Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2015
Mesajlar
120
İlan benim değil hocam.İlanı koyan adam aşırı kaprisli resmen malı satmak istemiyormuş gibi, ilandaki adresin çok yakınında bir tamirci buldum adama diyorum gidelim bi tamirci baksın diyorum İzmirden geleceğim.Adam diyor tamirci ile gelin yanıma bakın zamanım yok vs...

ayıp etmiş cidden
 
Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
581
Kaçırdık kızı bugün bayiden :)


21ZE6q.jpg

ZkdOXa.jpg

lj1bqX.jpg
 
Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
581
Hayırlı uğurlu olsun, düzgün binildiği takdirde ömürlük motordur kendiler, 5 yıl tek sıkıntı yaşamadım.
Tekeriniz düz bassın tekrar :)

:) valla diğer cbr dada sıkıntı yaşamadım benzın koy git :) çok güzel makina allahın izniyle birdaha kaza bela gelmez başıma &başımıza :) tek sıkıntı şuan gaz teli gaz kolundaki boşluğu ayarlamam lazım yarın video kaydı çekip buraya yüklüceğim yorumlarınızı bekliyorum
 
Katılım
25 Ara 2015
Mesajlar
104
Başlangıç için oldukça mantıklı bir motor, biraz ilerledikten sonra CBR 250R a da kolaylıkla geçilebilir. Özellikle 3 renkli modeli çok hoş görünüyor.
a8a02720-3411-4c28-a450-66eaa5ca3e40.jpg
 
Katılım
10 Eyl 2014
Mesajlar
62
S.a. arkadaşlar...
Ben 28 yaşındayım ve 2 yıl önce sadece A2 ehliyeti alırken motosiklet kullandim. Oda 100cc cin malı bi motordu. cbr250 veya r25 çok istiyorum ama onlari kullanacak yürek şu anlık yok bende. Şimdi cbr 125 ile başlamak istiyorum. Ama cekincelerim var. Sizleri okudukça vaybe adamlar aşmışlar biz çok geç kaldık diyorum. Yaş olarak çok mu geç kaldık. Benim yaşlarda cbr 125'le motosiklet kullanmaya başlayan arkadaşlar var mı? Görüşleriniz benim için önemli. Teşekkürler şimdiden.
 
Katılım
30 Ocak 2016
Mesajlar
59
S.a. arkadaşlar...
Ben 28 yaşındayım ve 2 yıl önce sadece A2 ehliyeti alırken motosiklet kullandim. Oda 100cc cin malı bi motordu. cbr250 veya r25 çok istiyorum ama onlari kullanacak yürek şu anlık yok bende. Şimdi cbr 125 ile başlamak istiyorum. Ama cekincelerim var. Sizleri okudukça vaybe adamlar aşmışlar biz çok geç kaldık diyorum. Yaş olarak çok mu geç kaldık. Benim yaşlarda cbr 125'le motosiklet kullanmaya başlayan arkadaşlar var mı? Görüşleriniz benim için önemli. Teşekkürler şimdiden.
Bnden iki yaş büyük olduğun için sana abi diyecem ama hiç bişi için geç kalmış değilim bnde 26 yaşındayım ama bndeki motr cbr125 motor alırken bnm için önemli olan beklentilerimi karşılamasıdır cbr fazlası ile karşılıyor şöle ki bn motoru hem işe git gelde kullanmak istiyorum o yüzden yakıtta tasarruflu olması lzm hemde güzel olsun istiyorum honda cbr 125 gayet güzel ve şık
 
Katılım
10 Eyl 2014
Mesajlar
62
Bnden iki yaş büyük olduğun için sana abi diyecem ama hiç bişi için geç kalmış değilim bnde 26 yaşındayım ama bndeki motr cbr125 motor alırken bnm için önemli olan beklentilerimi karşılamasıdır cbr fazlası ile karşılıyor şöle ki bn motoru hem işe git gelde kullanmak istiyorum o yüzden yakıtta tasarruflu olması lzm hemde güzel olsun istiyorum honda cbr 125 gayet güzel ve şık
Dediğin gibi benimde şu anki ihtiyaclarimi fazlasıyla karşılayacak 125lik sinifta en bütçesi uygun ve en yakışıklı motor.
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Beyler cbr için trafik sigorta fiyatlarınızı yazar mısınız sigorta fiyatını en az kaç paraya yaptırabilirim merak ediyorum?

Yaş, şehir ve hangi sigortadan kaç paraya yaptırdığınızı?
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
2015 model cbr125. yaş 28,34 plaka,ehliyet 1 yıllık (a2),kaza yok.

en ucuz sigorta 920 tl anadolu sigorta. 16.000 tl teklif veren sigorta şirketi bile oldu.

yayında ve yapımda emeği geçen herkesin...
 
Katılım
14 May 2015
Mesajlar
120
2013 model, cbr125, yaş 23, plaka 44(Malatya)(büyük şehir), 5 yıllık a2 ehliyet, kaza yok

galiba 17 şubattı(2016) halk sigortadan %15 hasarsızlık indirimiyle 248TL ye yaptırdım axa, anadolu sigorta falan 1000,1200 civarında fiyatlarda geldi.

2015 şubatta yaptırdığım sigorta 135TL idi (axa sigortaydı)
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Arka sayfalarda vardır ama çok fazla sayfa var beyler google amcaya da yazdım ama cevabını bulamadım.

Cbr 125 için koruma takozu kullanan var mı? En ucuzu ne kadar ve bunların kalitesi değişiyor mu yani kalitesiz ve ucuz olanlardan alsam motor ile sağa sola yatmalarda korumaz mı?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst