[url]http://i.hizliresim.com/nPrj3M.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/vz4Xv4.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/1PdVlN.jpg[/url]
Akşam akşam bunlar çıktı artıkyollara düşünce daha güzel fotolarda atarım inşallah :flower:
Hayırlı olsun, kazasız belasız inşallah .
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:04 ----------
Merhaba arkadaşlar dün küçük bir kaza yaptım ve 15 gün motordan ayrı kalacagım için çok üzgünüm, motorumda hiç birşey yok düşmedim zaten ama elimde 15 dikiş, 10 senedir motor kullanan birisi olarak taksilerin aniden açılan kapılarına dikkat :S
cevaplar için teşekkurler. Öğrenmek istediğim birşey daha var her sabah ve akşam bu kadar ekipmanı takıyor cıkarıyor musunuz? zor değilmi? zamanla güvenlikten taviz veriyormusunuz? birde bunları giydiğimde robocop gibi birşey oluyorum nerde kaldı o motorun rahatlığı özgürlüğü. tamam anlıyorumda güvenliği fakat hissetmezsen esen rüzgarı saclarında böyle robot gibi sürecekmiyiz bu aleti onu anlamadım....
cevaplar için teşekkurler. Öğrenmek istediğim birşey daha var her sabah ve akşam bu kadar ekipmanı takıyor cıkarıyor musunuz? zor değilmi? zamanla güvenlikten taviz veriyormusunuz? birde bunları giydiğimde robocop gibi birşey oluyorum nerde kaldı o motorun rahatlığı özgürlüğü. tamam anlıyorumda güvenliği fakat hissetmezsen esen rüzgarı saclarında böyle robot gibi sürecekmiyiz bu aleti onu anlamadım....
SAVCI olabılırsınr::queen::cherry: olursun kardes zaten baslangıc mötörü bu ne demekse ben senelerdır baslayamadım demekkı hep 125 150 250 dolanıp duruyom
Evet arkadaşlar öncelikle merhaba. Honda cbr almaya karar verdim.Satan arkadaşlar mesaj yoluyla ulaşabilirsiniz Sinopluyum ve sinop yakınlarında istiyorum Samsun vs...
Son fiyat 7900 e bırakırım oda pulsar alicam o yüzden 2013 tricolor 6000 full çakılı egzoz cam filim degil duble cam katlanır plaka alarm vs vs
2013 6000 deki motorlar 6500 7000 di şimdi sahibindede ve burada yazılana göre 8 bin olmuş ne ka güzel![]()
pulsar gelır :king::cherry::rendeer: