Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Ocak 2014
Mesajlar
27
s.a.
CBR 125 eski kasa kullanım kılavuzuna ihtiyacım var. yağı kaç km de bir değişiyiuor. kaç litre yağ konuyor hangi yağ konuluyor
yağ filtresi vs.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
s.a.
CBR 125 eski kasa kullanım kılavuzuna ihtiyacım var. yağı kaç km de bir değişiyiuor. kaç litre yağ konuyor hangi yağ konuluyor
yağ filtresi vs.

2000 Kmde yağ değiştireceksınız. Castrol Power 1 4t 10-40 1 litre yağ koyacaksınız. Yağ filtresi olmuyor 125 cc de. 6000 kmde yada 8000 kmde hava filtresi değiştirin.
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
16 000 bakımdan çıktı motor bugun

lastikler michelin pilot sporty değişti birde ön tarafta zincir oralar kumlanmış temizlendi
kn filtre vardı
tiger egzoz vardı

120 geçemediğim yolda inanın hiç zorlanmadan her viteste gaz yiyor 140 a çıktım rahat 120 125 stabil gidiyor.
lastiklerden diye düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
bugun işten donerken sıkısık bır trafıkte aracların arasından yavasca ılerlerken bır taksının onune kırdım onunde de kamyon vardı sonra kamyonun soltarafına gecıyordum saga kırdım oda ne bırısı sankı ıttı motoru :santa: arkaya bı baktım gıttı guzelım kappa cızılmıs kamyona taktım cantayı artık cızıgımız var 2 senedır hıc cızmemıstım cantayı yazık oldu kesın nazar degdı bıtanesı baya bı ınceledı motoru yanyana gelınce hatta kacpara bunlar dedı 22500 dıyınce surat ıfadesını gormenız lazım dı:sunny:
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
121
Lastiklerin kaca maal oldu taktirman bende düşünüyorum da en kisa zamanda taktircam bide bi sorunum olucak motorum 6 bnde yag aldım. Degistirmek icinde baska bi bakma ihtiyacı varmi motorun cunku kendim değiştircmde ? Hondaya 8 bn bkma gidicemde
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
Lastiklerin kaca maal oldu taktirman bende düşünüyorum da en kisa zamanda taktircam bide bi sorunum olucak motorum 6 bnde yag aldım. Degistirmek icinde baska bi bakma ihtiyacı varmi motorun cunku kendim değiştircmde ? Hondaya 8 bn bkma gidicemde

ön arka 550 tl toplamı
kendin değiştirsende olur veya servise gidip değiştirtebilirsin garantiden yararlanıp
lastik konusunda ciddiyim hiç böyle olmamıştı motor çok iyi durumda gaz yiyişi harika oldu 130 a çok rahat çıkıyor zorlanmadan.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
16 000 bakımdan çıktı motor bugun

lastikler michelin pilot sporty değişti birde ön tarafta zincir oralar kumlanmış temizlendi
kn filtre vardı
tiger egzoz vardı

120 geçemediğim yolda inanın hiç zorlanmadan her viteste gaz yiyor 140 a çıktım rahat 120 125 stabil gidiyor.
lastiklerden diye düşünüyorum.
hayırlı olsun lastiklerin...
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
lastikler hayırlı olsun. güle güle eskitin. demekki bende cbr 250 ye taksam 180 görecem desene.

teşekkürler
gaz yeme tepkimesi arttı valla 125 te böyleyse 250 nasıl olur kimbilir 4 5 kere deneme yaptım her seferinde 130 u geçti bakalım ilerleyen zamanlarda ne olacak.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
@Barrow lastikleri nerden aldin? anes motor bana 850 tl fiyat verdi cbr 125 michelen icin. belki bi ust modelin fiyatidir ama fazla geldi.

benim orjinal lastikler 3 yıl 21 bin km oldu. g.tü başı oynuyor agresif sürünce
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
hayırdır ramazan ucuzamı buldun napacan o kadar benzını belkı ındırım yapacaklar ne dıyom len ben 125 lık candır benzın alamamak perişanlık tır
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
@Barrow lastikleri nerden aldin? anes motor bana 850 tl fiyat verdi cbr 125 michelen icin. belki bi ust modelin fiyatidir ama fazla geldi.

benim orjinal lastikler 3 yıl 21 bin km oldu. g.tü başı oynuyor agresif sürünce

selam
özel mesaj attim serviste taktırdım ücret almadılar takmaya bakım dahilinde taktırdım.
 
Katılım
11 Kas 2013
Mesajlar
190
İzmirde 2013 kırmızı cbr 125r bakıyorum kilometresi az olmalı.Satan varsa mesaj atsın.
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
bu gün sertaçla gazladık benim motor düzde 130 zorla aşagı salımında 145 zorla hani 156 da redlineye giriyor diyenler varya işte ben bunu hiç göremedim zaten hiç 145 i gecemedim nasıl iş biz 156 yı ne zaman görecez. :)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
150 vıdeo sunu cektım bugun can ızledı soka gırdı 125 ten asaa dusmuyor vıdeo da 135 145 arası gıdıp gelıyor dur atabılırsem atayım hemen
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst