Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 May 2013
Mesajlar
5
cbr 125 almaya gittiğim bursa duran motor da peşinde anlaştığımız halde bir gün sonra fiyat da 50 tl artış yapıp, pişkin pişkin 'bizi kurtarmıyor' diyen duran motorun soğuk ve asık yüzlü satış temsilcisini kınıyor işletme sahibini böyle bir duruma müdahele etmemesini anlamıyor beni cbr sevdasından mahrum ettikleri için allah a havale ediyorum
 
Katılım
14 May 2013
Mesajlar
154
Yuh yani!

Nasıl böyle bişey yaparlar??

cbr 125 almaya gittiğim bursa duran motor da peşinde anlaştığımız halde bir gün sonra fiyat da 50 tl artış yapıp, pişkin pişkin 'bizi kurtarmıyor' diyen duran motorun soğuk ve asık yüzlü satış temsilcisini kınıyor işletme sahibini böyle bir duruma müdahele etmemesini anlamıyor beni cbr sevdasından mahrum ettikleri için allah a havale ediyorum
 
Katılım
1 May 2013
Mesajlar
5
çok normal adamlar bursada tekeli kurmuşlar hayır benim anlayamadığım ayakkabı alırken bile iskonto vs yapılabiliyorda anlaştığımız halde ve peşin olduğu hatta masaya para konulduğu halde yuh ki ne yuhhh istanbul firmaları duy sesimi
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
izmirli arkadaşlar yarın cbr 250r kullanıcıları olarak saat 2 de üçyol meydandaki pizza pizzanın önünde buluşuyoruz 125r ekibi olarak sizi de bekleriz.

Ayağa Kalkayım. CBR 250 R de gelsın O zaman qelirim inşallah kardeşim :) AĞUSTOS 20 DEN SONRA SENELİK izine cıkıp ortalıqı kavuracam inşallah.
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
Arkadaşlar merhaba, bende motoru alalı 10 gün filan oldu 400 km'deyim. Geçen gün servise uğradım 1000 bakımı için hangi yağı kullanıyosunuz, dışardan istediğimiz yağı kullanabilirmiyiz falan dedim. Servis honda'nın yeni çıkardığı 10-30luk bi yağ kullandıklarını başka bir yağ koyamayacaklarını söyledi. Yağın kutusunu inceledim gerçekten üstünde honda amblemi vardı, servisteki kişi honda bu yağın kullanılmasını öneriyo falan dedi, bende bizim buralar malum yazın çok sıcak olduğu için bu yağ ince olmazmı dedim, yok dedi. Fiyatını da öğrendim 25 tl imiş, bu konuda tecrübesi olan arkadaşlardan yorum alsak hiç fena olmaz. Honda'nın yağı dışında bir yağ koydurmak istesek motor garanti dışı olurmu ?


selam kardeş bende gazıantepdenim ahmet usta (servi ustası ) öyle dediyse merak etme kendısı bu konuda iyidir.ama malum seninki garantili oldugundan servise gitmek zorundasın bende mesela motul alıcam ve kendım koyucam yagı gerçi benimkininde garantisi hala devam ediyor ama km seninkinden yuksek

bu arada yenı kasaların deposu tam olarak kac lt gün gectikçe bu motoru daha cok sevmeye başladım tam dolu depo ile şehir içi 395 km sonra tek çizgi yanıp sönmeye başladı .yanıp sönmeye başladıgında daha kac km gider
not: çok sakın ve motoru hiç sıkıstırmadan kullanırım daha 9.000 deviri hiç geçirmedim : ))
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
Cx571 her zaman bekleriz :) bugun saat 2 de ucyoldaki pzza pzzann onunde olucam arkdaslr 15 dk kadr gelenleri beklicem gelmek isteyenlere duyurulr ~izmirliler~
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cumartesi günü düğün konvoyu vardı resimdekiler sadece konvoyun çeğreyi bunun 3 katı kadar olduk bu arada en sondaki beyaz melek bana aitdir :mrgreen:
img6201nm.jpg

img6198u.jpg

img6197u.jpg

img6196uz.jpg

img6195v.jpg
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
37
http://imageshack.us/photo/my-images/268/mcbr12011xsk.jpg/

selamün aleykumm bu linkte ki meretten nerde bulabilirim..yada kullanan satmak isteyen her türlü yardıma açığım
 
Katılım
7 May 2013
Mesajlar
43
cbr 125 almaya gittiğim bursa duran motor da peşinde anlaştığımız halde bir gün sonra fiyat da 50 tl artış yapıp, pişkin pişkin 'bizi kurtarmıyor' diyen duran motorun soğuk ve asık yüzlü satış temsilcisini kınıyor işletme sahibini böyle bir duruma müdahele etmemesini anlamıyor beni cbr sevdasından mahrum ettikleri için allah a havale ediyorum
Bursa duran motoru kınıyorum...
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
http://imageshack.us/photo/my-images/268/mcbr12011xsk.jpg/

selamün aleykumm bu linkte ki meretten nerde bulabilirim..yada kullanan satmak isteyen her türlü yardıma açığım

Böyle şeylerin genellikle uçuk kaçık fiyatları oluyor bana kalırsa ufak nike çantalar var onlardan alıp sele altından bağlana bilir veya file ile sabitlene bilir aynı zamanda sıkıştırırak seleye dahil soka bilirsiniz :)
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
37
haklısın kardeşim abartılı fiyatlara değecek birşey değil ama görüntü hoş duruyor motorun spor görünüşünü bozmamış bulabilirsek ne mutlu:)
Böyle şeylerin genellikle uçuk kaçık fiyatları oluyor bana kalırsa ufak nike çantalar var onlardan alıp sele altından bağlana bilir veya file ile sabitlene bilir aynı zamanda sıkıştırırak seleye dahil soka bilirsiniz :)
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
527
merhaba kolay gelsin arkadaşlar.benim size bi kaç sorum olucaktı bu motorla ilgili.bende suan ybr 125esd var satılığa cıkardım yerine cbr 125r yenı kasadan almak ıstıyorum hem görüşünüz bakımından daha iyi olduğu için ve biraz daha motor bakımından performanslı olduğu için.sorumları sıralıyım cevaplarsanız cok sevinirim.
1.ybr 125esd göre cbr hız konusunda 15-20km fark edıyormu son hızlarda yanı cbr 125r sabit 120-125le devamlı otobanda falan gidebilir mi ?araç sollamalarda 140 km hızlara cıkabilir mi ?

2.cbr 250r ile cbr 125r arasında görüşünüz boyut bakımından çok fark var mı ?

ybrden sonra cbr250r al dıyeceksınız ama para durumum şuan cbr 125r yetiyor ondan bu modele geçmek istiyorum beni biraz daha yaratlatsa yeter uzun yolda yanı 150-200km yollarda.o yüzden bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba kolay gelsin arkadaşlar.benim size bi kaç sorum olucaktı bu motorla ilgili.bende suan ybr 125esd var satılığa cıkardım yerine cbr 125r yenı kasadan almak ıstıyorum hem görüşünüz bakımından daha iyi olduğu için ve biraz daha motor bakımından performanslı olduğu için.sorumları sıralıyım cevaplarsanız cok sevinirim.
1.ybr 125esd göre cbr hız konusunda 15-20km fark edıyormu son hızlarda yanı cbr 125r sabit 120-125le devamlı otobanda falan gidebilir mi ?araç sollamalarda 140 km hızlara cıkabilir mi ?

2.cbr 250r ile cbr 125r arasında görüşünüz boyut bakımından çok fark var mı ?

ybrden sonra cbr250r al dıyeceksınız ama para durumum şuan cbr 125r yetiyor ondan bu modele geçmek istiyorum beni biraz daha yaratlatsa yeter uzun yolda yanı 150-200km yollarda.o yüzden bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim.

Hız konusunda gayet tatmin edici bir motosikletdir cbr 250 arasında tasarım bakımından aynıdır fakat baya bir fark söz konusudur istersen ben kendi gözlemlerimi sıralayayım

1-şasesi cbr 250 nin daha kalın
2-eksoz ve eksoz sistemi daha kalındır
3-motorun basamakları çok daha gösterişli ve kaliteli dizayn edilmiş
4-süspansiyonu daha kaliteli ve ayarlana bilir
5-motorda aynı zmanda yağ gösterge camı bulunmaktadır
6-ön çatal ve arka çatal çok daha kaliteli ve büyüktür
7-diskler daha büyüktür
8-gidon ve gidondaki tuşlar vs. çok daha kaliteli ve iyi dizayn edilmiş selektör tuşuda vardır
9- radyatör daha büyük ve ek olarak cbr 125 de bulunmayan fan sistemi vardır.
10-ben tam fark edemedim ama sanırım arka sele çıktığı zaman cbr 250 de daha bi boş alan var.
11-lastikler daha kalın buda daha iyi yol tutuşu demek

kısacası paranız varsa cbr 250 alın aradaki 3.000 TL den fazlası oladuğunu fark ediceksiniz.(Herşey dışarıdan göründüğü gibi değildir.)
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
527
Hız konusunda gayet tatmin edici bir motosikletdir cbr 250 arasında tasarım bakımından aynıdır fakat baya bir fark söz konusudur istersen ben kendi gözlemlerimi sıralayayım

1-şasesi cbr 250 nin daha kalın
2-eksoz ve eksoz sistemi daha kalındır
3-motorun basamakları çok daha gösterişli ve kaliteli dizayn edilmiş
4-süspansiyonu daha kaliteli ve ayarlana bilir
5-motorda aynı zmanda yağ gösterge camı bulunmaktadır
6-ön çatal ve arka çatal çok daha kaliteli ve büyüktür
7-diskler daha büyüktür
8-gidon ve gidondaki tuşlar vs. çok daha kaliteli ve iyi dizayn edilmiş selektör tuşuda vardır
9- radyatör daha büyük ve ek olarak cbr 125 de bulunmayan fan sistemi vardır.
10-ben tam fark edemedim ama sanırım arka sele çıktığı zaman cbr 250 de daha bi boş alan var.
11-lastikler daha kalın buda daha iyi yol tutuşu demek

kısacası paranız varsa cbr 250 alın aradaki 3.000 TL den fazlası oladuğunu fark ediceksiniz.(Herşey dışarıdan göründüğü gibi değildir.)

cbr 250r tabıkı 125 göre daha iyidir ama para konusunu ayarlayamadığım için ybrden cbr 125 geçmek istiyorum.beni tedirgin eden sadece uzun yolda sabit hız olayı bana 120-125 gitsin istiyorum devamlı yanı bıde arada 10-15km araba sollama hızı lazım okadar çok aşırı hız meraklısı değilim bide işte gösterişli olsun cbr125rde gösteriş olayı iyi ybr göre kat kat ondan yanı düşüncem o yönde.ama ybr ile arasında motor hız konusunda bi fark yoksa şuan 1 yıl daha ybr kullanmayı düşünüyorum iyice para biriktirene kadar .
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
cbr 250r tabıkı 125 göre daha iyidir ama para konusunu ayarlayamadığım için ybrden cbr 125 geçmek istiyorum.beni tedirgin eden sadece uzun yolda sabit hız olayı bana 120-125 gitsin istiyorum devamlı yanı bıde arada 10-15km araba sollama hızı lazım okadar çok aşırı hız meraklısı değilim bide işte gösterişli olsun cbr125rde gösteriş olayı iyi ybr göre kat kat ondan yanı düşüncem o yönde.ama ybr ile arasında motor hız konusunda bi fark yoksa şuan 1 yıl daha ybr kullanmayı düşünüyorum iyice para biriktirene kadar .

125 lik motordan çok şey bekliyorsun bence. kullanan arkadaşım var sabit 120 ile gitmek bile rahatsız diyor.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
125 lik motordan çok şey bekliyorsun bence. kullanan arkadaşım var sabit 120 ile gitmek bile rahatsız diyor.
2008 model vardı kardeş bendede. aynen sabit 120de gitmek cok rahatsız edıyo. Geçen namussuzun biri geldi kavşakta yavşak herif sağ taraftan motoru aldı qötürdü benıde hastanelık etti. Mahkeme sonuclanana kadar motor yok. Çektim Krediyi 250 R alacam inşallah. Yakın bölgemdekı bayilerde Motor yok sinir krizi geçiriyorum. Napacamı Şaşırdım.
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
2008 model vardı kardeş bendede. aynen sabit 120de gitmek cok rahatsız edıyo. Geçen namussuzun biri geldi kavşakta yavşak herif sağ taraftan motoru aldı qötürdü benıde hastanelık etti. Mahkeme sonuclanana kadar motor yok. Çektim Krediyi 250 R alacam inşallah. Yakın bölgemdekı bayilerde Motor yok sinir krizi geçiriyorum. Napacamı Şaşırdım.

sinir yapma kardeş. şükret sağlığın yerinde. cbr 250 karabükte vardır kesin. bulamazsan da şehir dışından alabilirsin vaktin var ise. hafta sonu da alabilirsin. motosikletle dönersin evine. ama sakin ol trafikte en tehlikeli şey stres motosiklet üzerinde.
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
527
125 lik motordan çok şey bekliyorsun bence. kullanan arkadaşım var sabit 120 ile gitmek bile rahatsız diyor.
benim düşüncem ybr ye göre 6 ileri olması ve sıvı soğutmalı oluşu benı şehir içinde bide şehir dışında 150-200km mesafelerde biraz daha rahatlatması giderken ybr göre 1 sene yanı 1 sene sonra zaten değiştirmeyi düşünüyorum fazer 6 düşüncem var seneye yaza ondan.
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
benim düşüncem ybr ye göre 6 ileri olması ve sıvı soğutmalı oluşu benı şehir içinde bide şehir dışında 150-200km mesafelerde biraz daha rahatlatması giderken ybr göre 1 sene yanı 1 sene sonra zaten değiştirmeyi düşünüyorum fazer 6 düşüncem var seneye yaza ondan.

fazer düşünüyorsan bana kalırsa ybr ile az daha idare et tecrube eksiğin varsa gider yanına fazer al. ybr dursun şehir içi için fazer şehirlerarası kullan. bütçen de varsa tabii. cbr al sat yapıp hiç atraksiyona girme bence gereksiz olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst