- Katılım
- 26 Mar 2012
- Mesajlar
- 512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu arkadaşda ucuz satılıan bu egsozu cbr 125 takmıs ama sanırım oda ara boru sorunu yaşamıs olucakkı şekilsiz bir şekilde takmış bence hoş durmamıs tam düz taksa daha güzel olurdu sahibi burdanmı acaba sesi falan nasıldır dıye merak ettım
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...i-acil-fiyat-dustu-gelen-alir-125943887/detay
Gayet şık olmuş 1000 RR tarzı olmuş açıkcası bende merak ettim
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:12 ----------
Arkadaşlar zincirinizi hangi yağla yağlıyorsunuz? uzun araştırmalar sonucu okumadığım forum ve topic kalmadı kesinlikle en iyisinin würth dry lube zincir yağı olduğu söyleniyor ama internette bulduğum en uygun fiyat 30 tl (würthün kendi sitesinde45tl) + 5tlde kargo parası verecem 35tl çok para... sonuçta 125lik bi motor kullanıyoruz çıkacağımız hız belli, yapacağımız yol belli castrol ona göre daha ucuz praktikerde 25tl olması lazım ne dersiniz kim ne ile yağlıyor bakalım?
(NOT:kalın yağ veya yanık yağ kullanmak istemiyorum, sıvı gresinde sıçrama yaptığı söyleniyor...)
Özmert motordan 25 TL ye BERNER avrupa malı zincir yağı aldım şeffaf renkte oldukca iyi bir yağ 250 km yol yaptım yağladıktan sonra,hatta Guray kardeşimin cbr 250 sinide benim yağla yağladık gayet memlunum zincire bildiğin yapışıyor yanlız zincirde eski gerginlik yok km dende kaynaklı olabileceğini düşündüm