Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
rodajını ıyı yaptım ama onun etkısı olabılır eve kadar 60 ı gecmedım montu kaskı aldım sonra basladım tekere
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
desıfre olduk satamıcaz motoru :cherry: rdaja ınanmıyorum kardesım zorlamı garantısı var servısı var bozulursa bozulur boyle dedım ya su an cok pişmanım ya bozulursa :salut:
 
Katılım
28 Mar 2013
Mesajlar
326
İyi gitmesi için rodajda zorlamakmi gerekiyor yani

ama rodajda zorlamayın aletler birbirine alissin diyorlar
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
ben bılımem beyım asker:sunny: bende bı sıkıntı var galıba apache de 143 basıyordu onuda rodaj yapmadım acelem vardı
 
Katılım
28 Mar 2013
Mesajlar
326
öyle bişey söylenmedi.. o kadar mühendis yalanmı söylüyor...

Error kardeş bozulursa bozulsun felan diyoya rodajda da basıp sürmüş heralde öle anladım ben yanlışsam affet ama k.klavuzunu okuduğumda rodaj döneminde fazla zorlanmamasi gerekiyormuş birbirine alışması içinmiş çoğu forumdada öle okuduydum ondan dedim öle
İnşallah parayı denklerim de bende alırım İnşallah 250R
Şuan 125Mh Drift
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
yok kardes bozulursa bozulsun latıfe ıdı ben motoruma asıgım kıyamam ona sedece rodaj olayını dıkkate almam hıcde almadım bı zararını da gormedım hıc sakın de kullanmam yanı e5 de 100 un altına dusmem kendımı rıske atmamak ıcın ve yol varsa motor gıder yokus varsa cekerım gazı dıbıne kadar zaten 125 lık nereye gıdıyosun gıttıgı kadar ıste ama yagmur varsa eyvah 70 ı gecmem mumkunse ıslatmam temızlemek 1 gun suruyor
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
yok kardes bozulursa bozulsun latıfe ıdı ben motoruma asıgım kıyamam ona sedece rodaj olayını dıkkate almam hıcde almadım bı zararını da gormedım hıc sakın de kullanmam yanı e5 de 100 un altına dusmem kendımı rıske atmamak ıcın ve yol varsa motor gıder yokus varsa cekerım gazı dıbıne kadar zaten 125 lık nereye gıdıyosun gıttıgı kadar ıste ama yagmur varsa eyvah 70 ı gecmem mumkunse ıslatmam temızlemek 1 gun suruyor
yamurda dip gaz git hacı bir kalıpta sabun al yıkanmuş olursun...
 
Katılım
28 Mar 2013
Mesajlar
326
yok kardes bozulursa bozulsun latıfe ıdı ben motoruma asıgım kıyamam ona sedece rodaj olayını dıkkate almam hıcde almadım bı zararını da gormedım hıc sakın de kullanmam yanı e5 de 100 un altına dusmem kendımı rıske atmamak ıcın ve yol varsa motor gıder yokus varsa cekerım gazı dıbıne kadar zaten 125 lık nereye gıdıyosun gıttıgı kadar ıste ama yagmur varsa eyvah 70 ı gecmem mumkunse ıslatmam temızlemek 1 gun suruyor

Bozulursa bozulsun derken rodaji demek istediğini anladim saten
Ben motorda 80 hiç geçmedim sadece bi servisteki abi eve getirirken arkasındaydım 100 e getirdiydi ben öle hızlı sürmuyorum bişey ne olur diye :D
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
yeni resimler var yükleyemedim yaw..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:27 ----------











bunlarda benden olsun...
 
Katılım
16 Mar 2014
Mesajlar
16
İzmirde temiz 2012 ve ustu dusuk km de satılık cbr 125 arıyorum eğer satan varsa mesaj atarsa sevinirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst