Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Bu resimdeki yerler boyamı,karbon kaplamamı .diplasti felanmı bilgin varmı peki.Gerilere çok gittim malesef bulamadım beynim kaldırmadı daha fazla ,saol bilgi içinde hayırlı geceler.
 
Katılım
11 Kas 2013
Mesajlar
190
Cbr 125 performans egzos takıldığı zaman ses nasıl oluyor? Yakıtı kötü etkiler mi?
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
12
arkadaşlar motorumla kaza yaptım ön amartisörlerim değişmesi gerekiyor 800 tl fiyat çekti servis daha ucuza bulabileceğim bi yer varmıdır? 50 ile giderken taksici olmadık yerden önüme çıktı yaklaşık 20 km hızla lastiğine çarptım.
 
Katılım
28 Ara 2013
Mesajlar
12
performans egzos komple bogazdan tavsiye ederim Tiger marka ses çok hoş yakıt olarak bilmiyorum ben aldıgımdada üzerindeydi ama 100km de 2,4- 2,5 litre yakıt sarfiyatı var arkadaşım
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
12




SERVİS 2 AMARTİSÖR 800 ÖN ÇAMURLUK 86 SAĞ GİDON 90 AMARTİSÖR TUTUCU 130 ön lastik patladı lastik aynı lastikler o dandik İRC 400 tl fiyat çekti :) en kral lastik 240 tl miçelin pilot bristone. toplam 1700 tl fiyat çekti. irc ön lastik 400 tl ordan anlayın artık.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:19 ----------

ön amartisörürler çok tuzlu 800 ne arkadaş araba amartsörü 100 tl.
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
12
öyle samsunlu hemşerim bende Asarcık ilçesindenim 13 yıl İstanbul 3 yıl konya derken şuan edirnedyim. mega nicli kardeşimin önerisiyle amartisörleri düzelttirmeyi deneyeceğim. hayırlı geceler..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:23 ----------

pardon kuroscu
 
Katılım
30 Kas 2013
Mesajlar
345
Allah kolaylık versin abicim,inş.ucuza kapatırsın bu işi,herkesede güvenme iyice araştır,servisten şaşma diyeceğimde,bu arada çim art mı çekti bu fiyatı ?İyi akşamlar hoşçakalın :)
 
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
465
Günaydın beyler,kazasız sürüşler..
970 km de 2013 cbr sahibiyim, ilk motorum ve acemiyim.. Motor üstündeki lastiklerin kötü olduğunu duydum, değiştirmek istiyorum. Hangi markanın hangi modeli olmalı ? şimdiden teşekkürler..
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
12
edirne köşkdere honda verdi bu fiyatı

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:48 ----------

http://lastikal.com.tr/urun_goster.aspx?uid=9277&gclid=CNye4JTpr70CFZShtAod_28Aag

dostum bende ön lastiği değiştireceğim bu 3 ünden birini alabilirsin. bristone michelin metzeller linke bak
ön lastiğim iyi olsaydı belkide yukardaki kaza olmayacaktı 50 km hızla 30 metre mesafeye 20 km hızla vurdum.
 
Katılım
20 Ağu 2013
Mesajlar
26
2011 Model - 2012 Çıkışlı 1.900 KM CBR'IMLA SİZLERLEYİM :)

OYw06bv.jpg
 
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
465
edirne köşkdere honda verdi bu fiyatı

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:48 ----------

http://lastikal.com.tr/urun_goster.aspx?uid=9277&gclid=CNye4JTpr70CFZShtAod_28Aag

dostum bende ön lastiği değiştireceğim bu 3 ünden birini alabilirsin. bristone michelin metzeller linke bak
ön lastiğim iyi olsaydı belkide yukardaki kaza olmayacaktı 50 km hızla 30 metre mesafeye 20 km hızla vurdum.

Geçmiş olsun, en kısa zamanda alıcam inş., arka lastiği değiştir miyim mi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------

2011 Model - 2012 Çıkışlı 1.900 KM CBR'IMLA SİZLERLEYİM :)

http://i.imgur.com/OYw06bv.jpg

Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanırsın inş..
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
12
mümkünse 2 lastğide değiştir bütçe yetmezse ön lastiği değiştir en azından fren mesafen kısalır. ben micelin pilot siparişi verdim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:33 ----------

 
Katılım
15 Ara 2010
Mesajlar
388
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende pilot sporty siparis verdim bugun gelmis yarin taktiracam lastikleri.mutlaka degistirin ben hic memnun kalmadim irc den.bide lastiklei takim olarak degistirin arkadaslar tek tek degistirmek saglikli degil.benim lastikler daha 3000 de.hicbir kusuru yok ben irc den memnunum ve ihtuyacim var diyen olursa cok cuzi bir miktara veya isime yarayacak biseyle takas ederek verebilirim
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
465
mümkünse 2 lastğide değiştir bütçe yetmezse ön lastiği değiştir en azından fren mesafen kısalır. ben micelin pilot siparişi verdim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:33 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/KgmXq0.jpg[/url]

ok. sağol.. ikisini de değiştireyim. siparişini verdim demişsin, bunların 5 yıl raf ömrü varmış. üretim yılını sordun mu ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst