Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
valla öyle oldu biraz daha konuşursak arabalara bile binilmez hale gelicek ortalık. Forumdaki arkadaşlar toplanıp her gün birimiz motoru verse hiç indirmesine gerek kalmadan kışı atlatırız.( bunu bi düşünelim.:cherry: )
Arkadaşlar ben motoru indirmedim rahat olun nisan da indirmeyi düşünüyorum :)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
ne cıktı fıyatı be ben 6500 e sıfır aldım ıkıncı el satsam sıfır zarar honda hayat onda
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
8
Selamlar herkese,

Yeni bir motosiklet almayı planlıyorum ve aklımda CBR 125R var. Bu yüzden buranın doğru başlık olduğunu düşünüyorum.

Boy 1.84 kilo 75-80.

Şimdi, bütçem 4000 lira. Ufak tefek oynamalar olabilir tabi :).

Daha önceden ybr125 kullandım 5 ay kadar. Benim motorumdu. Bu aralar arkadaşımın Hyosung GV250'sini kullanıyorum ara ara. YBR125'yi sattığım arkadaşımla gider iken (ben artçı idim) mıcıra kaptırıp ufak bir kaza yaptık. O günden itibaren biraz temkinliyim. GV250'yi sürerken bile biraz tedirgin oluyorum ara ara. Yine de motor büyük ihtiyaç haline geldi. Hem sağa sola giderken lazım oluyor. Hem de işyerim ile evim arası 4km ama ulaşım 2 otobüsle sağlanabiliyor 30dk sürüyor minimumda. İstanbul, Anadolu yakası Soyak Yenişehir tarafında oturuyorum. Akşamları hadi Kadıköy'e gideyim, Bostancı'ya gideyim diyorum, sırf o yüzden bile motosiklet alabilirim.

Aslında aklımda CBR250R vardı fakat fiyatı sebebiyle eledim. 8bin liraya satılırken hevesliydim ama iyice arttı fiyatlar. O yüzden CBR 125R düşünüyorum. CBR125 konusunda da bir miktar tereddütlerim var ama iyi bir motor olduğunu düşünüyorum. Malum burası İstanbul, bir yerden bir yere giderken büyük ihtimal çevreyoluna giriyoruz. Hızlanma ve seyir hızı (cruise speed) konusunda tatmin eder mi mesela? 100-110 ile gidebilir miyim? 2 kişi nasıl olur gezmesi, rahat mıdır? Ben çok hızlı bir motor istemiyorum, sadece gezerken, çevreyolunda vs. sorun çıkartmasın.

Benim internette bulduğum kadarıyla 4bin liraya 2005-2007 model 30 bin kilometre altında cbr 125r var. Hangi modelden almak lazım?, bu paraya almak yerine 500 daha ver yüksek model al ya da boşver bunu bu paraya alınmaz diyor musunuz?

Öneri istiyorum kısaca :).

Teşekkürler.
 
Katılım
29 Eki 2011
Mesajlar
152
Arkadaşlar merhaba
Hemen hemen bende 1 aydan az süredir cbr125r sahibiyim, 900km de aldım şuan 2100km geldi, motora binmekten foruma yazamadım :D
sorularım çok fazla, bir kaçını sorayım, tecrübeli arkadaşlar cevaplarsa sevinirim
-Hangi servis?
-Hangi yağ? (serviste al usta bu yağı kullan diyebiliyormuyum?)
-Devirli kullanmanın zararı olur mu?

şimdilik bunlara cevaplamanızı rica ediyorum, fotları atarım ilerki günlerde..
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Arkadaşlar merhaba
Hemen hemen bende 1 aydan az süredir cbr125r sahibiyim, 900km de aldım şuan 2100km geldi, motora binmekten foruma yazamadım :D
sorularım çok fazla, bir kaçını sorayım, tecrübeli arkadaşlar cevaplarsa sevinirim
-Hangi servis?
-Hangi yağ? (serviste al usta bu yağı kullan diyebiliyormuyum?)
-Devirli kullanmanın zararı olur mu?

şimdilik bunlara cevaplamanızı rica ediyorum, fotları atarım ilerki günlerde..

hangi ildesin ona göre servis söylesinler, ben istanbuldayım gaziosmanpaşadaki honda artı da yaptırıyorum bakımlarımı, tavsiye edermiyim, edebilrim, zaten bir bakım oldu daha sıkıntı görmedim ama yağ değişimini 70 liraya yaptırdım, biraz saçma ama öyle... hayırlı olsun motorunda, ayrıca yağı hondanın kendi yağını kullanıyormuş bende ipone yağ alayım dedim, onlar öyle deyince ısrar etmedim.
 
Katılım
29 Eki 2011
Mesajlar
152
istanbul, 1000 bakımın Mototal'de yaptırdım, sadece yağ değişimi yapıldı ve 38₺ tuttu

 

C&T

Katılım
29 Tem 2013
Mesajlar
135
arkadas ben aranıza bugun katıldım oncelıkle herkese selamlar nasılsınız

öncelikle sana sonra aramıza katılan herkese hayırlı uğurlu olsun...

tecrübeli arkadaşlar var yardım alabileceğin sık sık girersen faydasını görürsün ....

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:37 ----------

sağol kardeşim, valla 6100 e verdim ama verdiğim arkadaştanda söz aldım alan arkadaşlarla birlikte uzun yola gidicez :D

hem alan hemde senin için hayırlı olsun fakat ben motor alıp almadığını anlayamadım varmı makine şuan ??


bu arada ''kuroscu '' arkadaşımız motoru sırf bizleri düşünerek nısana kadar evde tutacakmış alla razı olsun havalar tam sürmelik gidiyor :)
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
öncelikle sana sonra aramıza katılan herkese hayırlı uğurlu olsun...

tecrübeli arkadaşlar var yardım alabileceğin sık sık girersen faydasını görürsün ....

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:37 ----------



hem alan hemde senin için hayırlı olsun fakat ben motor alıp almadığını anlayamadım varmı makine şuan ??


bu arada ''kuroscu '' arkadaşımız motoru sırf bizleri düşünerek nısana kadar evde tutacakmış alla razı olsun havalar tam sürmelik gidiyor :)

henüz almadım kardeşim, cbr250r var bi tane 2013 model siyah izmirde 1400 kmde, arkadaşla konuştum güzel makine, izmirde tanıdık olsa ona da bir göstermek isterdim gitmeden önce, kısmetse cumaya alıcamda bakalım...
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
4000 bakımına yagımı aldım ıpone marka 35 tl artı kargo yarın gelır herhalde fatıh kılıclıdan aldım netten gaza gelıp kendım degıstırsemmı acaba bosuna 80 tl verecez gıbı gelıyor ramazan ne dersın
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
garanti dışına çıkarma motoru servisde deyişmesi daha dogru olur benim 4000 bakım 50 tl tutmuştu artı hondada
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst