- Katılım
- 4 Ağu 2005
- Mesajlar
- 3,759
şimdiki konusman bıle yeterli..
ötüyosun fln..
ben ne ıstıyorum bılıyomusun..
senın gıbı sacmalayanların fake bı nık alıp gerı gelmesını ıstemıyorum kendın yazdın bak 40 tane nık almısın..
tahmın etmıstım alibilgin nikinin fake oldugunu zaten..bende bılıyorum kımın haklı oldugunu..
ötüyosun fln..
ben ne ıstıyorum bılıyomusun..
senın gıbı sacmalayanların fake bı nık alıp gerı gelmesını ıstemıyorum kendın yazdın bak 40 tane nık almısın..
tahmın etmıstım alibilgin nikinin fake oldugunu zaten..bende bılıyorum kımın haklı oldugunu..