Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
evet arkadaşlar, cumartesi günü motorumu teslim aldım. hemen benzinliğe çektim ve tam 50.03 tl 'lik benzin aldı.toplam 57 km yol yaptım. şimdilik iyi gidiyoruz,debriyaj ve gaz tepkilerine bileğimi alıştırmaya çalışıyorum. zaten 60 km yi geçmedim hız olarak ta,hem de motor rodajda çok basamıyorum.
bazı sorularım olacak,cevaplarsanız sevinirim ;
1.gerçi servisi arayıp sordum ama normal dediler fakat mantığını açıklamadılar. motorun alt kısmında 3 tane boru/hortum var. motoru durduğu yerde çalıştırayım dedim eve getirdikten 1 saat sonra falan. 2dk kadar çalıştı ve motorun altında bir ıslaklık gördüm,baktım hortumlardan geliyor. hortumlara doğru elimi tuttum,böyle ufak ufak sıvı püskürtüyor.hatta egzosun ordan da aynı şekilde püskürtüyor. dediğim gibi hemen servisi aradım ama normal dendi. bilen birileri varsa mantıklı açıklamasını yapabilir mi ? sebebi nedir bu ıslaklığın ve bu hortumların amacı nedir ?

2.motorun farları hep yanıyor,bir türlü kapatamadım,bana zararı yok gerçi ama. bu da normal mi,farlar sürekli yanıyor mu ? belki size göre çok cahilce bir soru olabilir ama bilmemek zor gerçekten :)

3.şu anda rodajdayım,çok zorlamıyorum zaten fakat bu motorun ideal vites değiştirme devri kaçtır?

aklıma takılan oldukça yine sorarım.

şimdiden teşekkürler.

0 almışsınız görülen oki, 1. sorunu servise gösterin.

2- motosikletlerde farlar kapatılmaz, bir nevi guvenlik onlemidir bu yuzden japonlar kapatma düğmesi yapmazlar hep açık olcak farlarınız.

3- Bu sorunun cevabı zaten verilen kitapçıkta var
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
0 almışsınız görülen oki, 1. sorunu servise gösterin.

2- motosikletlerde farlar kapatılmaz, bir nevi guvenlik onlemidir bu yuzden japonlar kapatma düğmesi yapmazlar hep açık olcak farlarınız.

3- Bu sorunun cevabı zaten verilen kitapçıkta var

1-watsaptan resimleri çekip gönderdim zaten servise. "normal herhangi bir problem yok" diye bir cevap geldi. ben sadece bu hortumlar neyin nesidir onu öğrenmek istemiştim.

2-eyvallah

3-eyvallah
 
Katılım
5 Kas 2012
Mesajlar
44
arkadaslar selamlar 2012 cbr125ım var. sizlere birkaç sorum vardı. bilen arkadaslar cevaplarsa memnun olurum.
kısa bir yolculuk yaptım. eve yeni girdim simdi. istanbul-bandırma arası gittim geldim(730km).
1- iki hafta once bakım yaptıktan sonra ki yakıt tüketımım 10 kurusun altına inmisti. suan 15krs çıkıyor hesaplamamda. motoru yuksek devırde ve yolun %80ininde ruzgar cok fazlaydı. bu sekılde bu tuketım normal midir? (bakımda sadece hava filtresi degısmedı, zincir,rulman,disliler,buji,lastik değisti.)
2- 6. viteste bazen cok guzel gıderken, çoğu zaman 5 e cekıp devır yukseltmem gerekıyor. 6. vıtesle stabıl gıdemıyorum. normalı bu mudur değilse çözümü ne olabilir ?
3- yola cıkıp 300 km gittikten sonra kontak islevini kaybetti. su sekılde ; motor ısınınca kontak kapanmıyor. anahtarsız da çalısıyor o seklıyle. akuyle baglantısını kesmem gerekıyor elektriği kesmek için. motor sogukken yapmıyor bunu. ısındıktan sonra gerceklesıyor. sebebi ne olabilir ? ne yapabiliriz arkadaslar?
4- çok sağlam bi ustaya ihtiyacım oldugu yonundeyse kanaatiniz adres verin lütfen :)
 
Katılım
28 Kas 2014
Mesajlar
54
Ben geçen sene aldım motoru 186 TL verdim sigortaya. ilk motorumdu ve ehliyeti de 2gün önce almıştım elime. Bu sene yeniledigimde 150TL filan verdim. Bende fiyat düştü aslında sizde niye öyle olmuş anlam veremedim.

Hangi sigortaya yaptırıyorsunuz acaba? Reklam vs yüzünden açık yazmak istemezseniz özel mesaj atabilirseniz sevirim :)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
arkadaslar selamlar 2012 cbr125ım var. sizlere birkaç sorum vardı. bilen arkadaslar cevaplarsa memnun olurum.
kısa bir yolculuk yaptım. eve yeni girdim simdi. istanbul-bandırma arası gittim geldim(730km).
1- iki hafta once bakım yaptıktan sonra ki yakıt tüketımım 10 kurusun altına inmisti. suan 15krs çıkıyor hesaplamamda. motoru yuksek devırde ve yolun %80ininde ruzgar cok fazlaydı. bu sekılde bu tuketım normal midir? (bakımda sadece hava filtresi degısmedı, zincir,rulman,disliler,buji,lastik değisti.)
2- 6. viteste bazen cok guzel gıderken, çoğu zaman 5 e cekıp devır yukseltmem gerekıyor. 6. vıtesle stabıl gıdemıyorum. normalı bu mudur değilse çözümü ne olabilir ?
3- yola cıkıp 300 km gittikten sonra kontak islevini kaybetti. su sekılde ; motor ısınınca kontak kapanmıyor. anahtarsız da çalısıyor o seklıyle. akuyle baglantısını kesmem gerekıyor elektriği kesmek için. motor sogukken yapmıyor bunu. ısındıktan sonra gerceklesıyor. sebebi ne olabilir ? ne yapabiliriz arkadaslar?
4- çok sağlam bi ustaya ihtiyacım oldugu yonundeyse kanaatiniz adres verin lütfen :)

Motorunda 1. ve 2. madde de bir sorun yok motorun normal, rüzgarlı havada 6 da çekmez, 5. vitese atıp sendeki gibi 10-11 bin devir gidersen 3.5 litre km de 15 kuruş yakar zaten.

Bakımları nerde yaptırdın kaç lira tuttu? Honda servisine gitmemişsin anlaşılan, sorununu servise göster
 
Katılım
5 Kas 2012
Mesajlar
44
Motorunda 1. ve 2. madde de bir sorun yok motorun normal, rüzgarlı havada 6 da çekmez, 5. vitese atıp sendeki gibi 10-11 bin devir gidersen 3.5 litre km de 15 kuruş yakar zaten.

Bakımları nerde yaptırdın kaç lira tuttu? Honda servisine gitmemişsin anlaşılan, sorununu servise göster

bakım 400 tl tuttu. sırınevler motogarage barıs usta. daha önce gösterge arızasından karızma motor muharrem özsoya göturmustum. görünen gecıcı cözum yapmıs ya da tam halletmemıs. alakasız bir mevzudan da olabılır tabi.
yanıtın için tsekkurler .
 
Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
161
Hangi sigortaya yaptırıyorsunuz acaba? Reklam vs yüzünden açık yazmak istemezseniz özel mesaj atabilirseniz sevirim :)

Ikisini de tam hatirlamamakla beraber ilki HDI ikinci AXA diye hatırlıyorum. belli bir sigortam yok. sistemden sorgulatıyorum hangisi en düşük fiyat verirse ondan yaptırıyorum.
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Arkadaşlar Bi kaç sorum olacak. Bugün bakıma gittim ve fren balatalarinin bittiğini söyledi on için gösterdi hakli.Motor daha 4bin km de kısa bi surede bitmiş gibi geldi.Tamam yaşadığım yer eğimli ama erken geldi.Bayide yoktu ellerinde balata.Sorum su bu durum garanti kapsamına girer mi ücret isterler mi 2.si ben sipariş edip burada taktirsam garanti sıkıntı olur mu
 
Katılım
8 May 2014
Mesajlar
23
Arkadaşlar Bi kaç sorum olacak. Bugün bakıma gittim ve fren balatalarinin bittiğini söyledi on için gösterdi hakli.Motor daha 4bin km de kısa bi surede bitmiş gibi geldi.Tamam yaşadığım yer eğimli ama erken geldi.Bayide yoktu ellerinde balata.Sorum su bu durum garanti kapsamına girer mi ücret isterler mi 2.si ben sipariş edip burada taktirsam garanti sıkıntı olur mu

Benim de 4bin bakımda değiştirelim bitmek üzere dedi ön fren için değiştirdim. Balatanın ücretini bakım ücretine ekleyecektir. Garantilik bir durum değil. Kendin de taktırabilirsin bir sıkıntı olmaz.
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Benim de 4bin bakımda değiştirelim bitmek üzere dedi ön fren için değiştirdim. Balatanın ücretini bakım ücretine ekleyecektir. Garantilik bir durum değil. Kendin de taktırabilirsin bir sıkıntı olmaz.
Değişirse sisteme işletmek gerekmiyor mu ve garanti için bi sıkıntı yasamam değil mi?
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
31
sevgili arkadaslar ilk motorum olarak tecrube kazanmak amaci ile ikinci el 125R almaya karat verdim trafik tecrubem var araba ile 200 300bin km yapmisimdir motorada bindim A2 de mevcut gonlum R25 den yana ancak tecrubem yetersiz oldugunu dusunuyorum bu yuzden biraz affediciligi olan daha uslu ama yinede beni uzmeyecek bir 125R almayi mantikli buldum hem ikinci var parcasi var varda var
http://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=204423960&io=7&rnd=7789
Ilandaki makine ile ilgileniyorum cizikleri sorun etmiyorum acikcasi bende suetcem yapiscam yan gelmek bu isin dogasinda var sonucta 60kg 170boy a gore sikinti cekmiyecegimi dusunuyorum forumuda inceledim sizce nelere dikkat etmeliyim motor alirken ve kullanim sirasinda sunuda belirtiyim. Mtoora bakimida yaparim gunluk 80 km yol yaparim bazi hafta sonlari 500 600 km yola ciksam ne olur
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829

Büyükçekmece sahil :), bende büyükçekmecedeyim ama hiç görmedim sizi ortalarda.

sevgili arkadaslar ilk motorum olarak tecrube kazanmak amaci ile ikinci el 125R almaya karat verdim trafik tecrubem var araba ile 200 300bin km yapmisimdir motorada bindim A2 de mevcut gonlum R25 den yana ancak tecrubem yetersiz oldugunu dusunuyorum bu yuzden biraz affediciligi olan daha uslu ama yinede beni uzmeyecek bir 125R almayi mantikli buldum hem ikinci var parcasi var varda var
http://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=204423960&io=7&rnd=7789
Ilandaki makine ile ilgileniyorum cizikleri sorun etmiyorum acikcasi bende suetcem yapiscam yan gelmek bu isin dogasinda var sonucta 60kg 170boy a gore sikinti cekmiyecegimi dusunuyorum forumuda inceledim sizce nelere dikkat etmeliyim motor alirken ve kullanim sirasinda sunuda belirtiyim. Mtoora bakimida yaparim gunluk 80 km yol yaparim bazi hafta sonlari 500 600 km yola ciksam ne olur

Hocam ben motosikletimi satıyorum ilgilenirseniz daha uygun ve guvenilirdir sizin için :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...atilik-bakimli-2013-cbr-125r-193596410/detay/
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
6
merhaba. 2012 cbr125R'm var. gecen yaz sonu belki satilir diye 7800 ve 7600'den tok satici olarak sahibinden.com'a koydum. Bir kisi bile aramadi. 1 ay once 7400 den koydum yine arayan yok. artik ihtiyacim var ve bir hafta once 7200 den koydum. yine arayan yok. Acaba motorum reklam mi oldu? Yani bakanlar "aylardir satilmiyor vardir bi arizasi" diye mi dusunuyor? fikri olan varsa cevaplarsa sevinirim.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
merhaba. 2012 cbr125R'm var. gecen yaz sonu belki satilir diye 7800 ve 7600'den tok satici olarak sahibinden.com'a koydum. Bir kisi bile aramadi. 1 ay once 7400 den koydum yine arayan yok. artik ihtiyacim var ve bir hafta once 7200 den koydum. yine arayan yok. Acaba motorum reklam mi oldu? Yani bakanlar "aylardir satilmiyor vardir bi arizasi" diye mi dusunuyor? fikri olan varsa cevaplarsa sevinirim.

ben olsam, 2012 model motora(sonuçta 3 yıllık motor) 7200 vereceğime, üstüne 1300 daha koyar sıfırını alırdım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst