CBR cılar,hakkınızda söylediğim onca sözü yutup özür diliyorum![]()
Sen olanca lafı söyle erkek arkadaşın sana uyuzluk olsun diye sırf kıllık yapar gibi CBR alsın.Mavi cillooooppppp gibi valla :mrgreen:
Yaza büyütcek,diyorum bende CBR a mı geçsem:mrgreen: :rendeer:
Bu sefer termal içlik alıp çıkıcam yola...
1-Termal içlik
2-kısa kollu T-shirt
3-uzun kollu T-shirt
4-uzun kollu T-shirt
5-Kapşonlu Polar
6-Yelek
7-2 katlı mont
NasıSonra hareket kabiliyetimi kaybedicem
![]()
hayirli olsun, kazasiz belasiz kullansin..
mavi de nerden bulmus yaw.. hic mavisini gormedim daha su ahir omrumde..![]()
Usta sen bunları photo shoptamı yapıyoınn...:silent:
bunlardann gerçekk çıktı alabilirmisin.. ne kadar istiosan veririm:mrgreen: