Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu arkadaşda ucuz satılıan bu egsozu cbr 125 takmıs ama sanırım oda ara boru sorunu yaşamıs olucakkı şekilsiz bir şekilde takmış bence hoş durmamıs tam düz taksa daha güzel olurdu sahibi burdanmı acaba sesi falan nasıldır dıye merak ettım

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...i-acil-fiyat-dustu-gelen-alir-125943887/detay

Gayet şık olmuş 1000 RR tarzı olmuş açıkcası bende merak ettim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:12 ----------

Arkadaşlar zincirinizi hangi yağla yağlıyorsunuz? uzun araştırmalar sonucu okumadığım forum ve topic kalmadı kesinlikle en iyisinin würth dry lube zincir yağı olduğu söyleniyor ama internette bulduğum en uygun fiyat 30 tl (würthün kendi sitesinde45tl) + 5tlde kargo parası verecem 35tl çok para... sonuçta 125lik bi motor kullanıyoruz çıkacağımız hız belli, yapacağımız yol belli castrol ona göre daha ucuz praktikerde 25tl olması lazım ne dersiniz kim ne ile yağlıyor bakalım?
(NOT:kalın yağ veya yanık yağ kullanmak istemiyorum, sıvı gresinde sıçrama yaptığı söyleniyor...)

Özmert motordan 25 TL ye BERNER avrupa malı zincir yağı aldım şeffaf renkte oldukca iyi bir yağ 250 km yol yaptım yağladıktan sonra,hatta Guray kardeşimin cbr 250 sinide benim yağla yağladık gayet memlunum zincire bildiğin yapışıyor yanlız zincirde eski gerginlik yok km dende kaynaklı olabileceğini düşündüm :)
 
Katılım
3 Ocak 2013
Mesajlar
45
herkese selamlar..

izmir de bireysel olarak vitesli motor eğitimi alabilceğim kişiler var mı? yardım ederseniz sevinirim arkadaşlar. iyi forumlar.
 
Katılım
30 Eyl 2012
Mesajlar
289
Arkadaşlar photoshoptan çeşitli tasarımlar yapıp motora sticker şeklinde bastırmaktayım,isteyen arkadaşlara da uygun fiyattan yardımcı olabilirim.Kaza yapan arkadaşa geçmiş olsun diliyorum umarım lehine çıkar.
nltsr.jpg

nltyc.png
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
arkadaşlar bu yenı kasa cbr da calıştıgı sürece bir ses geliyormu.enjeksıyon sesi yada benzin motoru sesi gibi zırrrrrr diye bir ses servis hepsinde var dedi
 
Katılım
7 May 2013
Mesajlar
43
Aynen öyle, servisin dediği gibi hepsinde var, motoru biraz zorladığımda ve ısındığında ise sesin daha fazla geldiğini hissediyorum sanki...
 
Katılım
8 May 2012
Mesajlar
147
o ses bende yoktu bi hafta ónce 3600 km de başladı. şaşırmadım. baya da bi alıştım takmıycan kafaya.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar motoru bu hafta sonu veya pazartesi günü 1000 bakımına götürücem öncelikle sormak istediğim birşeyler var tam olarak 1000 bakımında ne oluyor? grenajlar sökülmesi gerekiyormu? (Sağ grenaj da ufak bi sıyrık var eğer sökülüyorsa bahane ile değiştireyim) birde motorum 6,5 aylık ektradan yap dediğiniz birşey varmı veya şunu yaparsan senin için sağlıklı olur dediğiniz ?
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
59
o ses bende yoktu bi hafta ónce 3600 km de başladı. şaşırmadım. baya da bi alıştım takmıycan kafaya.

aynen öyle,benimde ilk başlarda neredeyse hiç yoktu ama motor ne zaman 3800 civarına ulaştı ses arttı,ses çok sinir etti arttığında ama sonra alışıyosun mesela bi dene motor ful depoyken daha fazla çınnnnnn sesi var.

Bu arada gene şehir içinde( hız sınırı 50 km/h) olması gereken yerde 58 km/h ile radara girmişim,bu ay ikinci artık devlete harac vermekten bıktım. plakalık iptali yaptıran var mı motoru kestirip biçtirmeden ?
 
Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
112
Arkadaşlar motoru bu hafta sonu veya pazartesi günü 1000 bakımına götürücem öncelikle sormak istediğim birşeyler var tam olarak 1000 bakımında ne oluyor? grenajlar sökülmesi gerekiyormu? (Sağ grenaj da ufak bi sıyrık var eğer sökülüyorsa bahane ile değiştireyim) birde motorum 6,5 aylık ektradan yap dediğiniz birşey varmı veya şunu yaparsan senin için sağlıklı olur dediğiniz ?
6.5 ayda 1000 km nasıl yapabildin ya hiç inmiyo musun motordan ?
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
6.5 ayda 1000 km nasıl yapabildin ya hiç inmiyo musun motordan ?



6,5 ayda 1000 km cokmu hocam ben ayda en az 1200 km yapıyorumhafta sonu gezi falan hariç .günde en az 50 km var motor az yakınca adamın üstünden inesi gelmiyor : )) motoru alalı 2 hafta oldu sanırım 700 km yol yaptım : )
bu yüzden hyosungu garaja attım yatıyor cbr la geziyorum.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ezmeyin beyler kışın binmediydim motora :)
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
31
Arkadaşlar merhaba, bende motoru alalı 10 gün filan oldu 400 km'deyim. Geçen gün servise uğradım 1000 bakımı için hangi yağı kullanıyosunuz, dışardan istediğimiz yağı kullanabilirmiyiz falan dedim. Servis honda'nın yeni çıkardığı 10-30luk bi yağ kullandıklarını başka bir yağ koyamayacaklarını söyledi. Yağın kutusunu inceledim gerçekten üstünde honda amblemi vardı, servisteki kişi honda bu yağın kullanılmasını öneriyo falan dedi, bende bizim buralar malum yazın çok sıcak olduğu için bu yağ ince olmazmı dedim, yok dedi. Fiyatını da öğrendim 25 tl imiş, bu konuda tecrübesi olan arkadaşlardan yorum alsak hiç fena olmaz. Honda'nın yağı dışında bir yağ koydurmak istesek motor garanti dışı olurmu ?
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
gunde 600 yaptığım oldu
6.5 ayda 1000 ıyıymıs
bence motor uzerıne tıtremek yerıne ver kuskuyu gıtsın
boyle hayat gecmez
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Mahkeme filan başladığı için Motorsuz kaldım. Mahkeme çOk uzun sürecek anlaşılan. Dava açtım bana çarpan adama. Motorum çok hasarlı durumda. Bende 20 gün içinde iyileşeceğim inşallah. CBR 250 R için krediyide çektim :) Allahım sana geliyorum.
Konca;
250 R gelecek nasip olursa. 1 haftada motor 2000 km olur benım :) bıraz fazla qeziyon motordan in artık :)
 
Katılım
7 May 2013
Mesajlar
43
Arkadaşlar merhaba, bende motoru alalı 10 gün filan oldu 400 km'deyim. Geçen gün servise uğradım 1000 bakımı için hangi yağı kullanıyosunuz, dışardan istediğimiz yağı kullanabilirmiyiz falan dedim. Servis honda'nın yeni çıkardığı 10-30luk bi yağ kullandıklarını başka bir yağ koyamayacaklarını söyledi. Yağın kutusunu inceledim gerçekten üstünde honda amblemi vardı, servisteki kişi honda bu yağın kullanılmasını öneriyo falan dedi, bende bizim buralar malum yazın çok sıcak olduğu için bu yağ ince olmazmı dedim, yok dedi. Fiyatını da öğrendim 25 tl imiş, bu konuda tecrübesi olan arkadaşlardan yorum alsak hiç fena olmaz. Honda'nın yağı dışında bir yağ koydurmak istesek motor garanti dışı olurmu ?
Merhaba 112BM kendi adıma cevap verecek olursam 10/40 veya 10/50 kullanmalısın bende Gaziantepli olduğum için bizim oraların sıcağını iyi bilirim temmuz ayında 40 dereceye yaklaşıyor, dediğim gibi bu benim kendi düşüncem fakat en sağlıklı ve doğru bilgiyi honda müşteri hizmetlerini arayarak alabilirsin müşteri hizmetlerine durumu olduğu gibi açıkla bakalım ne diyecekler ?cevabını merakla bekliyorum...
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Arkadaşlar uzun zamandır yazmıyorum ama yağ konusu hakkında kendi bildiğimi paylaşmak istiyorum.Kendi motorumda 10/40 - 10/50 yarı sentetik ve 15/50 tam sentetik kullandım.Aslında bu kadar farklı kullanmak araştırdığıma göre ve çevremdeki ustalarıma göre yanlış ama motorumun en son bakımını Hasanpaşa GKN Motorda yaptırmıştım,onunda bana tavsiye ettiği yaz ayları ,sıcak dönemlerde 15/50 tam sentetikti.Ben şahsen 15/50 Motul den memnun kalmıştım.Kısacası tam sentetik 15/50 kullanmanızı tavsiye ederim.

Herkese kazasız belasız sürüşler,dikkat edin.
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
182
arkadaslar hep gonlumde cbr vardı butceden dolayı cb 125 e rks tıtanıc ybr falan baktım ama olmadı calısıp ustunu tamamlıyıp ıkıncı el alıcam da bı kac ılan hakkında fıkırlerınıze ıhtıyacım var yuksek km kler sorun olur mu bılmıyorum gonlum turuncu grı sonra beyaz ıstıyo
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-beyazin-farki-122986755/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-acil-satilik-cbr125-126307056/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-2012-beyaz-125347069/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbr-125-r-fiyati-dustu-acil-ihtiyactan-satilik-122976211/detay
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
izmirli arkadaşlar yarın cbr 250r kullanıcıları olarak saat 2 de üçyol meydandaki pizza pizzanın önünde buluşuyoruz 125r ekibi olarak sizi de bekleriz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst