Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Şub 2014
Mesajlar
18
ben yağ olarak IPONE 10/40 kullanıyorum. zincir yağı da IPONE RACİNG kullanıyorum. öneririm ;)
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
36
Arkadaş 0 cbr 125 aldı servis arkadaşa motor hacmi az oldugu icin parcalar asinmaz dedi rodaj yok bas demiş 1000 km boyunca rodaj yok mu ?
 
Katılım
7 Ağu 2015
Mesajlar
528
@berkay19070 olmaz öyle şey motor 50cc de olsa aşınma olur.. Aşinma olmasaydı motora motor yagi koymazlardi herhalde .. Rodaj ilk 1000 km 6000 deviri gecmesin ...

@logicache öncelikle hayırlı olsun dostum .. Güzel motor .. Bende de cbr125 var ve Abus 7000rs1 kullaniyorum .. Bagajima çok rahat sığıyor isterseniz tekrar deneyin ...
 
Katılım
14 May 2015
Mesajlar
120
yağ filtresi süzgeçi 8.000kmde bir temizlenmesi gerek diye biliyorum
bizim servis(malatya) bakımda temizlemedi onu bir şey olur mu? 13.000km de temizlemedi.
 
Katılım
28 Ocak 2016
Mesajlar
301
Bugün speedol go pro 4 t 10w40 esterli full sentetik yag koydum motosikletime ama daha test etme fırsatım olmadı yarın test edicem inşallah bakalım castroldan sonra nasıl gelecek vites geçişleri vs . Birde dikkatımı ceken bu yagın rengi bildiğin koyu maviydi litresi 41 tl cok met ettiler forumda deniyim bakalım nasılmış :)
 
Katılım
23 Şub 2014
Mesajlar
18
Arkadaşlar motorun yağ değişim periyodunu 1000-4000-8000 diye biliyorum ama şöyle bir sorum var. Ama diyelim ki 1 sezonda 2000 km yaptık ve üzerinden 1 yıl geçti. Yağ değiştirmek gerekir mi? Km beklenmeli mi yoksa değiştirilmeli mi?
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Arkadaşlar motorun yağ değişim periyodunu 1000-4000-8000 diye biliyorum ama şöyle bir sorum var. Ama diyelim ki 1 sezonda 2000 km yaptık ve üzerinden 1 yıl geçti. Yağ değiştirmek gerekir mi? Km beklenmeli mi yoksa değiştirilmeli mi?

Sezon geçtiyse herkes değiştirmeyi öneriyor. Zaten 1 litre yağ alıyor. 10dk da değişirsin fiyatı max 30tl.
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
22
hocam bende 2010 model var bu çakarları ne kadara aldın ve montajı nasıl yapabiliriz yardımcı olur musun?
 
Katılım
22 Nis 2016
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar... Aranıza katılmaya ramak kaldı.. Öncelikle hepinize teşekkürler cbr almamamda mesajlarınızla yıllardır kullanımınızla benide isteklendirdiniz... CBR 125r bagajı ne kadar büyük? Neler sığıyor? Fotoğraf atabilicek varmı? Tekeriniz düz basssın.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Merhaba arkadaşlar... Aranıza katılmaya ramak kaldı.. Öncelikle hepinize teşekkürler cbr almamamda mesajlarınızla yıllardır kullanımınızla benide isteklendirdiniz... CBR 125r bagajı ne kadar büyük? Neler sığıyor? Fotoğraf atabilicek varmı? Tekeriniz düz basssın.

ufak, belki disk kilidi , ruhsat gibi şeyler koyabilirsin.

al sana video

https://youtu.be/HvzxW_MJasM
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
36
Lastik önerisi olan var mı michel için ıslak havada iyi değil diyorlar sava ve mitas var aklımda bakalım bütçe 600 tl civarı
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Kitapçıkta 3.000 km de bir bakım yazıyor.Castrol yag koymustum 2.000 de mi degistireyim 3.000 de mi?
 
Katılım
14 May 2015
Mesajlar
120
Kitapçıkta 3.000 km de bir bakım yazıyor.Castrol yag koymustum 2.000 de mi degistireyim 3.000 de mi?

kitapçıkta 8.000km de bir yağ değişimi diyordu sanki 2011 ve sonrası 125cbrlar için ?

NA7MnP.png
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
108
Arkadaşlar cc büyüteceğimden acil satılıktır,gerekli bilgi telefonda verilecektir..

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-ogretmen-den-temiz-honda-cbr-125r-konya-295814107/detay/
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst