Ara bakımları kendinizin yapması garanti dışında bırakmaz diye biliyorum ama siz emin misiniz ? He 1000 bakımına gitmezseniz mesela garanti dışı kalır tabi ki...
Peki konca ben ilk bakımını 750 de yapmiştim smdi 2000 bin de yağ deişimi için hondaya gittim değiştirdim bunda bi sıkıntı olmaz dimi ben her 1 bn klometresi değiştiren birisiyimde ?
Dediğin doğru aslinda benm cbf wardi o braz yağ iciyodu ondan degişim yapiyodm 1 bn klmtrede ondan smdi 2 bide degiştirdim 4 bn bakıma görürken orda degiştirirm artk bide ben smdi gaz yaği aldim kömürcüden solvent icermezmi desem bişe diyemedi paslanan şeylere kullanilmali dedi bende zincir için aliyorum dedm tamam iyi gelir dedide su renginde sıvı doğrumu aldm acaba ?
arkadaşlar motorum 10 km de henüz.fakat vites geçişlerinde bazı sorunlarım var.mesela bazen vites boşta ışığı yanarken aslında boşta olmuyor yada yolda giderken vitesi 3 den 2 ye düşürüyorum ama bi bakıyorum vites boşa gelmiş ama ışık falan yanmıyor? bir de motor dururken kalkmadan önce sık sık vites pedalı takılıp kalıyor ne aşşaya ne yukarıya gitmiyor.bunlar normal mi acaba
arkadaşlar motorum 10 km de henüz.fakat vites geçişlerinde bazı sorunlarım var.mesela bazen vites boşta ışığı yanarken aslında boşta olmuyor yada yolda giderken vitesi 3 den 2 ye düşürüyorum ama bi bakıyorum vites boşa gelmiş ama ışık falan yanmıyor? bir de motor dururken kalkmadan önce sık sık vites pedalı takılıp kalıyor ne aşşaya ne yukarıya gitmiyor.bunlar normal mi acaba
4000 bakimi 60 tl tuttu :S ya benim bu arka frenede bi istedigim ayari veremediler, is basa dustu kendim ayarlamaya calisicam.
Peki konca ben ilk bakımını 750 de yapmiştim smdi 2000 bin de yağ deişimi için hondaya gittim değiştirdim bunda bi sıkıntı olmaz dimi ben her 1 bn klometresi değiştiren birisiyimde ?