Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
görkem kardeşimiz güzel izah etmiş bu konuyu
GÜÇ deyince ben aşagıdaki videoda ki zevki yaşayacagım zamanı sabırsızlıkla bekliyorum.inşallah büyük makınaya geçince
motora binmenin en zevki anlarından birisi bence budur izlemeyenler için iki video linki

http://www.youtube.com/watch?v=b4ynZCM_fuw&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=TRfjhLWeGB4&mode=related&search=

vay be..ne videoydu...tüylerim diken diken oluyor ha...
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
selam beyler.. nasıl ses var o motorda öyle ya:queen: formula1 arabası gibi walla..

bilginozi sana mantıksız geliyoda 2007 lerin gelmemesi aslında gayet mantıklı.2005 ten 2006 ya geçerken kasa aynıydı.şimdi değişti.çok süper kasa yapmışlar makinaya.e sen şimdi sürersen bu kasayı piyasaya millet salak değil yenisi varken eskisini alsın ;)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
The video you have requested is not available.

If you have recently uploaded this video, you may need to wait a few minutes for the video to process.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Topic'e gönderdiğim VW reklamlarını izlediniz mi? Mükemmeller yaa :mrgreen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
DEVIL CBR

Aha video gelmiş... :) Izledik güzel olmuş... Tebrik ederik :cat:
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
evet gelmiş akşam rezil olduk ya ... kamera kötüydü gerçi bende media playerda gaye iyi gösteriyorda youtube de kotu çokmış neyse ohhhh gösterdi be....
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@dgrmr
Nasıl değiştirdim; neden iridyum mu alım ya da neden tümden mi değiştirdim? İridyumu soruyosan onu ben tercih ettim de, tümden değiştirmemi soruyorsan, servis 5000km.'de buji biter dedi ondan değiştirdim...
Hiçbir marka ve model buji 5000 km'de bitmez! Iridium bujinin ortalama ömrü 30000 km dir. Diğerlerinin de 20000 km civarıdır. Ancak bu kilometreler sonucunda illa ki bitecek diye birşey de söz konusu değildir. Prensip olarak bu sürelerde değiştirmek iyi olur. CBR125R gibi bir makinaya Iridium buji takmak gereksiz çünkü Iridium bujinin normal bujiye göre farkı çalışma sıcaklığı aralığıdır, daha yüksektir. Takarsanız ne fark eder? Hissedilecek pek bir fark olmaz. Neden gereksiz çünkü Iridium buji diğerlerine göre 2-3 kat daha pahalı... Ama tabi ki tercih sizin... 600cc-1000cc yüksek devirli makinalarda zaten Iridium buji kullanılıyor. Ama CBR125R'nin orjinal bujisinin Iridium olduğunu sanmıyorum.

@bilginozi
Honda mühendislerinin bu kalınlıktaki lastiği ince mühendislik hesapları ile ortaya çıkardığı söylenir yani motosikletin ağırlığı ile doğrudan ilgili olduğu ama bana hala ilginç gelir... ...Buradan çıkan sonuç lastik kalınlığının ağırlık ile değilde güç ile alakalı olduğu. Ne dersiniz ?
Konu hakkında yorumların tamamen mantıklı. Lastik kalınlığı mühendisler tarafından sadece güce bağlı olarak değil, motosikletin diğer tüm özelliklerini değerlendirilerek hesaplanıyor. Bu tamamen hesap kitap işi yani. Ancak görünüşü güzel değil diye lastiğini kalınlaştıranlar, bu mühendislerin bilgisine güvenmeyen daha bilgili arkadaşlar. Güzel görünsün diye kalın lastik takılmaz, öncelikli olarak güvenlik önemlidir. Bu konuda zaten yeterince konuşuldu. En uygun lastik ebadı motorun fabrikadan çıktığı lastik ebadıdır.

@GorkeM
Motor üzerinde korkmak anlamsızdır. Korkarsan süremezsin fakat her zaman birşey olabileceğini kabullenmek zorundasın.Ancak ne yapabilirsin , sana birşey olma riskini en aza indirebilirsin. Bu da eğitimle , dikkatle ve de en önemlisi tecrubeyle olur.
Görkemcim bu dediklerini okuyan da senin senelerdir motor kullandığını, binlerce kilometre yol yaptığını sanar haaa :mrgreen: Kaç kilometre oldu senin motor deneyimi? :p Kapak işi nasıl gidiyor? Bir ara bana uğra sana acayip güzel bir malzeme buldum, hem de çok ucuz...

@DEVIL CBR
beyler videom bugun yaptım
Çekimler güzel olmuş :cat:
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
arkadaslar repsol ume bu hafta sonu kavusuyorum.su an hersey tamam bakalım.cuma ya kadar uzerıme alıyorum bır aksılık cıkmazsa
:cat:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
hayirli olsun
eby78
modlu yazmissinda
ne mod var ustunde
moddan anladigim modifiye oyuzden sey ettim:D
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
Yapma be abi yazık etme motoruna bence...


gorkem yok merak etme,cok uzun zamandır arastırıyorum zaten motora herhengı bır zararı olmayacak bır ıslem.sadece sıkıstırmayı guclendırmek amacı ıle yapılacak bır ıslem bu.yanı herhangı bır omrunden yeme yada uydurmasyon ıslem degıl :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst