Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Allah yardımcısı olsun valla...

Bikez.com sitesinin;​
HONDA CBR 125R YUZDELERI

Ortalama Sonuç:

votebarmain.gif
73.5
votebarcatavg.gif
66.7
votebaravg.gif
64.5

Motor Performansı:

votebarmain.gif
77.4
votebarcatavg.gif
74.1
votebaravg.gif
69.0

Güvenlik ve Problemler - genel sürüş

votebarmain.gif
86.3
votebarcatavg.gif
71.2
votebaravg.gif
69.5

Eğlence Faktörü

votebarmain.gif
81.2
votebarcatavg.gif
77.5
votebaravg.gif
72.5

Fiyata göre Değer

votebarmain.gif
79.1
votebarcatavg.gif
70.8
votebaravg.gif
68.8

Bakım ve Onarım Masrafları

votebarmain.gif
72.7
votebarcatavg.gif
58.7
votebaravg.gif
60.2

Dizayn ve Görünüş

votebarmain.gif
85.7
votebarcatavg.gif
75.8
votebaravg.gif
70.7

Arazi (offroad) Kapasitesi

votebarmain.gif
41.7
votebarcatavg.gif
43.5
votebaravg.gif
49.6

Yarış Pisti Kapasitesi

votebarmain.gif
61.3
votebarcatavg.gif
70.5
votebaravg.gif
56.4

Uzun Yol Kapasitesi

votebarmain.gif
69.6
votebarcatavg.gif
62.3
votebaravg.gif
63.9

Kaza Yapma Riski (çok iyi=az risk)

votebarmain.gif
79.7
votebarcatavg.gif
63.2
votebaravg.gif
64.8

Açıklamalar
votebarmain.gif
2006 Honda Cbr125R
votebarcatavg.gif
Tüm Super-Sport Motosikletlerin Ortalaması
votebaravg.gif
Tüm Motosikletlerin Ortalaması

%0 - Çok Kötü
%50 - Orta
%100 - Çok Iyi
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
Görkem Pra. , büyük ihtimal çarşamba günü geliyorum. saat 12-13 gibi orda oluruz.Gelebilir misiniz bu saatlerde?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
HONDA CBR 125R - APRILIA RS 125

Ortalama Sonuç:

73.5 - 73.3

Motor Performansı:

77.4 - 84.6

Güvenlik ve Problemler - genel sürüş

86.3 - 76.2

Eğlence Faktörü

81.2 - 83.1

Fiyata göre Değer

79.1 - 77.7

Bakım ve Onarım Masrafları

72.7 - 66.8

Dizayn ve Görünüş

85.7 - 90.2

Arazi (offroad) Kapasitesi

41.7 - 36.1

Yarış Pisti Kapasitesi

61.3 - 87.6

Uzun Yol Kapasitesi

69.6 - 64.1

Kaza Yapma Riski (çok iyi=az risk)

79.7 - 66.9

%0 - Çok Kötü
%50 - Orta
%100 - Çok Iyi



Görkem Pra. , büyük ihtimal çarşamba günü geliyorum. saat 12-13 gibi orda oluruz.Gelebilir misiniz bu saatlerde?

1.30 gibi orada olurum... :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
ooo ii o zaman ya görüşcez demek ki :) ben yine ararım seni Görkem, kesinlik kazandığında yani. sinyal ve ön cam işini halledelim.ama kask işini biraz erteliycem galiba.çünkü çok masraf olcak :(
tamam pra uygun olursa gelirsin
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
hehehe :) güzel olur ya sizlerle tanışmak. çok isterim.ben gittikten sonra mototal de sizlere emaneet motorum haa ona göre:p
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Oylamalarda %0.2 puanla Cbr Apriliayı yendi :p

Neyse ben biraz dışarı çıkıyorum arabayı çalıştıracağım ... 20 dakikaya gelirim
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
görkem sana enduro lazım kardesım resımlerıne bakıyorum da senı enduro keser anca..:cherry:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Görkem arka lastiği kalınlaştırmışsın kaça mal oldu sana peki?Katkısını gördün mü görüntüden başka...Ayrıca yağmurlu havalar için botlarına yamurluk falan kullansan hiç fena olmaz baya ıslanmışlar çünkü...Yamurdan ıslanmasa bile tekerleğin sıçrattıklarından ıslanıyor sanırım...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
@ultraukala
Lastik bana 100 milyona mal oldu... 120/80
Katkısı virajlarda bana daha çok güven veriyor + görüntüsü çok güzel (bana göre) fakat performansı düşürüyor. Görüntü istemiyorsanız tavsiye etmem.
Botlarıma yağmurluk istiyorum fakat önce bir mont almam gerek. Bu gezide bayağı bi kat çorap giydiğim için nedense Tekirdağ gezisi kadar soğuğu hissetmedim.

@eby78
Evet bana bir enduro gerek :mrgreen: Klr650 falan da olabilir :p
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
yok alamaz o klr fln sımdı
olmaz ole sey..

adam aslında endurocu
ama hızıda sevıo
ee ne olcak sımdı:D
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
stop109dhzh2.jpg
[/URL][/IMG]

onu ybrnın aynısı olan karızma madenı..
bı gun cruıser cı olursam bundan alcam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst