Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
37
herkese merhaba, siteye yeni üye oldum :rendeer:

yakında bir cbr125 almayı düşünenlerdenim ben de... mayısta 2007 model gelir yazılarını okudum beklemedeyim. zaten şu an için para yok, önce araba satılcak da ailem zorluk çıkarmicak da alacam :cat:

racing, düşük cc'li çok pahalı olmayan bişey arıyorum... ülkemizde de cbr125den başka alternatif yok herhalde! fuarda derby125 baktım, 8250ytl civarında fiyat verdiler... hyosung250 de 8950ytl beni aşar... en uygun 5500ytl ile honda, belki de 2.el alırım 3500ytl civarı bulunuyor...

yorumlarınızı fikirlerinizi beklerim. şunu al şunu alma, şu zaman al gibi... şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Alakası yok... O ne biçim saçma bir düşünce... Zincir bu , dişliler arasında çalışan bir aksam... O zaman kimse yağlamasın nede olsa eskimiyor , kopmuyor.

Ayrıca bizim zincirler O-Ring olduğu için yağlamak şarttır...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
illegalcim

cbrin zinciri oringtir
bildiin bisiklet zincirinden farkli bi yapi
dolayisiyla 25ytl verip 6ay kullanicagin sey
zincirin 15k diilde 20k goturecektir
arada 5000km fark var
hos senin zincir zaten degiscekte..
sen bosver kocakari masallarini
sur su yagi bak ne gusel olcak..
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Çok güzel bilgiler buldum. Buji, sübap, lastik havaları, far ayarları vs vs. Aklınıza gelecek her şey.
Çevirebildiğim kadarını çevirdim. Görkem bence bunları ilk sayfaya eklemeliyiz.

Orjinal Alıntı;
http://www.mmra.org.uk/marci/cbr125/spec.php




Resim481173794342.jpg


Resim491173794497.jpg

Resim501173794547.jpg
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
abi donusun muhtesem oldu yine
gorkiye solerim ekler sayfaya hos sende solemissin mesajinda..
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Saol özgürcüm. Sübap ayarlarını yapıcaz haftasonuda onları arıyordum budenk geldi. Sanırım Kuzey avrupada bir Honda bayisinin uyguladığı periyodik bakım planı bu. Yani gelen motorları ellerinde bir defter tek tek Check ediyolar. Birde bizimkilere bak. Yağ buji tekerler yallah !
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
arkadaşlar bizim motora maksimum kaçlık lastik takılabiliyordu
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
yine baslioruiz
uygunu fln yok kardesim
gitcen bakcan
herkese soluorum bunu
onyargisiz bakin su motora
oturun ustune icinize sinerse alin
sekil 1 a
ben
..
benim aklimda yoktu cbr
gittim bi gun bayiiye bakiyim suna dedim
oturdum
voila..
iste bu dedim
sizde bunu deneyin
bana diolar buyuksun bu motora en olarak:D
evet oleyim ama ben rahatim size ne
ICINIZE SINERSE ALIN
bizim solememizle olmaz
yada cbr icin su boy su kilo caizdir dememizle olmaz..
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
Çok güzel bilgiler buldum. Buji, sübap, lastik havaları, far ayarları vs vs. Aklınıza gelecek her şey.
Çevirebildiğim kadarını çevirdim. Görkem bence bunları ilk sayfaya eklemeliyiz.

Orjinal Alıntı;
http://www.mmra.org.uk/marci/cbr125/spec.php

valla cok iyi yaw.. ben de yeni ciktim 4000 lik bakimdan, hic oyle seyler yapmadilar motora :)

bilgilendirme icin tesekkurler..


Boy 188
kilo:70 uyuuyor biraderim demedim kalite kontrol yaptım.

beniim boyda 1.84 kiLo 71 sizce cbr uygun ölcülermi bunlar arkadaşlar :)

masalla kalipli insanlarsiniz..
benim boy 1.70 kilo 60 olunca bende pocket bike misali durmuyor cbr125 im :]



O üstteki mehmet abi Shakulin Gölbaşına gitmiştik Benim lastik patliyinca mezarlık yolundan gölbaşı sanayıye lastikçi aramaya gitmişti tam çekemedim ama güzel bi kare sen ne anlarsın lam resimden:)


azmanjunyorcan, canim kardesim benim.. o muhtesem gunde fotograf makinanin yanind oldugunu bilseydim deli gibi foto cekerdim valla.. hem lastikle ugrasirken hem de sakir sakir islandiktan sonra.. acayip olurdu kayit olarak, torunlarimiza gosterirdik be..

bi de sulanma olm motora :p

neyse bidaha yapalim.. yine oyle islanalim..
:cat:



bu arada az once disarda idim, kizilay da bi isim vardi motorla gitmistim sonrasinda baska bi yere de gitcem diye.. kar yagiyorken motor kullanmasi son derece guzelmis yaw.. hatta yeni yagmaya baslamisti, vitas gecislerinde flm arka tekerin gezinmesi heyecan verici.. sakin ve daha az gaz acarak kullanmali..
:mrgreen:





Shakulin
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
shakulin
Katılıyorum sana karda ve yağmurda motor kullanmak gibisi yok... Özellikle kırmızıda en önde durduğunda gaza abanmak suretiyle arkayı SS'lar gibi bir sağa bir sola kaydırmanın tadı başka...
Kendine güvendiğin virajlarda da bir anda gaz açarak ve gidonu ters tarafa çevirerek drift denemeleri yapabilirsin benim gibi ama bu biraz riskli :) ... En korktuğum şey ise (başıma geldi) yere dökülen ve ıslaklık yüzünden uçmayan yağ ve mazot birikintileri.
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Topic sakinleri nasılsınız? Gördüğüm kadarıyla bayağı geyik dönmüş oh oh ne güzel... Benim yokluğumdan istifade ha... Neyse beyler bugün garip birşey oldu sabah okula gitmek için yola çıktım şu speed bumplar (kasisler) var ya yenisini yapmışlar önceden yoktu, birden farkedince (bu arada hızım 30-40 km/s arasıydı) panik fren yaptım ama hiç olmadık bir şekilde ön tekerlek kilitlendi ve sağa çekti daha öncede önüme yaya atladığı için panik fren birkaç kez yapmıştım hatta o zaman hızım 90-100km/s idi yine kilitlenmişti fakat sağa sola çekme gibi birşey olmamıştı, kilitlenince mecburen freni bırakıyorsunuz zaten ama bu sefer az daha motoru yatırıyordum neyse allah korudu. Sizce bunun sebebi ne olabilir neden sağa ya da sola çekti ki bu şimdi. Lastik basıncı diye şüphelendim ama lastiklerimin basıncına da bakamıyorum benzicilerdeki saatler hava basmıyor bu yüzden sibop mu kaçırıyo diye lastikçiye gittim yok kaçırmıyor dedi tabi bu lastikçi olayı 1 ay önce orda havasını ayarlattım bir daha da ellemedim. Oy yine soru soru diyeceksiniz. Neyse sağsağlim okula gittim hadi onu atlattık tam dönecem bu seferde sınıftan bir çocuk pek meraklı motorlara tutturdu bir tur ver bir tur ver tabi bunu aylardır tekrarlıyor, e belli motosiklet delisi çocuk çok istiyor çocuğun hevesini kırmamak için hadi dedim al bir tur at, ben sayamadım ama en az on kere istop ettirdi bu istoplar motora zarar verir mi zaten dönüp gelene kadar aklım gitti ay düştü düşecek diye eee kolay değil gözün gibi bakmışsın bir kez dahi düşürmemişsin insanını içi gidiyor, ama siz siz olun böyle ısrarcı arkadaşlara motorunuzu vermeyin zararsız bir tur olsa bile nazikçe kırmadan reddedin yoksa benim gibi o beş dakika size 5 saat gibi gelir, şimdi toparlaycak olursak. 1- bir neden sağa çekti? 2- Motosikletin herhangi bir aksamına bir zarar gelmiş midir? Teşekkürler sıkılmadan okuduysanız ayrıca da tebrikler...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
belkı buyuk ıhtımal panıkleyıp saga yuklenmıs olabılırsın,yada dusuk ıhtımal onde bı yamukluk vardır kı dedıgım gıbı sanmıorum bence yuklenmeden olur
o
debrıyajı bıraz zorlamıstır kaldırırken fln okadar
sanmıorum bısı olucagını ıcın rahat olsun
:)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
1- genelde kitlendiği zaman bir tarafa çekebilir, normal birşey kafanı yorma :wiinkk:
2- merak etme hiçbirşey olmaz...
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Sağa yüklendiğimi düşünmüyorum aslında tam olarak şöyle oldu hani mermer bir zeminde fren yaparsın lastik anında kilitlenir ve kayar ya aynı onun gibi gerçi bugün fırtına vardı acaba rüzgar etkilermi asfalt toz olmuş olabilir mi sanki zemin çok gevşekti bugün korka korka gittim...?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Herşey etkili olabilir.... Kitlendiğinde tekerin yere temas ettiği yerinde çok küçük bir yaprak veya yağ vardır o bile motoru yatırır... Dediğim gibi normal birşey kafanı takma....

Ha bu arada Savaş buralarda mı ona süprizim var :)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Sağolun beyler, ne yapayım evhamlıyım işte benim burda cbr kullanan aklı başında arkadaşım bile yok Yalnızıııım. Zaten olsa bile vaktim yok adamı sıkıştırayım size sardırıyorum işte... Neyse elektrikler gitti şimdi de ups de biter birazdan ben kaçar. Dikkat edin görüşmek üzere beyler...

Arkadaslar pratik eğitimde eğitmen arkadas üstüne basa basa sölemişti ön tekerlek kilitlenmeleri çok büyük ihtimal yerde biter die o yüzden kilitlememeye bırakın.Ve ayrıca sağa veya sola çekmesi kadar doal bişe yok.Unutmayın kontrol ön tekerden sağlanıyor ve teker dönmediği zaman motorda istediği yere gidiyor...Çünkü kontrol motora geçmiş oluyor...Mümkünse ön tekeri kilitlememeye bakın kilitlendiği anda derhal ön freni bırakın arka frenle idare etmeye bakın.Rahatça arka freni de kilitleyebilirsiniz..Nasıl olsa rahat rahat müdahale edebilirsiniz motora o zaman...
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
valla oyle.. bugun karda bindim motora..
inanilmaz keyifli bisi ya.. ozellikle arka tekerin bi dokunma ile kitlenmesi ve yolda gezinmesi son derece keyifli..

sadece dik olan ve yokus asagi yavaslamak gereken durumlarda on ve arka freni beraber kullanmak gerekiyor ozen gostererek..
bi onlar heyecan verici idi..




Shakulin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst