Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
6000 tle öyle bir motor olmaz ben 2014 15000 kmdeki motorumu 6700 e sattım ki 7 e satanlar vardı
 
Katılım
7 May 2015
Mesajlar
16
Sa arkadaşlar ben ilk vitesli motor almayı düşünüyordum önceden yamaha r25 alacaktım ama başlama dediler.. Honda 125 mi yoksa yamaha 125 yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler
 
Katılım
14 May 2015
Mesajlar
120
Selamun aleyküm yeni üye oldum
2013 CBR 125R aldım yağ olarak bakım yaptırdığım motorcu Shell Advance 15w-50 koydu ne diyorsunuz olur mu bu
birde ben Motul koymak istiyorum Motulun sitesine girdim benim motoru seçince şunlar çıktı

Kapasite : Yağlayıcı kapasitesi 1 litre Servis ikmali
Yağlayıcı kapasitesi 1,3 litre Kuru ikmal
Kullanim Sartlari: Normal
Araliklar : Değişim 8000 km / 12 aylar
Ürünler : 7100 4T 10W-30 (ılıman iklim)
5100 4T 10W-30 (ılıman iklim)
3000 4T 10W-30 (ılıman iklim)
Kullanim Sartlari: İlk bakım
Araliklar : Değişim 1000 km
Ürünler : 7100 4T 10W-30 (ılıman iklim)
5100 4T 10W-30 (ılıman iklim)
3000 4T 10W-30 (ılıman iklim)

Burada 8.000km de yağ değişin diyor öyle mi ? kullanıcı kitabı da 8.000 de değiştir diyor ben gene size bir sorayım dedim
Birde bunlar nedir ılıman iklim diyor Malatya da kışın karda yağıyor yazın çok sıcakta oluyor ben Motul koymak istiyorum bunlardan hangisini koyayım 4 mevsim gitsin
birde 7100,5100,3000 bunlar ne anlama geliyor? 4T ne anlama geliyor bilenler yardımcı olursa çok sevinirim teşekkürler
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
161
4T: 4 zamanlı
O değerler markanın kendi koyduğu ürün kodları. Yari sentetik full sentetik filan ayırmak icin. Motul 10w40 koyabilirsin yaz kış gider.
 
Katılım
29 Eki 2011
Mesajlar
152
tesekkurler dostum cevabın için.

2013 model az km yapmış sorunsuz kazasız motoruna kefil olabilecek bir arkadas varsa ve 6000 tl ye motoru veririm diyorsa ben istanbuldayım. PM atabilir.
6.5bin tl'ye kazalı motor, servis bakımlı olmayanını alırsınız. 2012 modeller bile 7-7.5 arası satılıyor.
ciddi alıcıysan gel konuşalım motor başında.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-bogazici-ogrencisinden-garantili-servis-bakimli-cbr-210396199/detay
İrtibat 0537 767 6069
 
Katılım
13 Kas 2014
Mesajlar
13
Arkadaşlar merhaba..

sadece sizlere akıl danışmak istiyorum..

2015 model 250km'de CBR 125'im var.. 110kg olduğumdan çekmediğini hissediyorum motorun.. rodajı henüz bitmedi.. 8250-8400 civarı satıp megelli 250r gibi bir motor mu alsam? ya da temiz bir hyosung gt250r veya başka bir 250lik makine ile takas mı yapsam? ne önerirsiniz? mantıksız bir takas mı olur? motor gün geçtikçe açılır mı?
 
Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
161
Rodajdan sonra daha rahatlayacaksınız 7000devir üstünde kullanıyordum ben hep. Iki kişi de epey seyahat yaptık düzde 120 ile sabit gidebiliyorduk 140-150kilo ile. 3000-5000 km yapıp daha sonra 250liğe geçerseniz daha sağlıklı olacaktır.
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Havalar da ısındı bi zincir temizleme yağlama yaptık biraz sayfa renklensin:)


---------- Mesajlar birleştirildi - 08:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:17 ----------

Arkadaşlar merhaba..

sadece sizlere akıl danışmak istiyorum..

2015 model 250km'de CBR 125'im var.. 110kg olduğumdan çekmediğini hissediyorum motorun.. rodajı henüz bitmedi.. 8250-8400 civarı satıp megelli 250r gibi bir motor mu alsam? ya da temiz bir hyosung gt250r veya başka bir 250lik makine ile takas mı yapsam? ne önerirsiniz? mantıksız bir takas mı olur? motor gün geçtikçe açılır mı?

Biraz kullanın tecrübe edinin derim ben
 
Katılım
11 May 2015
Mesajlar
9
Merhabalar Başlangıç motoru olarak MSX 125 veya CBR 125R düşünüyorum 1.80 boy 70kg'ım sizce motor bende nasıl durur Çok mu büyük durur yoksa ufak mı durur. MSX Altımda kayboldu. Sorularım olacak size

1. Yakıt durumu nasıl
2. 2. kişi bindiğinde rahatmı
3. Başlangıç motoru olarak seçilebilir mi
4. Daha çok bozuk satıh da kullanacığım için ne tür lastik önerirsiniz yoksa üzerindekiler iyimidir ?
 
Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
161
Merhabalar Başlangıç motoru olarak MSX 125 veya CBR 125R düşünüyorum 1.80 boy 70kg'ım sizce motor bende nasıl durur Çok mu büyük durur yoksa ufak mı durur. MSX Altımda kayboldu. Sorularım olacak size

1. Yakıt durumu nasıl
2. 2. kişi bindiğinde rahatmı
3. Başlangıç motoru olarak seçilebilir mi
4. Daha çok bozuk satıh da kullanacığım için ne tür lastik önerirsiniz yoksa üzerindekiler iyimidir ?

MSX çok küçük duruyor ayrıca fiyatı da az uz değil özellikle hoşunuza giden bir motor değilse bence alınmaz. Boy konusunu hep garipsemişimdir. Uzun veya kilolu arkadaşlar acaba baslangic motorları küçük görünür dersek daha büyük motorla mı başlayacaklar ya da hiç motosiklet kullanmaya başlamayacaklar mı acaba diye merak ederim hep. Kullanmakta zorluk çekeceğiniz kadar küçük değilse büyük-küçük her türlü motoru kullanabilir bir insan. Yeter ki bir takım komplekslerinin esiri olmasın. Bu kadar toplumsal mesaj yeter çok sıkmayayım canınızı :D

1- Yakıt ortalamam 2.8 idi benim. Genelde tapa gaz gittiğim halde. Tabi her yerde bu şekilde gidilmez basılacak yer var bakılmayacak yer var. Yanlış anlaşılmak istemem.
2-2 kişinin de kilosuna bağlı. Total 140-150 kilo ile düzde max 120 ile gidebiliyorsunuz. Yokuş yukarı da çok dikse 90a kadar düşebiliyor işte o zaman canı sıkılıyor insanın tek kötü yanı belki de bu :)
3.Başlangıç için en ideal motorlardan biri. Diğer 125liklerden hızlı gider ama bir 250likten daha affedicidir. Ki bunu bizzat 2 yerde yaşadım eminim altımda 250lik olsaydı kaza yapardım belki de bu satırları yazamıyor olurdum.
4.Bozuk satıh derken neyi kastettiniz tam olarak anlayamadım ama daha çok asfalt kullanımına uygun bir motor. çok engebeli ise zaten hiç almayın bir cross motoru alın derim veya süper motor. Bunun hem amortisörleri hem ön takım hem lastikler hem de görüntüsü uygun değil arazi kullanımına :)
 
Katılım
11 May 2015
Mesajlar
9
MSX çok küçük duruyor ayrıca fiyatı da az uz değil özellikle hoşunuza giden bir motor değilse bence alınmaz. Boy konusunu hep garipsemişimdir. Uzun veya kilolu arkadaşlar acaba baslangic motorları küçük görünür dersek daha büyük motorla mı başlayacaklar ya da hiç motosiklet kullanmaya başlamayacaklar mı acaba diye merak ederim hep. Kullanmakta zorluk çekeceğiniz kadar küçük değilse büyük-küçük her türlü motoru kullanabilir bir insan. Yeter ki bir takım komplekslerinin esiri olmasın. Bu kadar toplumsal mesaj yeter çok sıkmayayım canınızı :D

1- Yakıt ortalamam 2.8 idi benim. Genelde tapa gaz gittiğim halde. Tabi her yerde bu şekilde gidilmez basılacak yer var bakılmayacak yer var. Yanlış anlaşılmak istemem.
2-2 kişinin de kilosuna bağlı. Total 140-150 kilo ile düzde max 120 ile gidebiliyorsunuz. Yokuş yukarı da çok dikse 90a kadar düşebiliyor işte o zaman canı sıkılıyor insanın tek kötü yanı belki de bu :)
3.Başlangıç için en ideal motorlardan biri. Diğer 125liklerden hızlı gider ama bir 250likten daha affedicidir. Ki bunu bizzat 2 yerde yaşadım eminim altımda 250lik olsaydı kaza yapardım belki de bu satırları yazamıyor olurdum.
4.Bozuk satıh derken neyi kastettiniz tam olarak anlayamadım ama daha çok asfalt kullanımına uygun bir motor. çok engebeli ise zaten hiç almayın bir cross motoru alın derim veya süper motor. Bunun hem amortisörleri hem ön takım hem lastikler hem de görüntüsü uygun değil arazi kullanımına :)

Cevaplarınız için teşekkür ederim 4. soruda bozuk satıh derken asfalt mıcırlı ve çok fazla çukur var onu kastettim. Aslında bozuk satıh da denebilir yol berbat :)
 
Katılım
14 May 2015
Mesajlar
120
Selamun aleyküm
arkadaşlar askere gitmeyi düşünüyorum 2013 cbr 125R var satmayı düşünüyorum ama diyelim ki satmadım 12 ay boyunca askerdeyken ne olur bu motorun akıbeti askere gitmeden motora yapmam gereken bir şey var mı yapacaksam da bana maliyeti ne olur motor işlerinden anlamıyorum kışlama falan diyorlar bunları her şeyi ustaya yaptırsam ne kadar maliyeti olur veya gerek var mı bu motora askerden gelsem 1 sene sonra aynen marşa basıp çalıştırsam olur mu bi bilgi verin nasılda alıştım var ya satmakta istemiyorum canavarı gelince biner giderim diyorum ciğeriniz olurum hadi bilgisi olanlar bir yardımcı olun

motor bu
http://i.hizliresim.com/AmOBAB.jpg
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Selamun aleyküm
arkadaşlar askere gitmeyi düşünüyorum 2013 cbr 125R var satmayı düşünüyorum ama diyelim ki satmadım 12 ay boyunca askerdeyken ne olur bu motorun akıbeti askere gitmeden motora yapmam gereken bir şey var mı yapacaksam da bana maliyeti ne olur motor işlerinden anlamıyorum kışlama falan diyorlar bunları her şeyi ustaya yaptırsam ne kadar maliyeti olur veya gerek var mı bu motora askerden gelsem 1 sene sonra aynen marşa basıp çalıştırsam olur mu bi bilgi verin nasılda alıştım var ya satmakta istemiyorum canavarı gelince biner giderim diyorum ciğeriniz olurum hadi bilgisi olanlar bir yardımcı olun

motor bu
http://i.hizliresim.com/AmOBAB.jpg

Güvendiğiniz bi motorcu yada akraba vs varsa haftada bir 2tur atmasını rica edebilirsiniz isterseniz
 
Katılım
14 May 2015
Mesajlar
120
öyle birisi yok olduğu gibi bıraksam geldiğinde motorda ne gibi sıkıntılar olur ki ? veya motoru 1 sene bırakmadan önce neler yapabilirim biliyor musunuz
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
öyle birisi yok olduğu gibi bıraksam geldiğinde motorda ne gibi sıkıntılar olur ki ? veya motoru 1 sene bırakmadan önce neler yapabilirim biliyor musunuz

İnternette bununla ilgili yazılar vardı.Olduğu gibi bırakmak sıkıntılı diye biliyorum. Akü sökme işlemi benzin boşaltma vs vardı sanirim
 
Katılım
6 May 2015
Mesajlar
117
arkadaşlar benim 2013 model siyah cbr 125 r im var en son aldığımdan bu yana 3 bin km yaptım yaklaşık olarak adamı aldığımda da ne zaman bakım yaptırdığını sormayı unuttum ve şuan 16400 de ve egsozdan gazı actığımda ugultu sesi geliyor. bu sesi gazı birden acıp kapattığımda daha net duyabiliyorum. size sorduğum şey ise bu 16bin bakımında neler değişiyor fiyat ne oluyor bilgi verebilirmisiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst