- Katılım
- 8 Ara 2006
- Mesajlar
- 513
Yahu nasılsınız takılamıyorum foruma ama cbr 125 i foruma takılarak degilde çalışarak alındıgını keşvettim ve daha çok işe kafamı yormaya başladımm.
bu arada başınız sag olsunn herkese ii akşammlarrr...
bu arada başınız sag olsunn herkese ii akşammlarrr...