Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
o kadar inceki bazen hiç görülmüyor...:queen:


junıoars hayrola senin ne işin var buralarda...mavi felan niye soruyon...yoksa...Aman Allahım...seni kaybedecekmiyiz...biraz zam gördü ya cbf hemen satıyonmu yoksa...

Naayır gaza gelmeyeceiimm :cherry:

Sizin adamı bize transfer ediyoruz :bounce: O fiyata alınır mı canım cbf ... Gül gibi cbr al 3.500'e , bak keyfine :queen:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
Konuyu Toplam 16 üye okuyor. (9 Kayıtlı üye ve 7 Misafir)
praetorian, gushter, GorkeM, Juniors, DEVIL CBR, ErTech, scropio_tr, dgrmr, B.c.B
yuksek rating alioz walla bugun
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Hadi hadi burda görülecek bişey yok... geyik yapmayalım lüften :p
Topic başlığına IŞI OLMAYAN GIREMEZ yazıcam yakında :cherry:
 
Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
27
ewet ewet bende okuyom işalla bende cbr 125 imle daha ii ayak uydurum size (tabe mangırları denkleştirirsek)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
@DEVIL CBR

Geyik tayfa topic'i bastı... :queen: :)

Şaka şaka başımızın üzerinde yeriniz var :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ewet ewet bende okuyom işalla bende cbr 125 imle daha ii ayak uydurum size (tabe mangırları denkleştirirsek)

evet süper gushter destekliorumn seni;) ayaklara dizlik dikkat etmek lazım :p iyi geceler
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
@gushter
Istanbulun neresindensin merak ettik =)
Sitede kalıcı olduğun taktirde seni de listeye ekleyeceğim
 
Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
27
kaıthane göçmen konutlarında (bulgaristanlıyım) ikamet ediom....

idsl bugün baalandı 125r la ilgili araştırma yaparken bu siteyi buldum... anniican çooook yeniym sürçü lisan edersek ... kusurumuza bakmayn
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Süper =) Yeniden hoşgeldin sormak istediğin şeyler olursa rahatlıkla sorabilirsin...
 
Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
27
teşekkürler arkadaşlar , hepinize mutlu ve keyifli sürüşler dilerim, yarın görüşmek üzere
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
@gushter
Istanbulun neresindensin merak ettik =)
Sitede kalıcı olduğun taktirde seni de listeye ekleyeceğim

görkem bende sitede kalıcıyım hatta ikametgah bile aldım senden:) ama hala benım adım kırmızı ile yazmıyor bazen yarısı siyah yarısı kırmızı oluyor bazen hepsi siyah.:mrgreen:

muhtarım lütfen ben bu mahalledenim.
CBR mahalle
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Görkem sana bahsettiğim, boya-yapışkan çıkmasının resmi bugün servise gidemedim, bir bak bakalım ne diyeceksin.
Bu arada sayfa açık telefonla konuşuyordum :). Yani reytingler iyi olmuş da fena geyik dönmüş. CBR ye kimse ince diyemeeeeez.... ama ince, yine de güzel biz onu öyle seviyoruz....

 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Ne bileyim denizli kamil koç tesislerinde ki tazyikli su makinasının marifeti, aslında oralara tutmayacaktım sadece amortisöre ve zincire tutacaktım şeytan dürttü işte sonuç bu...

Bir de giderken oldu nasıl oldu anlamadım deyip aptal ayklarına yatsam, garantiye girer mi yoksa gerçekten aptal durumuna mı düşerim ya da delikanlı gibi doğruyu söylesem yine de garantiye girer mi, çünkü klavuzda kesinlikle basınçlı su kullanmayın yazmıyo sadece tavsiye etmiyoruz yazıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst