Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
7
ben de repsol alcam ama repsol var burada arkadaşımın birinde rengi orjinalden biraz daha soluk oluyor sanki 1 yıl geçtikten sonra si de fark ettiniz mi?
diğer renkleregöre daha çok belli oluyor sanki repsolinki
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Evet çünkü repsolda her reng var :cherry: (Edit: "reng" dimi ayı , Türkçeyi nereden öğrendim lan ben :silent: ) :p

Bu arada sana ö.m'den süper bir fikir atacaktım ama fikirlerimi ertelemem gerekti özgür... sonra sorarsan söylerim :p
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Rafi616 sen Görkem'e bakma Preatorian'a takılmak istiyor. Rengin çabuk atmasının bence bir mantıklı nedeni olabilir, o da; güneşin altında fazla bırakmak ama metalik boya olan yerlerde renk atmaz sadece sticker'larda olabilir. Tankta falanda solma var diyorsan onu bilemem. Kapalı yerde muhafaza edilen motosikletle açık alanda muhafaza edilen bir olmaz tabi o da var.
 
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
7
yok kapalı yerde muhafaza edilen repsol de inceledim
neredeyse hiç (abartma tabii) güneş görmeyen rapsol de inceledim(ERZURUMDA)
onda da var özellikle turuncusunda
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Allah allah enteresan o zaman Görkem ciddi yazmış, Özgüre takılmamış. Ben repsolun sticker'ları diğer renklere göre biraz daha fazla olduğu için olabilir diye düşünmüştüm ama öyle değil demekki. Madem böyle bir sorun var sen de Turuncu siyah modeli düşün. Benimki turuncu siyah, hiç bir solma yok ama daha yaz gelmedi ve alalı 6 ay oldu. Fikir olsun diye resim sana. Bir de şöyle bir şey var repsolün turuncusu ile turuncu-siyah modelin turuncusu bir değil repsolun ki kafadan soluk zaten öbürüne oranla, birde turuncu siyah olanın turuncusu simli mimli pırıl pırıl, kız gibi...

 
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
7
ben kırmızı yada siyah düşünüyorum aslında
Ama galeride tutuncu hoşuma giderse onu alırım
:D
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Bütün renkler güzel aslında önemli olan senin zevkin ben de siyah istiyordum almaya gidince bulamadım bunu aldım memnun muyum? evet hemde çok çok spor bir renk bence turuncu...
 
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
7
Doğru turuncu güzel bir renk
içimde bir burukluk kalmasını istemiyorum
onun için üzerine binip kendime aynada bakıp ta karar vereceğim:D
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Hahaha ayna ha, iyiydi bu bak :mrgreen: . Bulursan bakarsın, olmadı motoru kıyafet (aksesuar da satan galerilerde oluyor ya) için kabinler varya oraya bir sok dene bakalım üstüne tam olacak mı...

Allah gönlüne göre versin o zaman ne diyeyim, umarım istediğin gibi olur herşeyiyle tabi...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Arkadaşlar ya çok üzgünüm kusura bakmayın, inanın ben söyledigim birşeye ne olursa olsun gelen biriyimdir ama bazen böyle olmadık zamanda olmadık işler cıkınca söz verdigim yere gidemez oluyorum.

MotoGP bir geçsin şu işler bir hali yoluna koyulsun ondan sonra heryere gideces sizinle.

yollarda şöyle cbr 125 le tur atmak harby şekil cunku cok istiyorum, inş. başka zaman.
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
ultraukala
hocam bilgilendirdiğin için saol:cat:

omerdusmez
1-resimlerin hiç birinde diğer motorlarda olan ana takoz yok
2-zaten ultraukala'nın dediğinden anlaşılıyoki bu motor supersport makina olduğu için ana takoz yok..
3-motor 250 kilo değil 115 kilo...

Ehuehueheu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: kırıldım yaa
Arkadasım sana haytında hıc makara yapan olmadımı :mrgreen: :mrgreen:
250 kg diom motor yok 115 kilo Dio yaaaa:mrgreen: :mrgreen: :queen:
Kırlıldım harbi..


---Bu ne yaa Motoru Göründe şaşırdım 1832 cc sadece suzukide 1800 lük motor var sanıyodum
http://powersports.honda.com/motorc...Valkyrie+Rune&ModelYear=2005&ModelId=NRX18EB5
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
abi boyun 1.80 den fazla deyilse çokta kilolu deyilsen ne gereği var aynaya pantolonmu alıyon sanki:mrgreen: :mrgreen: aynayı boşver üzerine oturunca direksiyon rahatlıgına falan bakarsın,,

repsole kim solar diyor bakim 11. ay 2005 solma falan yok sanırım solsa ahmettinki mehmetinki deyil repsolu kırmızısı sarısı hepsi solar..cayır cayır sıcagın altında kalırsa orasını bilemem
aracbrqn4.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
repsolde solma olmaz arkadaslar..
yemısler sızı
benım rapsol:)butun kıs dısardaydı solma fln yapmadı..
gayet aynı renk(reng dımı ayuı reng)
her duydugunuza belkıde gordugunuze:) ınanmayın..
gokmen beklıorum fıkrını:)
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
1
arkadaslar merhaba bende bir cbr 125 r hastası olarak bu model bir motor almak istiyorum ama öğrenmek istediğim bazı konular var mesela 100 kmdeki yakıt sarfiyatı nedir ve de nakit durumumun iyi olmamasından dolayı 2. el almak zorundayım nelere dikkat etmem gerekir şimdiden hepinize teşekkur ederim allah hepimize kazasız belasız kullanmak nasip etsin...
 
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
7
repsolde solma olmaz arkadaslar..
yemısler sızı
benım rapsol:)butun kıs dısardaydı solma fln yapmadı..
gayet aynı renk(reng dımı ayuı reng)
her duydugunuza belkıde gordugunuze:) ınanmayın..
gokmen beklıorum fıkrını:)


ben gördüğümden bahsediyorum
o da 2005 model
ben fikrimi söyledim kimse keklemedi yani
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Görkem geçmiş olsun yine ne oldu motora?

Bu haftasonuna kadar düzelsin, :) Bursa yolları bizi bekler... :)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
yok yanı butun bı kıs kullandım 1yıl oldu
en ufak bı solma renk degısımı yok..
sanırım bursa olmıcak yıne
carcharoth kaza yaptı
gorkemın motor sıctı yıne
2pac ızın alamadı..

ne var bu bursada gıdemıoruz cok merak ettım:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst