Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
vaayy helal be abı
rapsollu kım ojda cogh merag ettem ben
gerchektende
gopkeeemmmmm abee
goppkeeemmm
yeyeomdafcka
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Oh gezin bakalım, bir de üşenmeyin çekin kameraya. Akaretlerden taksime doğru mu gidiyordunuz. Yukarı dönmediniz anlamadım nereye gittiğinizi. Biraz karanlık olması dışında güzel olmuş elinize sağlık... Bu arada Görkem, hakkaten çok mu yorulurum yahu uzun yolda. Vakit bulursan biraz daha açsana şu uzun yol mevzunu.
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
83
valla dostum hiç bişey belli degil motorun ne oldugu bile gorukmuyor.tramvay yolunda girmye çalışan bi scotter gibi bişey gorunuyor.ben yanlış video yumu izledim ne:silent: yinede teşkkürler

@dgrmr dostum oyol ancak nasıl biter; 3 kişi olacan ve sürekli sürat yapacan maximum hızda gidecen.diilse sırtında agrır kafanda.benim fikrim böyle

birde arkadaslr mesela reno clionun hız göstergesi ile cbr 125r ın hız gostergesinin eşitligi aynımıdır.mesela 140kmhz ile giden bi clio nun yanına 140kmhz la giden cbr yi yanaştırma olasılıgı nedir.? gösterge sınıfları aynımıdır.
biz bunu daha önce küçük motorla denemiştik ama 80 den sonra ya hızları dengeleyemedik yada denemede tam tespit yapamadık. ??? büyük motorla bunu deneyen oldumu hiç
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
besıktastan sırkecıyı gıttık dgrmr
bence gıdılır 600 km demıstın dımı
uzun surer yorucu olur saat bası mola gerekebılır ama gıdılır
kı ben planlıorum yazın basnda ıstanbuldan bandırma
ordan ızmır..

gosterge sınıfı dıe bısı yok bıldıgım kadarıyla
ama cınlı scooterların gostergesı yannıs gosterebılıo:)
benım asya 60 gosterırken
cbr 40 la gıdıodu
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
83
valla dostum bilmiyorum ya ben 2006 clio ile 140 kmz da birde cbr 125 in üzerinde düşünüyorum o suratı :farao: sanki bana araba modellerinin bile gostergeleri farklı gibime geliyor.ya tecrubem olmadıgı için yada aslı var.yanlız büyük otobüslerin göstergelerinin farklı düşük oldugundan eminim.20 kmhz gibi bi fark var.bunu denemem lazım hocam duramam diilse.140 ta bi arkadasın bahsettigi gibi tabut falan çıkmasın göstergede..!:cyclopsan :mrgreen: :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
ilk tecrube için 600 km çok fazla dgrmr , ben ilk rivaya giderken (150 km) , hiç tecrubem yoktu , inanılmaz zor geçmişti yol... sonra sonra geze geze anladım eksiklerimi , tekirdağ gezisi sağanak olmasına rağmen çok kolay geçmişti...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ha pardon
o kismi okumamisim dun
evet 600 km zorlar seni
bende kerpeye giderken zorlanmistim baya
bide grup surusuydu:)
neyse bence biraz ufak geziler yap
200 km filan ondan sora kararini ver..
yanlis yonlendirme icin ozur
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
Ne zaman yaptınız bu beşiktaş-sirkeci gezisini ya?Bende istanbula geldim floryadayım.yok mu gezi falan yarın düzenleyelim bişeler?Ama benim motorum bilecikte :(Kabul ederseniz motorsuz gelcem biriniz arkanıza alırsınız beni :)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
dun..
yakin zamanda bilmiorum varmi bisiler
belki yapilabilir
hava cok gusel
aksam kurtkoye gittm
gayet iyiydi hava o gazla izmite gitsemmi die dusundum:D
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Özgür, Görkem değerli fikirleriniz için ve vaktinizi ayırdığınız için teşekkürler ama bir iki yanlış var. Yol 600 km. değil 475km yaklaşık olarak ama anladığım kadrıyla yine de zor. Gerçi bugün antreman olsun diye 100km. hiç durmadan tam gaz sürdüm pek yorulmuyorum fakat çok yakıyor, çıkmadan depoyu doldurttum döndüğümde yine aynı istasyondan doldurttum 8-10 ytl'lik yakmıştı. Ortalama hızım 90-110 km/h arsıydı. 6. vitesi yine kullanamadım 6 dedimi ibre 90 km/h diyor bir kere yokuş aşağı 5. viteste 120 km/h gördüm. Yahu ne zaman açılacak benim motosikletim... Uzun lafın kısası eğitici bir gezi oldu bugünki ama yine motoru zorladım gibi geliyo çok mu basıyorum acaba daha bismillah? Sonra servise gittim orda platin buji taktır farkeder dediler 25 ytl'miş bir tane daha dediler de buji ismi aklıma gelmiyor (enteresan bir adı vardı, ....buji) o da 30 ytl'miş o ismi aklıma gelmiyeni taktıracaktım da son anda siz aklıma geldiniz bir sorayım dedim. Buji iyi fikir mi kötü fikir mi? Teşekkürler...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
bak 6.viteste zaten hizlanma bekleme
o vites motorun devrini dusurerek yuksek devirden dolayi olan yuksek tuketimi azaltmak icindir
gerci ben en yuksek suratime 6.viteste ulastim(yokus asagi:))
o yuzden o kadar takma 6.vitese..
bujiye gelirsek ben birkac kisiye sordum onlar pek bi etkisi olmaz dediler
serviste ayni sekilde soyledi..
iridyum buji galba soyledigin..
tek basina buji o kadar etkili olmaz sanmiorm

