Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Tem 2013
Mesajlar
7
Selamlar bn 23 yasinda 190 boyunda 125 kglik bir adamim sizce cbr 125 bana gidermi hem fiyatı hem guzelligi bni kendine hayran bıraktı bu arada daha acemiyim yeni basliycam kurslara falan
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar bn 23 yasinda 190 boyunda 125 kglik bir adamim sizce cbr 125 bana gidermi hem fiyatı hem guzelligi bni kendine hayran bıraktı bu arada daha acemiyim yeni basliycam kurslara falan

motor altında kaybolur sen 250 ile başla birde kursa gideceksen hiç 125 e bulaşma derim :)
 
Katılım
8 Tem 2013
Mesajlar
7
250de birden buyuk olur diye dusunuyorum ama aradak8 boyit farki okadar fazla oocagini dusunmemistim
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
250de birden buyuk olur diye dusunuyorum ama aradak8 boyit farki okadar fazla oocagini dusunmemistim

olabilir ama başlanmaz diye birşey yok çünkü 1.90 boyla 125 cc motorların hepsi altında komik durur,motosiklet insan vücudu ile bir makineyi oluşturur bu yüzden kilonuza boyunuza ve yapınaza göre bir motor seçmelisiniz birde benim burada konuşmam biraz boş olucaktır resimlere bakarak motosiklet beğenilmez bana kalırsa bi bayiye gidin ve motorları karşılaştırın olumlu veya olumsuz yönlerini son birşey daha ileride binmek istediğin motorlara göre hariket et
 
Katılım
8 Tem 2013
Mesajlar
7
Haklisin gidip bakmak lagzim ama aklinda bir kac fikir olmadan gidersem gozum kor olur baslangic diye gider Monsters alirim bn =)) okadar gozum doner yani Aslinda iyi bil3 olabilir ama iste biraz daha zamani var
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
2
Merhaba Arkadaşlar,

Beylikdüzü tarafında ikamet ediyorum. Tek başıma Kıyıköy'e gidip piknikçilerin arasında takılmaktan çok sıkıldım. Yine tek başıma Karaburun'a gidip gözleme yedikten sonra geri dönmekten de sıkıldım. Avrupa yakasında ikamet eden CBR125 kullanıcısı kardeşlerim ile şöyle bir pazar günü çıksak, geze geze yolculuk yapıp biraz çayır çimen kokusu alsak, köy kahvesinde çay içip, güzel bir sofrada öğle yemeği yesek (şair burada olabildiğince ikna edici konuşuyor) güzel olmaz mı ?

Ya da;

Sizin bu tip organizasyonlarınız varsa, beni de aranıza alsanız. Gülsek eğlensek güzel olmaz mı ? Olur.

Forumum dinazor tayfası içindeki en sessiz adamlarından biriyim. 2006 yılından beri ilk mesajım olabilir. Okumak daha çok hoşuma gidiyor fakat artık tek gezmekten gerçekten sıkıldım :)

Gezi olayının gerçekleşmesini diliyor, keyifli ve güvenli sürüşler temenni ediyorum :)
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
527
hepinize kolay gelsin arkadaşlar ben motora egsoz taktırmayı düşünüyorum bu gece tiger ucu karbon kapalıklı olan bı yzf r125 gördüm sesi çok hoşuma gitti tok ve gür bi ses veriyor apaci işinede kaçmıyor acaba bızım motora taksam nasıl olur ses konusunda istiyorum sadece farkedirliği artsın yolda fıtı fıtı pek iyi değil :D takan arkadaşlar var mı bu tiger modelini nasıllar acaba memnun mu kullananlar performansda düşüklük falan fark ediyor mu acaba uzun süreli kullanımda motora herhangi bi zararı varmıdır ?

bu aksam dinlediğim olan bu :
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-tiger-honda-cbr-125-r-performans-egzoz-rs-780-karbon-kapak-oval-130035534/detay

bide fiyatı uygun olan bu modelde var arasında ne fark var acaba ses farkı var mı ?
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-tiger-honda-cbr-125-r-performans-egzoz-rs-700-paslanmaz-oval-130056005/detay
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepinize kolay gelsin arkadaşlar ben motora egsoz taktırmayı düşünüyorum bu gece tiger ucu karbon kapalıklı olan bı yzf r125 gördüm sesi çok hoşuma gitti tok ve gür bi ses veriyor apaci işinede kaçmıyor acaba bızım motora taksam nasıl olur ses konusunda istiyorum sadece farkedirliği artsın yolda fıtı fıtı pek iyi değil :D takan arkadaşlar var mı bu tiger modelini nasıllar acaba memnun mu kullananlar performansda düşüklük falan fark ediyor mu acaba uzun süreli kullanımda motora herhangi bi zararı varmıdır ?

bu aksam dinlediğim olan bu :
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-tiger-honda-cbr-125-r-performans-egzoz-rs-780-karbon-kapak-oval-130035534/detay

bide fiyatı uygun olan bu modelde var arasında ne fark var acaba ses farkı var mı ?
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-tiger-honda-cbr-125-r-performans-egzoz-rs-700-paslanmaz-oval-130056005/detay

yüksek devirde hoş ses çıkarıyor diğer türlü pancar motoru gibi :farao: açıkcası ben beğenmiyorum altında grenajlı spor görünümlü (bilmeyen adam 600 zannediyor) ve ardından motoru çalıştırıyorsun süpriz pata pata pata :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:31 ----------

Merhaba Arkadaşlar,

Beylikdüzü tarafında ikamet ediyorum. Tek başıma Kıyıköy'e gidip piknikçilerin arasında takılmaktan çok sıkıldım. Yine tek başıma Karaburun'a gidip gözleme yedikten sonra geri dönmekten de sıkıldım. Avrupa yakasında ikamet eden CBR125 kullanıcısı kardeşlerim ile şöyle bir pazar günü çıksak, geze geze yolculuk yapıp biraz çayır çimen kokusu alsak, köy kahvesinde çay içip, güzel bir sofrada öğle yemeği yesek (şair burada olabildiğince ikna edici konuşuyor) güzel olmaz mı ?

Ya da;

Sizin bu tip organizasyonlarınız varsa, beni de aranıza alsanız. Gülsek eğlensek güzel olmaz mı ? Olur.

Forumum dinazor tayfası içindeki en sessiz adamlarından biriyim. 2006 yılından beri ilk mesajım olabilir. Okumak daha çok hoşuma gidiyor fakat artık tek gezmekten gerçekten sıkıldım :)

Gezi olayının gerçekleşmesini diliyor, keyifli ve güvenli sürüşler temenni ediyorum :)

en güzeli kendine bir arkadaş grubu ayarlıcan o şekilde takılcan gruplarda etkinlik oluyor gidiyon gidemiyon illaki arza 2-3 kişi çıkıyor çoğu büyük motora binenlerin bazısı bilinçsiz kullanıyor anlayacağın az arkadaşın olsun kafan rahat olsun :)
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-full-plusfullhonda-cbr-125-bu-fiyata-kacmaz-130529482/detay Ben 4.5 tl ye satmıstım.fakat bu ılanda kazası oldugunu deponun boyalı oldugunu yazmamıs ayıp yahu.insanlar çok garip.dogruları yazmaktan bu kadar çekinmeyin.
 
Katılım
25 Mar 2013
Mesajlar
252
arkadaşlar selam,
bnde yarın cbr cı olacağım kısmetse anlaştım 2012 model bi cbr alacağım,gt250 t ıle ıkısı arasında cok kalmıstım ama sonunda tercıhımı cbr den kullandım :) umarım pişman olmam ,motoruma alarm takturmak ıstıyorum İstanbulda grantı dısı kalmayacak sekılde alarm takan bı yer varmı bılıyor musunuz
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
527
yüksek devirde hoş ses çıkarıyor diğer türlü pancar motoru gibi :farao: açıkcası ben beğenmiyorum altında grenajlı spor görünümlü (bilmeyen adam 600 zannediyor) ve ardından motoru çalıştırıyorsun süpriz pata pata pata :mrgreen:

yoo ben dınlediğimde hiç kulağa pancar motoru gibi gelmedi rolantideyken gayet hoş bi sesi vardı rolantıdeyken ve devirdeykende.gerci bi 600cc sesi bekleyemezsin ama orjınal egsoz görede gayet iyi yani.sanayiden egsoz yaptırmaktansa böyle orjınal bısey alıp takmak daha iyi kanımca :D
ayrıca 2.el hiç bulamadım bu egsoztan ya bide motora zararı olur mu acaba ?
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yoo ben dınlediğimde hiç kulağa pancar motoru gibi gelmedi rolantideyken gayet hoş bi sesi vardı rolantıdeyken ve devirdeykende.gerci bi 600cc sesi bekleyemezsin ama orjınal egsoz görede gayet iyi yani.sanayiden egsoz yaptırmaktansa böyle orjınal bısey alıp takmak daha iyi kanımca :D
ayrıca 2.el hiç bulamadım bu egsoztan ya bide motora zararı olur mu acaba ?

Buda senin düşüncen tabi açıkcası ben eksoz taksam motoru devamlı yüksek devirde çalıştırırım :mrgreen:
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
527
Buda senin düşüncen tabi açıkcası ben eksoz taksam motoru devamlı yüksek devirde çalıştırırım :mrgreen:
evet :D yüksek devirde güzel bi ses veriyor ama düşük devirde bildiğin ses yok ya kanser oluyorum ses cıkmıyor hele yolda giderken boşa atıyorum bazen diyorum motor mu stop ettı zincir sesi egsozun sesini basıyor yanı :D
gerci simdi araştırıyorum uygun fiyata egsozlar bakıyorumda şunu buldum acaba alıp denesem mı diyorum bizim motora forumda takanlar var nınja 250r falan memnunlar.100tl uygun fıyat ama bağlantı nasıl olucak onu merak edıyorum bızım motorlara uyumlu ara boru yok galıba orjınalı bozmak istemiyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-mh-drift-performans-egzos-cift-sesli-tri-oval-full-karbon-plus5-hp-109043668/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-zirvemotor-dan-universal-egsoz-tupu-siyah-121762029/detay/

buda ninja takan bı arkadaş görüntüsü çok iyi durmuş öyle fazla dandik gibi durmuyor 100tl denecek gibi bişeye benziyor tiger 500tl vermektense

q5vzy.jpg
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet :D yüksek devirde güzel bi ses veriyor ama düşük devirde bildiğin ses yok ya kanser oluyorum ses cıkmıyor hele yolda giderken boşa atıyorum bazen diyorum motor mu stop ettı zincir sesi egsozun sesini basıyor yanı :D
gerci simdi araştırıyorum uygun fiyata egsozlar bakıyorumda şunu buldum acaba alıp denesem mı diyorum bizim motora forumda takanlar var nınja 250r falan memnunlar.100tl uygun fıyat ama bağlantı nasıl olucak onu merak edıyorum bızım motorlara uyumlu ara boru yok galıba orjınalı bozmak istemiyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-mh-drift-performans-egzos-cift-sesli-tri-oval-full-karbon-plus5-hp-109043668/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-zirvemotor-dan-universal-egsoz-tupu-siyah-121762029/detay/

buda ninja takan bı arkadaş görüntüsü çok iyi durmuş öyle fazla dandik gibi durmuyor 100tl denecek gibi bişeye benziyor tiger 500tl vermektense

http://o1307.hizliresim.com/1c/d/q5vzy.jpg

Ninjam olsa hiç durmam gider bende takardım illa takıcaksan bazıları kısa tüp yapıyor şimdi boruyu kesiyorlar sanırım o çok güzel duruyor r6 eksoz modeli gibi duruyor birde kendi orjinal eksozunu kestirme sakın muayene vakti geldiğinde değiştirirsin birde av crom eksozcu halil abimiz var istediğin modeli kendisi el ile yapıyor ona yaptırdır bence,motor rölantide çalışırken hiç ses vermiyor duydum en güzel eksoz sesi onlarda garanti veriyorum kesinlikle hoşuna gidecek kendisi face book dan ekle istersen :)
 
Katılım
7 Ara 2012
Mesajlar
343
Selamün aleyküm cbr'ciler :) Şu aralar bi cbr 125 almayı düşünüyorum yeni model değil şöyle bi 2006 2008 arası bişey 3buçuk 4milyara 20bin kmyi aşmamış temiz bişey bu kilometredeki bi cbr bi sorun yaşatmaz demi ömürleri ne kadar bu aletlerin uzun yolda gidişi nasıl rüzgarlı ve bayırlı bi yolda motor bayılırmı işkenceye çevirirmi yolu :/ cup sürdüğüm için bunlar önemli benim için :) cup gibi olmasın
 
Katılım
25 Mar 2013
Mesajlar
252
Selamün aleyküm cbr'ciler :) Şu aralar bi cbr 125 almayı düşünüyorum yeni model değil şöyle bi 2006 2008 arası bişey 3buçuk 4milyara 20bin kmyi aşmamış temiz bişey bu kilometredeki bi cbr bi sorun yaşatmaz demi ömürleri ne kadar bu aletlerin uzun yolda gidişi nasıl rüzgarlı ve bayırlı bi yolda motor bayılırmı işkenceye çevirirmi yolu :/ cup sürdüğüm için bunlar önemli benim için :) cup gibi olmasın


Aleykümselam,öncelikle şunu söyleyebilirim Cbr müthiş bir seçim.Bende kısa zamanda bir çok motora bindikten sonra tavsiye üzerine Honda cbr aldım dün müthiş rahat ve güven veren br motosiklet.Her yerinden kalite akıyor motorun.Ben 2013 model aldım 2500 km de 135 km hıza çıktım ve motor hiç rahatsız etmedi,bazı arkadaşlarım eski kasaların daha hızlı gittiğini söylüyor , doğrudur sadece biraz kasası zayıf görünüyor onun haricinde kesinlikle Honda cbr almanızı tavsiye ederim.Hem yakıt , hem güven , hemde kalite olarak Honda ya bindikten sonra anladım ve ilk günde motoruma aşık oldum.Kesinlikle tavsiye ederim , pişman olmazsınız :)
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
527
Ninjam olsa hiç durmam gider bende takardım illa takıcaksan bazıları kısa tüp yapıyor şimdi boruyu kesiyorlar sanırım o çok güzel duruyor r6 eksoz modeli gibi duruyor birde kendi orjinal eksozunu kestirme sakın muayene vakti geldiğinde değiştirirsin birde av crom eksozcu halil abimiz var istediğin modeli kendisi el ile yapıyor ona yaptırdır bence,motor rölantide çalışırken hiç ses vermiyor duydum en güzel eksoz sesi onlarda garanti veriyorum kesinlikle hoşuna gidecek kendisi face book dan ekle istersen :)
kendi orjinal eksozuna zaten dokunmam beğenmediğimde geri takabileyim yani.o abiyede baktım ben uzak kendisi bana baya hani yanına gitmek lazim o iş için motorla birlikte ondan böyle internetten bu egsozlardan hazır alayım sanayide düzgün bi şekilde ek falan yaptırarak motora uygulayım istiyorum.bide bunda ses kesicide var o yonude iyi yani sesi çok geldiğinde şehir içinde takarım onu fıtı fıtı giderim diyorum :D motora herhangi bi zarar vermek istemiyorum ucuz egsozla işte bi sıkıntısı olmasın tek sıkıntım o .yoksa 100tl alıp takıp denicem yanı beğenmezsem baskasına veririm hazır sistemle birlikte.
 
Katılım
6 Eki 2010
Mesajlar
1
Haftaya cbr 125 alacagım bugun bayiye gıttım yenı kırmızı renk gelmiş kararsız kaldım beyazmı alsam yenı gelen kırmızımı acaba
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yarın cama film çekicem acaba ön camı nasıl sökücem bi bilginiz varmı
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
Bu günde mesaideydim ama biraz erken çıktım işten, geçen pazar gününden çamurlu çamurlu kalmıştı küheylanım benim bende bi temizliyeyim dedim. Pırıl pırıl parladı hazır boştayken askı aparatı almıştım deniyeyim dedim. Baya oldu, artık teknik konulara rahatlıkla girebilirim :flower:



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Akşam arkadaşın yanına giderken özmertin önünden geçmem gerekti, trafikte sıkışıktı durdum sağa bi baktım oda ne öyle. :silent: Bi acayip geldi ama güzelmiş :santa:


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Neyse biz hakkımızı doldurduk. Artık sıradakilerde görürüz. :flower: Teflon tavaylada bu kadar be arkadaş :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst