- Katılım
- 5 Eki 2006
- Mesajlar
- 15,037
bekliyoruz...150 vıdeo sunu cektım bugun can ızledı soka gırdı 125 ten asaa dusmuyor vıdeo da 135 145 arası gıdıp gelıyor dur atabılırsem atayım hemen
bekliyoruz...150 vıdeo sunu cektım bugun can ızledı soka gırdı 125 ten asaa dusmuyor vıdeo da 135 145 arası gıdıp gelıyor dur atabılırsem atayım hemen
:cherry::cherry::cherry:rodajını ıyı yaptım ama onun etkısı olabılır eve kadar 60 ı gecmedım montu kaskı aldım sonra basladım tekere
desıfre olduk satamıcaz motoru :cherry: rdaja ınanmıyorum kardesım zorlamı garantısı var servısı var bozulursa bozulur boyle dedım ya su an cok pişmanım ya bozulursa :salut:
İyi gitmesi için rodajda zorlamakmi gerekiyor yani
ama rodajda zorlamayın aletler birbirine alissin diyorlar
öyle bişey söylenmedi.. o kadar mühendis yalanmı söylüyor...
yamurda dip gaz git hacı bir kalıpta sabun al yıkanmuş olursun...yok kardes bozulursa bozulsun latıfe ıdı ben motoruma asıgım kıyamam ona sedece rodaj olayını dıkkate almam hıcde almadım bı zararını da gormedım hıc sakın de kullanmam yanı e5 de 100 un altına dusmem kendımı rıske atmamak ıcın ve yol varsa motor gıder yokus varsa cekerım gazı dıbıne kadar zaten 125 lık nereye gıdıyosun gıttıgı kadar ıste ama yagmur varsa eyvah 70 ı gecmem mumkunse ıslatmam temızlemek 1 gun suruyor
yok kardes bozulursa bozulsun latıfe ıdı ben motoruma asıgım kıyamam ona sedece rodaj olayını dıkkate almam hıcde almadım bı zararını da gormedım hıc sakın de kullanmam yanı e5 de 100 un altına dusmem kendımı rıske atmamak ıcın ve yol varsa motor gıder yokus varsa cekerım gazı dıbıne kadar zaten 125 lık nereye gıdıyosun gıttıgı kadar ıste ama yagmur varsa eyvah 70 ı gecmem mumkunse ıslatmam temızlemek 1 gun suruyor
selam
özel mesaj attim serviste taktırdım ücret almadılar takmaya bakım dahilinde taktırdım.