Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
anlamadıgım bır olay var yanlız en cok zevk aldıgım motor bu ama en az kullandıgım motorum da bu tezat bı durum halen daha 3700 km deyım az da yakıyor 5 ayda 3700 bana yakısmıyor ama napak
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Orijinal lastik daha iyidir vede ekonomiktir michelin den başka bakma
 
Katılım
2 Ocak 2014
Mesajlar
8
merhaba kardeşim sana bir kaç sorum olucak bu mercek far akünün çabuk bitmesine sebeb oluyormu ve bunu buldugun yer neresi yada varmı bi sitesi
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
bi yerden 2000 liram gelicek gelirse 250r ı alabilirim arkadaşlar
BU CBR 125 iyi güzel gerçekten çok zevklı ama uzun yolda işgenceye dönüyor.yanı araç sollamak istediğinizde güc ve tork az oldugundan biraz zorlanabılıyorsunuz.bu yüzden hem cbr250 hemde cbr125 var şehir içi 125 ama şehir dışı kesınlıkle 250r .pazar gecesı yolda geliyorum hızın 90-100 önde pejo 206 içi kız dolu havada soğuk adamlar bu havada motor bınmeme hayret edıyor bakıp bakıp duruyorlar arka camdan otobandayız sollamaya cıkıcam o da basıyor malum alttakı 125 ani hızlanmıyorda işaret ettim sağa cekde a...q diye çekmedide ama altındaki 250 lık olsa böyle bir sorunun yok bastıgın zaman 150-160 lardasın...
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
BU CBR 125 iyi güzel gerçekten çok zevklı ama uzun yolda işgenceye dönüyor.yanı araç sollamak istediğinizde güc ve tork az oldugundan biraz zorlanabılıyorsunuz.bu yüzden hem cbr250 hemde cbr125 var şehir içi 125 ama şehir dışı kesınlıkle 250r .pazar gecesı yolda geliyorum hızın 90-100 önde pejo 206 içi kız dolu havada soğuk adamlar bu havada motor bınmeme hayret edıyor bakıp bakıp duruyorlar arka camdan otobandayız sollamaya cıkıcam o da basıyor malum alttakı 125 ani hızlanmıyorda işaret ettim sağa cekde a...q diye çekmedide ama altındaki 250 lık olsa böyle bir sorunun yok bastıgın zaman 150-160 lardasın...

aynen :) Bu durumda 250 şart :) gazı açtıqın an şahlanıyor 250 :)
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
BU CBR 125 iyi güzel gerçekten çok zevklı ama uzun yolda işgenceye dönüyor.yanı araç sollamak istediğinizde güc ve tork az oldugundan biraz zorlanabılıyorsunuz.bu yüzden hem cbr250 hemde cbr125 var şehir içi 125 ama şehir dışı kesınlıkle 250r .pazar gecesı yolda geliyorum hızın 90-100 önde pejo 206 içi kız dolu havada soğuk adamlar bu havada motor bınmeme hayret edıyor bakıp bakıp duruyorlar arka camdan otobandayız sollamaya cıkıcam o da basıyor malum alttakı 125 ani hızlanmıyorda işaret ettim sağa cekde a...q diye çekmedide ama altındaki 250 lık olsa böyle bir sorunun yok bastıgın zaman 150-160 lardasın...


kesinlikle zaten istememin amacı o emin ol, eşimle felan gezerken sıkıntılı hep 125 güçsüz kalıyor valla.
 

C&T

Katılım
29 Tem 2013
Mesajlar
135
valla bende full eşimle birlikte bindiğim için (gerçi bu sıralar bayanların malum sıkıntısı fazla üşümeleri sebebi ile resmen motor yatışta) arabaya talim ediyoruz. neyse artçı ile motor çok kasıyor hele birde rampada trafik olmasın uzayana kadar motor bana resmen sövüyor az bas laaaaaaaaa laa laaaa diye sonra rahatlıyor :mrgreen: binenlerin takipçisiyim hep sağ şeritde motorları kolluyorum arkadaşlar iyi sürüşler:king:
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
kesinlikle zaten istememin amacı o emin ol, eşimle felan gezerken sıkıntılı hep 125 güçsüz kalıyor valla.

valla bende full eşimle birlikte bindiğim için (gerçi bu sıralar bayanların malum sıkıntısı fazla üşümeleri sebebi ile resmen motor yatışta) arabaya talim ediyoruz. neyse artçı ile motor çok kasıyor hele birde rampada trafik olmasın uzayana kadar motor bana resmen sövüyor az bas laaaaaaaaa laa laaaa diye sonra rahatlıyor :mrgreen: binenlerin takipçisiyim hep sağ şeritde motorları kolluyorum arkadaşlar iyi sürüşler:king:

gerek yok büyük cc ye.. ben her zaman derim büyük motorun derdi büyük oluyor...
aynen derdimiz ortak ramazan kardeş büyük derken 250cc benı yolda koymasın lazım oldugunda şahlansın bassın gaza gitsin yokuşda çekişli olsun varsın 100 km de en fazla kıçını yırtsa 1 lt fark eder cbr125 2,5 falan yakar normal kullanımda 250de 3,3-3,5 lt arası ama yolda çektiğim eziyeti gelin bana sorun helede öyle öküz sürücüler varken
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
o kadarda büyük değil hocam ya, :) ne derdi olacak garibimin

azcık büyük ya oda yeter..

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:38 ----------

istnbul içi kullanımda bana göre 125 cc den büyük olmayacak motor... yada bir büyük bir küçük olacak.. misal bi uzun yol motoru büyük bir adet istanbul içi motoru 125 lik...
 
Katılım
23 Ara 2013
Mesajlar
875
yakıt/yedekparça konusunda 250cc biçilmiş kaftan. ybr-cbf-tvs gibi motorlara 5bin lira bağlamaktansa aynı paraya cbf250-gt250 tercih ederim.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Yakıtta en Ekonomik 250 cc Klasmanında CBR 250 R derim baska bişi demem :) Namussuz Kokluyor. Ama köklemeyeceksın :) 6000 devirde 101 de qidiyo alet. miss gibi 0,15 yakıyo Km de.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
o durum da 250 lık de olsa bı halt olmaz adam kangoyla yapıstırdı ben gtr 350 ıle yetısemedım otobanda ne uyuz olmustum motoru yakasım gelmıstı oyle durumlara takıntı var ıse 600 cc sart 250 ıle 125 arasında ucurum yok sadece cok yakarsın
bu arada 15 kurus yakan 250 cc mı cıktı yahuu sen galıba gazyagı yakıyon benzın 5 tl
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
hocam yapma indir şu motoru havalar bayadır güzel çıkalım gidelim dağlara :D

bakın motoru indirmesine indiririm fakat bendeki şans sızlıgı bi bilseniz ben indirdigim hafta istanbul 100 yılın görmedigi kara kışını görür .sırf sizleri düşünüyorum siz rahat rahat gezin diye ben katlanıyorum .bi yandanda barajlarda su kalmadı motoru indirsem barajlar dolsa diyede düşünmüyoda deyilim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst