- Katılım
- 26 Mar 2012
- Mesajlar
- 512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu tarz bişey bi kere bana da oldu. Ama zannediyorum ki motor tam ısınmadığından yaptı. 2-3 denemeden sonra çalıştı ve rölantide bekletip öyle kullanmaya başladım bidaha bu sorunu yapmadı. Yani kafaya takacak bişey yoktur muhtemelen
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:30 ----------
Arkadaşlar motor 1200 km oldu ama hızı hala 125i geçmedi. 6. viteste 9.000 devirden yukarıda gitmiyor. O hızı yapacak yolu mu bulamadım , yoksa motor daha tam açılmadı mı , ya da motorum sağır mı kaldı ki hiç sanmıyorum bağırta bağırta açtım ben onuÇoğu arkadaşların 130-140 km/h hız yapabilirken ben neden hala 125ten yukarı basamadım ?
Motor tüm viteslerde tam devirini alması lazım 6. vites uzun yol vitesi sonuna kadar açsanda kolay kolay devir yükselmez 11.000 de at vitesleri (Tüm viteslerde 1-2-3-4-5-6) bide öyle dene yanlız o kilometrede yapmassan iyi olur
sanırım belzine su karışmış olabilir veya motoru boğmuş olabilirim