Arkadaşlar selam,
6-7 aydır üye olmama rağmen bir türlü ilk mesajımı yazamadım. Aslında benim başlarda CBR 125R'la çok fazla ilgim olduğu da söylenemez (boy 1.85, kilo 80), eşimin zoruyla üye olmuştuk. Geçen yaz sonu bana 0 siyah bir CBR 125R aldırarak amacına ulaştı, ama hevesi çabuk geçti sanırım, sadece 150 km kadar kullanıp (o da sahil yolunda) garaja bağladık motoru. Ama bu arada bende başladı motor merakı, ehliyet bile aldım kaşla göz arasında. Şimdi de CBR'ı satmaya karar verdik, bana daha uygun bir motor almayı düşünüyorum.
Motoru Honda bayiine bırakmaktansa, mesajlarından az çok tanımaya başladığım bu topiğin sakinlerine satmayı tercih ederim. İlgilenen olursa lütfen bana özel'den ulaşsın.
Bu arada ben Cem, 30 yaşındayım, yarışmaya İstanbul'dan katılıyorum. Eğer motoru satamaz ya da satmaktan vaz geçersek, boy kilo dinlemeyip ben kullanacam makineyi, sorularımla sizi bunaltabilirim baştan uyarayım...
Bu arada, anneannemin rahatsızlığı nedeniyle yeni motor alma fikrinin bir süre sonra olacağını da söyleyeyim, yani 125R'ı yeni motor almak için satmıyorum, yanlış anlaşılma olmasın. Kadıncağız zaten uzun süre konuşmamıştı benimle ve eşimle motor aldık diye, şimdi daha büyük bişey aldığımızı duyarsa yine hastane yolu gözükür heralde bize
