Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bu adam salak galiba sağ solu toprak , bu ortada kaymak gibi asfaltta gidiyor... Çekil len orası bizim :pr: :cherry:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ver ver ver :queen:

Bu arada Özgür bir ara yeniden dolaşmaya çıkalım ne zamandır çıkmıyoruz... Hala Bursa planımız var Şubatta gerçekleştirsek artık...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
abı aklımda hıc merak etme
duygusal durumları beklıorum/z:))
bıde sabah morardım soguktan
ısınsın vınlarız hemen?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bu sefer termal içlik alıp çıkıcam yola...
1-Termal içlik
2-kısa kollu T-shirt
3-uzun kollu T-shirt
4-uzun kollu T-shirt
5-Kapşonlu Polar
6-Yelek
7-2 katlı mont

Nası :D Sonra hareket kabiliyetimi kaybedicem :)
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
CBR cılar,hakkınızda söylediğim onca sözü yutup özür diliyorum :p

Sen olanca lafı söyle erkek arkadaşın sana uyuzluk olsun diye sırf kıllık yapar gibi CBR alsın.Mavi cillooooppppp gibi valla :mrgreen:
Yaza büyütcek,diyorum bende CBR a mı geçsem :p :mrgreen: :rendeer:



hayirli olsun, kazasiz belasiz kullansin..
mavi de nerden bulmus yaw.. hic mavisini gormedim daha su ahir omrumde.. :)


Bu sefer termal içlik alıp çıkıcam yola...
1-Termal içlik
2-kısa kollu T-shirt
3-uzun kollu T-shirt
4-uzun kollu T-shirt
5-Kapşonlu Polar
6-Yelek
7-2 katlı mont

Nası :D Sonra hareket kabiliyetimi kaybedicem :)


eheh hareket sart gibi
:)


Shakulin
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
sorma walla
sabah gelırken dondum
eldıvenımı cıkardıgımda(kı sadece ruzgar durdurabıldıgını sanan bı eldıven)
ellerım morarmak uzereydi..
demekkı neymıs kek gıbı gunese aldanmamak lazım..
hele hele ooo gunes var kım gıycek sımdı termal ıclıgı dememek lazım:)
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
yaw.. ya ben bu aletin bi tek gostergeleri ve kadranini begenemedim bi turlu..

suna bak:


190_Honda_CBR125R.jpg





bi de Rieju RS2 ninkine:

7.jpg





bi de bi de Aprilia rs e:

p00837_0071.jpg




sanirim ben daha hi-tech gorunus seviyorum..

digstirmek mumkun olur mu acabaaa ?

:)


Shakulin
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
devır gostergesı analog oolsun ondan sora her sey dıgıtal olabılır
gorkem bılır sırf gostergesı ıcın er-6 n alabılırım er-6f yerıne:)) (1.5 sene sora mucızevı bı olay olmazsa)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
@shakulin

Ben de tam tersi eski tip gösterge seviyorum... Ne o dijital mijital , bozulsa bi ton para... Hele bir de devir göstergesini dijital yapmıyorlar mı... Aman aman otomatik vites araba kullanmak gibi , iğrenç...

Bizim göstergeler bence çok güzel , Reiju'nunki zaten berbat , en iyisi Aprilia bence yine ama dediğim gibi dijital taraftarı değilim =)

Ve ayrıca benzin göstergesinin sadece led'den oluşması kadar berbat bir sistem görmedim... Şehir içinde tamam ama uzun yolda depo yarılandımı , çeyreğe mi indi bilmek ister adam... Öyle hönk diye lamba yanarsa kalırsınız ortada :) Heryerde benzinci bulunmuyor malum...
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
abı o tarıhte ımkanı yok neyazıkkı
ayrıca estagfurullah ne mahcuplugu ya:)
ben eseklık ettım sana sormadan gaza getırdım mılletı...
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
praetorian yok be abi estağrufullah şubat içerisinde ayın 10'undan sonra beklerim. 17 Şubatta kalabalık bir gezi olucak. Hem Bursanın ortamı hakikaten çok güzel belki bizde bi ara istanbul yaparız :D
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
83
abi göstergeler cbr ninkiler motor küçük oldugu için ancak ayarlanmış rs ile kıyaslanmaz motor tip olarak çok farklı. görüntü olarak ta eniyi 125 lik goruntu hız aprilla rs 125 te var ama motor sınıfları farklı.
bende digital gostergeleri cok severim hele ustteki çok güzel görünüyor.
bügünede şükür napalım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst