Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
kasım - aralık aylarında 2013 model honda cbr kalır mı hiç ellerinde bayilerin acaba 2014 ümü beklerler oda martı bulur herhalde gelmesi
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motor yağını değiştirdiğiniz takdirde makinanız garanti dışına çıkıyor diye biliyorum sakın garanti bitmeden kafanıza göre bakım yapmayın servislerin işine gelir :)
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
Ara bakımları kendinizin yapması garanti dışında bırakmaz diye biliyorum ama siz emin misiniz ? He 1000 bakımına gitmezseniz mesela garanti dışı kalır tabi ki...

ara bakımlarıkendim yapıyorum orada sıkıntı yok yagını deyiştiriyorum buji deyiştiriyorum fakat ana bakımlar 1000 4000 8000 12000 kitapcıgında yazar bu ve böyle giden bakımlar ana bakımlar servise gitmesi gerekir garanti kapsamında kalması için gerekiyor malesef.bu arada benim çanta demirinin fotosu https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151549693426161&set=pb.64219501160.-2207520000.1378835890.&type=3&theater buradan bakılabilir https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151549693366161&set=pb.64219501160.-2207520000.1378835890.&type=3&theater

---------- Post added at 21:01 ---------- Previous post was at 20:54 ----------

photo.php
buradan bakabilirsiniz
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Dostum benim canta demiri egik sanirim yukari bakiyor ortasinda delik olanlardan netten aratinca cikiyor konsuk motordan aldim bi cok vida da yaninda cikti araya ozel pullar koymuslar cok hosuma gitti goruntuyu kesinlikle bozmuyor kappa 35 ile tam uyum sagladi butun korumalarimi tamir kopugumu brandami vs hep yanimda tasiyorum yaris motoruna cantami takilir diyen cok ama ben cantasiz motora zor binerim
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
bu eğik olan otoseverde 105 tl idi sene başı dün baktım 149 diyorlar nette. Givi zaten 218 tl eğik değil. bide bu demiri takınca artçıya yanda tutacak yer kalıyormu? Kalmıyor gibi

Motor SS değil zaten, bide 2.2 litre yakıyor her yere gidiliyor çanta lazımsa eziyet çekmeye gerek yok

Çantalı halide ybr,tvs,cbf üçlüsünün çantalısından güzel sıkıntı yok:mrgreen:
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Valla bana varedero gibi geliyor arkadan bakinca hizda etkisini gormedim ayni gidiyor tvs de canta takiliyken dreksiyon sallaniyordu ama bunda o yok sallanmiyir kesinlikle simdik gozum yan cantada uzun yolda yetmiyor sadece arka canta.. Alayim giderken onuda takarim diyorum
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
121
Peki konca ben ilk bakımını 750 de yapmiştim smdi 2000 bin de yağ deişimi için hondaya gittim değiştirdim bunda bi sıkıntı olmaz dimi ben her 1 bn klometresi değiştiren birisiyimde ?
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
190
İzmir'de olan varsa veya çevre illerde, Cuma günü akşamı toplanıp Karşıyaka Yamanlardaki motosiklet festivaline gidicez 7 8 motosiklet, herkesi bekleriz.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Peki konca ben ilk bakımını 750 de yapmiştim smdi 2000 bin de yağ deişimi için hondaya gittim değiştirdim bunda bi sıkıntı olmaz dimi ben her 1 bn klometresi değiştiren birisiyimde ?

servise yaptırmanızda problem yok kendiniz yaparsanız problem çıkabilir bu arada 1000 biraz az değilmi ortalama 3.000 de bir değiştirin boşuna masraf etmeyin sadece ilk bakım 1000 km de motor yağı değişir
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Dostum benim demir iste bu konsuk motorda 100 tl ye aldim pazarlik yok dedi
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
121
Dediğin doğru aslinda benm cbf wardi o braz yağ iciyodu ondan degişim yapiyodm 1 bn klmtrede ondan smdi 2 bide degiştirdim 4 bn bakıma görürken orda degiştirirm artk bide ben smdi gaz yaği aldim kömürcüden solvent icermezmi desem bişe diyemedi paslanan şeylere kullanilmali dedi bende zincir için aliyorum dedm tamam iyi gelir dedide su renginde sıvı doğrumu aldm acaba ?
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dediğin doğru aslinda benm cbf wardi o braz yağ iciyodu ondan degişim yapiyodm 1 bn klmtrede ondan smdi 2 bide degiştirdim 4 bn bakıma görürken orda degiştirirm artk bide ben smdi gaz yaği aldim kömürcüden solvent icermezmi desem bişe diyemedi paslanan şeylere kullanilmali dedi bende zincir için aliyorum dedm tamam iyi gelir dedide su renginde sıvı doğrumu aldm acaba ?

evet doğru almışsınız aynı zamanda motorun jantını temizlemede ve boyaya parlaklık kazandırmak amaçlıda gaz yağı kullanıyoruz krem gibi boyasını besliyor ve gerçekten iyi temzliyor petrol ürünleri arasında en yumuşuk maddedir
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
4000 bakimi 60 tl tuttu :S ya benim bu arka frenede bi istedigim ayari veremediler, is basa dustu kendim ayarlamaya calisicam.
 
Katılım
1 Eyl 2013
Mesajlar
43
cbr kullanıcıları son güncel yakıt tüketimlerini birde periyodik bakım maliyetlerini söylebilir mi? 125 lik scoter alma arifesindeyken bi anda nerden estiyse gönlüm bunlara kaydı :) ikinci elini 6civarına temiz bişey bulabiliriz sanırsam
 
Katılım
1 Tem 2013
Mesajlar
8
arkadaşlar motorum 10 km de henüz.fakat vites geçişlerinde bazı sorunlarım var.mesela bazen vites boşta ışığı yanarken aslında boşta olmuyor yada yolda giderken vitesi 3 den 2 ye düşürüyorum ama bi bakıyorum vites boşa gelmiş ama ışık falan yanmıyor? bir de motor dururken kalkmadan önce sık sık vites pedalı takılıp kalıyor ne aşşaya ne yukarıya gitmiyor.bunlar normal mi acaba
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
arkadaşlar motorum 10 km de henüz.fakat vites geçişlerinde bazı sorunlarım var.mesela bazen vites boşta ışığı yanarken aslında boşta olmuyor yada yolda giderken vitesi 3 den 2 ye düşürüyorum ama bi bakıyorum vites boşa gelmiş ama ışık falan yanmıyor? bir de motor dururken kalkmadan önce sık sık vites pedalı takılıp kalıyor ne aşşaya ne yukarıya gitmiyor.bunlar normal mi acaba

Bence değil cünkü bende hiç olmadı, duymadımda hani.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar motorum 10 km de henüz.fakat vites geçişlerinde bazı sorunlarım var.mesela bazen vites boşta ışığı yanarken aslında boşta olmuyor yada yolda giderken vitesi 3 den 2 ye düşürüyorum ama bi bakıyorum vites boşa gelmiş ama ışık falan yanmıyor? bir de motor dururken kalkmadan önce sık sık vites pedalı takılıp kalıyor ne aşşaya ne yukarıya gitmiyor.bunlar normal mi acaba

Bence problem olabilir

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:28 ----------

4000 bakimi 60 tl tuttu :S ya benim bu arka frenede bi istedigim ayari veremediler, is basa dustu kendim ayarlamaya calisicam.

arka frendeki boşluktan bahsediyorsan bu tip bi sorunda bende var 250 ye bindiğimda böyle bir sorun yoktu :farao:
 
Katılım
1 Eyl 2013
Mesajlar
43
cbr kullanıcıları son güncel yakıt tüketimlerini birde periyodik bakım maliyetlerini söylebilir mi? 125 lik scoter alma arifesindeyken bi anda nerden estiyse gönlüm bunlara kaydı ikinci elini 6civarına temiz bişey bulabiliriz sanırsam
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Peki konca ben ilk bakımını 750 de yapmiştim smdi 2000 bin de yağ deişimi için hondaya gittim değiştirdim bunda bi sıkıntı olmaz dimi ben her 1 bn klometresi değiştiren birisiyimde ?

Motosikletinizin Yağını 2000-2500 Kmde bir değiştirin.1000 Kmde bir yağ değiştirilmez.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst