Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Erol fuarba araba kalkacak tuzladan sanırım fiyat tam belli değil ama uygun oluyor. Motosiklet le gidince alışveriş rahat olmuyor. Ben 3 seneden beri böyle organizasyon yapıyorum gidersen listeye yazarım adını.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
ıstanbul trafiğini bünyemin kaldirabilecegini zannetmiyorum ramco
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
50eo.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:39 ----------

r32x.jpg

6bw7.jpg

t3cr.jpg

k7lx.jpg



mutlu olmak kendi elimizde....
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840


allah bozmasın ne güzel ya, çevremde olsa da bende gezzem arkadaşlarla, tek başıma valla çıldırcam :(
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
allah bozmasın ne güzel ya, çevremde olsa da bende gezzem arkadaşlarla, tek başıma valla çıldırcam :(
biz sedat la ayrılmaz 2 liyiz.. çevremde 3 adet cbr var... cbr olması önemli değil biz birbirimizi aramadan sormadan durmayız... bir gün çıkın gelin bekleriz her daim... eskisi kadar olmasada her daim aktifiz... erol geçen senin resimlerini çekmemişim..
yaşasın cbr kardeşliği...
 

C&T

Katılım
29 Tem 2013
Mesajlar
135
valla arkadaşlar vakit bulmak ve aletle aktif olmak güzel şey azbuçuk evli olanlar anlayacaktır. Grup kurmak ve gruplara katılmakta geri planda kalıyorum birlikte olan herkese allah keyif versin inşallah ...
yolda ne zaman cbr görsem slm çakıyorum öyle alışkanlık olmuşki geçen Ataköy civarında bi arkadaş gördüm ihmal etmedim sıralı kornayı fakat anlayamadı arkadaş (bu seferlik arabada olduğumu unutmuşum :D olsun yinede güzel alışkanlık :p )
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
kanka havalar ısınsın da bakarız sana gezelım dıyemem artık oyle anlattın kı tırsıyorum valla
 
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
108
Arkadaşlar cbrımın vites geçişleri sertleşti 1den 2ye çekmeye korkuyorum takkk ses geliyor havalar soğuk ondan olabilirmi?
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648

allah nazardan esırgesin ama ramazan beyaz motorun keşke camını sıyah yapsaydsınız benbeyaz olmuş...... : )) tabi zevk meselesi ama ne bıleyım beyaz ton çok olmuş
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
HONDACI ARKADAŞLAR, AKŞAM 7 DE MAÇKA PARKINDA BULUŞUYORUZ DEĞİL Mİ ? ÖLEN ARKADAŞIMIZIN DURUMUNU PROTESTO ETMEK VE MOTORCULARIN SESİNİ DUYURMAK İÇİN ? KİMLER GELİR
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst