Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eki 2011
Mesajlar
848
arkadaşlar cx571(mehmet) arkadaşımız ağır bir kaza geçirmiş,süratli bir araba yandan çarpmış ve motorla beraber sürüklenmiş.1 saat önce telefonda görüştüm şuan durumu iyi fakat bir aya yakın ayağını kullanabilmesi pek mümkün değil,ayağına 18 dikiş atılmış,sanırım omuzundan da yaralanmış,çok geçmiş olsun diliyorum,ne olur bizlerde daha dikkatli olalım araba sürücülerinin yapacağı hataları göz önüne alarak hareket edelim.daha kötü haberler almayalım.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Üzüldüm ya gerçekten çok geçmiş olsun. Aman arkadaşlar bir ara cbr250 topiğinde çok kaza haberi vardı bari bizde olmasın
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Çok geçmiş olsun benzer şeyi ben de yaşadım, ağrısı sızısı sabır ister :( Umarım en kısa zamanda iyileşir.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Kaza geçiren kardeşimize geçmiş olsun.

Yazabilecek kadar iyi hissettiğinde buradan bilgi verirse iyi olur..
 
Katılım
7 May 2013
Mesajlar
43
Allahım sabır yaa gece gece moralim bozuldu, güne kaza haberi ile başladım yatmadan foruma bir bakayım dedim yine kaza haberi...
Sabahki okuduğum kaza çok daha ağır bir kazaydı(eski bir kaza) arkadaşımız sağ ayağını kaybetmişti, koruma ekipmanının önemini bir kez daha anladım...
Kendisiyle birebir tanışmıyoruz ama şimdi Mehmet kardeşimizin kazasını duyunca yine moralim bozuldu, Sevgili Mehmet kardeşim Allah beterinden saklasın diyelim...
Geçmiş olsun, Allah'tan acil şifalar diliyorum...
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Çok değerli Kardeşlerim. DAHA ÖLMEDİM. Sİzleri ve dostlarımı kaybetmeye Niyetim yok. Dün aksam Sularında 30 km hızla giderken sağ şeritte olan bir araba ani SOLA dönüşle motosikletime Sağ taraftan Vurmus Olup ( KORUMALI MONT - KASK) Olmasa ise ölmüştüm. Arabanın vurma şiddeti ile beyağı sürüklendım. Kaza Kavşakta olduğu İçin Bariyerlere FUTBOL TOPUNA KAFA ATAR GİBİ BARİYERLERE KAFA ATTIM ( KORUMA 1 KASK!!!!) YERDE sürüklenen sırtımda ise kollar ve omuzlarda koruma olduğu hiç hiç hasar almadım ( KORUMALI MONT SICAĞA KARŞI MONT!!!) TEK BİR MALLIĞIM DİZKİKLERİMİ Takmamam oldu( KORUMA DİZLİKKK AMA YOKTU!!!) sağ tarafa sürüklendiğim için Sağ dizimde Açıklık oldu. Şu anda Allaha Şükür iyiyim dostlarım. ÇALIŞTIĞIM HASTANEDE DÜN AKŞAM TEDAVİLERİM YAPILDI.SAğ dizde 18 dikiş var. 1 ay idare edeceğim İnşallah. SAĞLIĞIMA KAVUŞUR KAVUSMAZ TEKRAR MOTOSİKLETİMLE YOLLARA AKMAYA DEvam edeceğim.YANIYORUM ERİYORUM MONT GİYMEYIM KASK GİYMEYIM DEMEYİN. NE KADAR USTA SÜRÜCÜ OLURSAK OLALIM (MALIN TEKİ) GELİYOR VE BİZİ BU HALE SOKUYOR. HEPİNİZİ SEVİYORUM. HONDA HAYAT ONDA!

CBR 125 İle Ruhum Ayakta!
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok değerli Kardeşlerim. DAHA ÖLMEDİM. Sİzleri ve dostlarımı kaybetmeye Niyetim yok. Dün aksam Sularında 30 km hızla giderken sağ şeritte olan bir araba ani SOLA dönüşle motosikletime Sağ taraftan Vurmus Olup ( KORUMALI MONT - KASK) Olmasa ise ölmüştüm. Arabanın vurma şiddeti ile beyağı sürüklendım. Kaza Kavşakta olduğu İçin Bariyerlere FUTBOL TOPUNA KAFA ATAR GİBİ BARİYERLERE KAFA ATTIM ( KORUMA 1 KASK!!!!) YERDE sürüklenen sırtımda ise kollar ve omuzlarda koruma olduğu hiç hiç hasar almadım ( KORUMALI MONT SICAĞA KARŞI MONT!!!) TEK BİR MALLIĞIM DİZKİKLERİMİ Takmamam oldu( KORUMA DİZLİKKK AMA YOKTU!!!) sağ tarafa sürüklendiğim için Sağ dizimde Açıklık oldu. Şu anda Allaha Şükür iyiyim dostlarım. ÇALIŞTIĞIM HASTANEDE DÜN AKŞAM TEDAVİLERİM YAPILDI.SAğ dizde 18 dikiş var. 1 ay idare edeceğim İnşallah. SAĞLIĞIMA KAVUŞUR KAVUSMAZ TEKRAR MOTOSİKLETİMLE YOLLARA AKMAYA DEvam edeceğim.YANIYORUM ERİYORUM MONT GİYMEYIM KASK GİYMEYIM DEMEYİN. NE KADAR USTA SÜRÜCÜ OLURSAK OLALIM (MALIN TEKİ) GELİYOR VE BİZİ BU HALE SOKUYOR. HEPİNİZİ SEVİYORUM. HONDA HAYAT ONDA!

CBR 125 İle Ruhum Ayakta!

Geçmiş olsun son kazağın olur inşallah,Allah böyle lavuklardan hepimizi korusun.Benide 1.5 ay önce arbanın biri sıkıştırmıştı heycan yapıp motoru yatırmıştım ne motora nede bana bişey olmadı allaha çok şükür sizin hatanız olmasada trafikte kural tanımayan insan çok tekrardan büyük geçmiş olsun:pale:
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
150
Çok değerli Kardeşlerim. DAHA ÖLMEDİM. Sİzleri ve dostlarımı kaybetmeye Niyetim yok. Dün aksam Sularında 30 km hızla giderken sağ şeritte olan bir araba ani SOLA dönüşle motosikletime Sağ taraftan Vurmus Olup ( KORUMALI MONT - KASK) Olmasa ise ölmüştüm. Arabanın vurma şiddeti ile beyağı sürüklendım. Kaza Kavşakta olduğu İçin Bariyerlere FUTBOL TOPUNA KAFA ATAR GİBİ BARİYERLERE KAFA ATTIM ( KORUMA 1 KASK!!!!) YERDE sürüklenen sırtımda ise kollar ve omuzlarda koruma olduğu hiç hiç hasar almadım ( KORUMALI MONT SICAĞA KARŞI MONT!!!) TEK BİR MALLIĞIM DİZKİKLERİMİ Takmamam oldu( KORUMA DİZLİKKK AMA YOKTU!!!) sağ tarafa sürüklendiğim için Sağ dizimde Açıklık oldu. Şu anda Allaha Şükür iyiyim dostlarım. ÇALIŞTIĞIM HASTANEDE DÜN AKŞAM TEDAVİLERİM YAPILDI.SAğ dizde 18 dikiş var. 1 ay idare edeceğim İnşallah. SAĞLIĞIMA KAVUŞUR KAVUSMAZ TEKRAR MOTOSİKLETİMLE YOLLARA AKMAYA DEvam edeceğim.YANIYORUM ERİYORUM MONT GİYMEYIM KASK GİYMEYIM DEMEYİN. NE KADAR USTA SÜRÜCÜ OLURSAK OLALIM (MALIN TEKİ) GELİYOR VE BİZİ BU HALE SOKUYOR. HEPİNİZİ SEVİYORUM. HONDA HAYAT ONDA!

CBR 125 İle Ruhum Ayakta!

Çok geçmiş olsun adaş, umarım bir daha kaza görmezsin. Bugün montsuz çıkayım diyordum, son anda hadi giyeyim demiştim. Yazdıklarını okuyunca nasıl hata yaptığımı anladım. Bir daha böyle düşünmem.
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
150
Küçük bir gezi yapıp istanbul'un kalabalığından kurtulmak iyi gelecek. Ansızın Anadolu Kavağı tarafına gitmeye karar verdim. Katılmak isteyen var mı?
 
Katılım
7 May 2013
Mesajlar
43
Hadi bakalım, bu son kazan olsun inşallah :)
çok doğru söylemişsin ne kadar usta sürücü olursak olalım malın teki geliyor ve bizi bu hallere sokabiliyor dün bende kazadan son anda kurtuldum. ışıklarda yeşil yanıyor, ben düz devam ediyorum ... bir dolmuş şoforü en sağ şeritten en sola dönüş yaptı önüme bir kırdı ani fren yapmak zorunda kaldım. her zaman iki freni birlikte kullanırım, yine de arka tekerim kaymaya başladı bu sefer ön frene daha sert asılıp arkayı pompalamaya başladım devrilmekten ve çarpmakan öyle kurtuldum, yoksa kesin girmiştim dolmuşa, dolmuşçunun ise umrunda değil ben sinyal verdim diyor en sağdan en sola giriyor daha bir de sinyal diyor allahtan dolmuştan inmedi inseydi %100 birbirimize girmiştik....
aman dikkat ve aman koruma ekipmanı diyorum...
 
Katılım
8 May 2012
Mesajlar
147
Rabbim beterlerinden korusun hocam. cok cok gecmiş olsun, kısa zamanda yine iki teker üstünde górmek dileğiyle :)
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Seni sağlam görmek güzel :thumleft: Kask ve mont ne durumda? :)
Kaskımı qörmedım daha :) montta bişi yok baba sağlam. motorun durum boktan yaw. 2000 tlden aşağı değil masraf. Bakalım daha ıuafedeye qidecem büğün. %100 SUÇSUZ'um. EĞER suclu durum qörürlerse MOBESE kamerası var kaza yerınde onu istetecek. Tüm masrafı yükletecem karşıya.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Polisleri Mahkemeye verdim. Asılsız rapor tutmuslar kaza sucunu resmen bana atmıslar. Mobese kayıtlarının ıncelendiği anda hepsi boku yiyecek
 
Katılım
7 May 2013
Mesajlar
43
Arkadaşlar zincirinizi hangi yağla yağlıyorsunuz? uzun araştırmalar sonucu okumadığım forum ve topic kalmadı kesinlikle en iyisinin würth dry lube zincir yağı olduğu söyleniyor ama internette bulduğum en uygun fiyat 30 tl (würthün kendi sitesinde45tl) + 5tlde kargo parası verecem 35tl çok para... sonuçta 125lik bi motor kullanıyoruz çıkacağımız hız belli, yapacağımız yol belli castrol ona göre daha ucuz praktikerde 25tl olması lazım ne dersiniz kim ne ile yağlıyor bakalım?
(NOT:kalın yağ veya yanık yağ kullanmak istemiyorum, sıvı gresinde sıçrama yaptığı söyleniyor...)
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
valla ben 5tl almıştım burdaki motosiklet parçaları satan yerden ve gayette memnunum.ismini tartışmıyorum ama 45 tl lık bır yag kadarda işimi görüyor.bence isme çok takmayın sonuçta işlevi belli zinciri yağlamak.en azından benım düşüncem öyle 45 tl alıp aman hemen bitmasin diye az az yağlayacagıma 5 tl ye alıyorum zinciri her pazar banyo yaptırıyorum.ama önce iyice temizleyip kuruladıktan sonra yapıyorum
 
Katılım
3 Ocak 2013
Mesajlar
45
Polisleri Mahkemeye verdim. Asılsız rapor tutmuslar kaza sucunu resmen bana atmıslar. Mobese kayıtlarının ıncelendiği anda hepsi boku yiyecek


çok geçmiş olsun abi ya.. gerçekten üzüldüm umarım mobese kayıtlarıyla da iş sizin leyhinize gelişir. acil şifalar dilerim iyi forumlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst