydi :)
Servis için sizden haber beklicem...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Yarın veya çarşamba... sen ne dersin?
özgür sen de birşey söyle
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
persembe gunduz olsun ıstersenız..
carsamba okuldayım odev yapcaz sorada arklarıma sozum var..
persembe gecesı gıdıyorum zaten..
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
motoru fazla zorlama sen bosver bayiyi..
normal sınırlarda zorla..
120 yaptırman ıcın tahmınen redlıne a gırmen gerek..yada sınırlara yakın olman lazım kı zararlı sımdılık
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
2
@Praetorian: Bilgi için teşekkürler. Arabada bile normal şehirlerarası yollarda 100 ortalamayla giden bir adamım, sadece araç sollarken hızlanmayı kesmemek gibi bir alışkanlığım var, 160-170 Allah ne verdiyse artık. Güvenlik için tabii. Kısacası hız değil de ivme daha önemli bende.
Her zaman 120'yi görememek sıkıntı vericiymiş yahu... :) Ama olsun, zaten şehir içinde kullanmak amacıyla alıyorum; verdiği keyfin yanında trafik/park sorununu da çözmüş olacak.
Herkese iyi eğlenceler. :)
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
arkadaslar cbr nin kitapcığından söz ediliyor bikac yerde ben motoru 2 el aldığım için bana oyle bişi verilmedi.acaba biyerlerden temin edebilirmiyim:silent: olmadı sizler soyleyin bari :rendeer: mesela zincir yağ kac binde bir yağlanması gerekiyor.garanti kapsamı kac yıl:silent: hava filtresi 12000 değişiyomus onu gordum burda.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
garanti kapsamı bildiğim kadarıyla 2sene olması lazım...Ayrıca 8000-12000'de bakımları var...Sorumlu serviste yapılan deişen parçalar vardır.Ayrıca onlar deişmesi gerekli olan parçaları deiştirmesi gerek..Ama yine de sölemekte yarar var...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst