Selamlar bn 23 yasinda 190 boyunda 125 kglik bir adamim sizce cbr 125 bana gidermi hem fiyatı hem guzelligi bni kendine hayran bıraktı bu arada daha acemiyim yeni basliycam kurslara falan
250de birden buyuk olur diye dusunuyorum ama aradak8 boyit farki okadar fazla oocagini dusunmemistim
hepinize kolay gelsin arkadaşlar ben motora egsoz taktırmayı düşünüyorum bu gece tiger ucu karbon kapalıklı olan bı yzf r125 gördüm sesi çok hoşuma gitti tok ve gür bi ses veriyor apaci işinede kaçmıyor acaba bızım motora taksam nasıl olur ses konusunda istiyorum sadece farkedirliği artsın yolda fıtı fıtı pek iyi değiltakan arkadaşlar var mı bu tiger modelini nasıllar acaba memnun mu kullananlar performansda düşüklük falan fark ediyor mu acaba uzun süreli kullanımda motora herhangi bi zararı varmıdır ?
bu aksam dinlediğim olan bu :
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-tiger-honda-cbr-125-r-performans-egzoz-rs-780-karbon-kapak-oval-130035534/detay
bide fiyatı uygun olan bu modelde var arasında ne fark var acaba ses farkı var mı ?
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-tiger-honda-cbr-125-r-performans-egzoz-rs-700-paslanmaz-oval-130056005/detay
Merhaba Arkadaşlar,
Beylikdüzü tarafında ikamet ediyorum. Tek başıma Kıyıköy'e gidip piknikçilerin arasında takılmaktan çok sıkıldım. Yine tek başıma Karaburun'a gidip gözleme yedikten sonra geri dönmekten de sıkıldım. Avrupa yakasında ikamet eden CBR125 kullanıcısı kardeşlerim ile şöyle bir pazar günü çıksak, geze geze yolculuk yapıp biraz çayır çimen kokusu alsak, köy kahvesinde çay içip, güzel bir sofrada öğle yemeği yesek (şair burada olabildiğince ikna edici konuşuyor) güzel olmaz mı ?
Ya da;
Sizin bu tip organizasyonlarınız varsa, beni de aranıza alsanız. Gülsek eğlensek güzel olmaz mı ? Olur.
Forumum dinazor tayfası içindeki en sessiz adamlarından biriyim. 2006 yılından beri ilk mesajım olabilir. Okumak daha çok hoşuma gidiyor fakat artık tek gezmekten gerçekten sıkıldım
Gezi olayının gerçekleşmesini diliyor, keyifli ve güvenli sürüşler temenni ediyorum![]()
yüksek devirde hoş ses çıkarıyor diğer türlü pancar motoru gibi :farao: açıkcası ben beğenmiyorum altında grenajlı spor görünümlü (bilmeyen adam 600 zannediyor) ve ardından motoru çalıştırıyorsun süpriz pata pata pata :mrgreen:
yoo ben dınlediğimde hiç kulağa pancar motoru gibi gelmedi rolantideyken gayet hoş bi sesi vardı rolantıdeyken ve devirdeykende.gerci bi 600cc sesi bekleyemezsin ama orjınal egsoz görede gayet iyi yani.sanayiden egsoz yaptırmaktansa böyle orjınal bısey alıp takmak daha iyi kanımca
ayrıca 2.el hiç bulamadım bu egsoztan ya bide motora zararı olur mu acaba ?
evetBuda senin düşüncen tabi açıkcası ben eksoz taksam motoru devamlı yüksek devirde çalıştırırım :mrgreen:
evetyüksek devirde güzel bi ses veriyor ama düşük devirde bildiğin ses yok ya kanser oluyorum ses cıkmıyor hele yolda giderken boşa atıyorum bazen diyorum motor mu stop ettı zincir sesi egsozun sesini basıyor yanı
gerci simdi araştırıyorum uygun fiyata egsozlar bakıyorumda şunu buldum acaba alıp denesem mı diyorum bizim motora forumda takanlar var nınja 250r falan memnunlar.100tl uygun fıyat ama bağlantı nasıl olucak onu merak edıyorum bızım motorlara uyumlu ara boru yok galıba orjınalı bozmak istemiyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-mh-drift-performans-egzos-cift-sesli-tri-oval-full-karbon-plus5-hp-109043668/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-zirvemotor-dan-universal-egsoz-tupu-siyah-121762029/detay/
buda ninja takan bı arkadaş görüntüsü çok iyi durmuş öyle fazla dandik gibi durmuyor 100tl denecek gibi bişeye benziyor tiger 500tl vermektense
http://o1307.hizliresim.com/1c/d/q5vzy.jpg
Selamün aleyküm cbr'cilerŞu aralar bi cbr 125 almayı düşünüyorum yeni model değil şöyle bi 2006 2008 arası bişey 3buçuk 4milyara 20bin kmyi aşmamış temiz bişey bu kilometredeki bi cbr bi sorun yaşatmaz demi ömürleri ne kadar bu aletlerin uzun yolda gidişi nasıl rüzgarlı ve bayırlı bi yolda motor bayılırmı işkenceye çevirirmi yolu :/ cup sürdüğüm için bunlar önemli benim için
cup gibi olmasın
kendi orjinal eksozuna zaten dokunmam beğenmediğimde geri takabileyim yani.o abiyede baktım ben uzak kendisi bana baya hani yanına gitmek lazim o iş için motorla birlikte ondan böyle internetten bu egsozlardan hazır alayım sanayide düzgün bi şekilde ek falan yaptırarak motora uygulayım istiyorum.bide bunda ses kesicide var o yonude iyi yani sesi çok geldiğinde şehir içinde takarım onu fıtı fıtı giderim diyorumNinjam olsa hiç durmam gider bende takardım illa takıcaksan bazıları kısa tüp yapıyor şimdi boruyu kesiyorlar sanırım o çok güzel duruyor r6 eksoz modeli gibi duruyor birde kendi orjinal eksozunu kestirme sakın muayene vakti geldiğinde değiştirirsin birde av crom eksozcu halil abimiz var istediğin modeli kendisi el ile yapıyor ona yaptırdır bence,motor rölantide çalışırken hiç ses vermiyor duydum en güzel eksoz sesi onlarda garanti veriyorum kesinlikle hoşuna gidecek kendisi face book dan ekle istersen![]()






