- Katılım
- 10 Haz 2006
- Mesajlar
- 6,542
- Konu Yazar
- #5,521
Evet ama mesela benim elim debriyajda duruyordu ve hazırlıklı pozisyondaydım
Eğer çoğu insan gibi boşa almış olup da ellerimi de depoya koysaydım çarptığında öne gidip öndeki arabaya vurabilir veya düşebilirdim... Ama elim debriyajda diğer elim frendeydi... Çarptığı an freni sıktım öndeki arabaya çarpmadım
Eğer çoğu insan gibi boşa almış olup da ellerimi de depoya koysaydım çarptığında öne gidip öndeki arabaya vurabilir veya düşebilirdim... Ama elim debriyajda diğer elim frendeydi... Çarptığı an freni sıktım öndeki arabaya çarpmadım