simdi ben motoru degistiremessem yazdan sora
biraz modifiye vakti gelecek
180 cclik silindir kiti
egsoz hava filtresi buji:)
(not:bunlari hangi parayla yapicam bilmiorum sadece hedef:D)
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Evet iridyum buji. Oh be deminden beri düşünüyorum ne buji, ne buji diye... Taktırmasam da olur yani. O zaman kalsın çok teşekkürler Özgür...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Hehehe evet taktırsan da taktırmasan da aynı şey... Sadece uzun ömürlü olur , uzun yol için güzel olabilir (süprizlere karşı önlem)

6. vites 90 diyorsun da , uzun yolda mümkün olduğunca 6.vites -90 km ile , 7.500 devri geçmeden kullan, motor benzin yakmayacak bile ;)

Bügün aynaları kafa grenajına takma çalışmaları yaptım , taktım da , ama çok iğreti oldu güvenemedim... yani bi ayna için kafa grenajını kırmayı göze alamadım , ben de aynı aynaları küçülttüm... Ama bayağı farketti artık anten gibi değil aynalar , heryerden geçebiliyor motor , görüş de sadece %20 düştü...

ESKI HALI
cuma11aqv1.jpg

cuma10auo5.jpg


YAPIP DA VAZGECTIGIM:

aynagy1.jpg

ayna2wk3.jpg


YENI HALI:
ayna3gh6.jpg

ayna4dv1.jpg

ayna5ru4.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
evet yenı halı tam dusundugum gıbı olmus
wunderschon:)
o repsole benzemıs bıraz
alırım yanı:)
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
GORKEM abi ben yıne geldım abi sana bise dicem bu motorla ıstedıgın zaman 100 km hız yapabılıonmu ve kac lıtre benzın alıo ve o lıtre benzın kac km goturuo ve yazın kesın motor alıom babam soz verdı bu benım ıcın buyuk bı mucuze :D:D bunların cevabını alabılrısem cok sevınırım ve dıger abıler sız de soleyın pls hepınıze dıom ısımlerınızı bılmedıgım cıın bole dıom sımdıden sagolun
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
200 bıle yapar sen ıstersen
ımkansız hıcbıseydır.. annadınmı?:)
9.98 lıtre benzın alıo 160 180 mıl goturur o senı..mucuzelere ınanmak lazım
gorkemmm abı yannıs bısı yazdıysam duselt abı
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
crayzboyone
100'e rahat çıkarsın , en fazla 140 yapabilirsin orjinal haliyle...
bir depo benzin 10 litre alıyor , km'sii 10 kuruş yol yapıyor yaklaşık oradan hesapla...
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
aynalar hakkında

cbr kullanan arkadaşalarım bir gün boyunca tüm bursa da o tamirci senin bu tamirci benim gezdim hepsine sordum........ve cevap olmuyor:pale: aynalar kafa grenajına monte edilemiyor bunun için grenajın içinden bir aparat gelmeliymiş aynanın içeriye monte edilebilmesi için bir demir parça, buda grenaj sökülüp grenaj içerisine kaynakla demir parça monte olmasıyla gerçekleşiyor. ( tamirci; bu işlem yapılsa bile bu motor 600 lükler gibi buyuk grenaja sahip olmadığından sadece omuzlarını görbilirsin ve işlem çok masraflı ,direk grenajı delsek grenej çatlar hadi o an çatlmasa bile rüzgar daha sonra orayı çatlatır)
(görkem videolar çok karanlık ; keşke biriniz çekip diğeri kullansaydı daha güzel olurdu)
yinede ellerinize sağlık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst