Çok değerli Kardeşlerim. DAHA ÖLMEDİM. Sİzleri ve dostlarımı kaybetmeye Niyetim yok. Dün aksam Sularında 30 km hızla giderken sağ şeritte olan bir araba ani SOLA dönüşle motosikletime Sağ taraftan Vurmus Olup ( KORUMALI MONT - KASK) Olmasa ise ölmüştüm. Arabanın vurma şiddeti ile beyağı sürüklendım. Kaza Kavşakta olduğu İçin Bariyerlere FUTBOL TOPUNA KAFA ATAR GİBİ BARİYERLERE KAFA ATTIM ( KORUMA 1 KASK!!!!) YERDE sürüklenen sırtımda ise kollar ve omuzlarda koruma olduğu hiç hiç hasar almadım ( KORUMALI MONT SICAĞA KARŞI MONT!!!) TEK BİR MALLIĞIM DİZKİKLERİMİ Takmamam oldu( KORUMA DİZLİKKK AMA YOKTU!!!) sağ tarafa sürüklendiğim için Sağ dizimde Açıklık oldu. Şu anda Allaha Şükür iyiyim dostlarım. ÇALIŞTIĞIM HASTANEDE DÜN AKŞAM TEDAVİLERİM YAPILDI.SAğ dizde 18 dikiş var. 1 ay idare edeceğim İnşallah. SAĞLIĞIMA KAVUŞUR KAVUSMAZ TEKRAR MOTOSİKLETİMLE YOLLARA AKMAYA DEvam edeceğim.YANIYORUM ERİYORUM MONT GİYMEYIM KASK GİYMEYIM DEMEYİN. NE KADAR USTA SÜRÜCÜ OLURSAK OLALIM (MALIN TEKİ) GELİYOR VE BİZİ BU HALE SOKUYOR. HEPİNİZİ SEVİYORUM. HONDA HAYAT ONDA!
CBR 125 İle Ruhum Ayakta!
Çok değerli Kardeşlerim. DAHA ÖLMEDİM. Sİzleri ve dostlarımı kaybetmeye Niyetim yok. Dün aksam Sularında 30 km hızla giderken sağ şeritte olan bir araba ani SOLA dönüşle motosikletime Sağ taraftan Vurmus Olup ( KORUMALI MONT - KASK) Olmasa ise ölmüştüm. Arabanın vurma şiddeti ile beyağı sürüklendım. Kaza Kavşakta olduğu İçin Bariyerlere FUTBOL TOPUNA KAFA ATAR GİBİ BARİYERLERE KAFA ATTIM ( KORUMA 1 KASK!!!!) YERDE sürüklenen sırtımda ise kollar ve omuzlarda koruma olduğu hiç hiç hasar almadım ( KORUMALI MONT SICAĞA KARŞI MONT!!!) TEK BİR MALLIĞIM DİZKİKLERİMİ Takmamam oldu( KORUMA DİZLİKKK AMA YOKTU!!!) sağ tarafa sürüklendiğim için Sağ dizimde Açıklık oldu. Şu anda Allaha Şükür iyiyim dostlarım. ÇALIŞTIĞIM HASTANEDE DÜN AKŞAM TEDAVİLERİM YAPILDI.SAğ dizde 18 dikiş var. 1 ay idare edeceğim İnşallah. SAĞLIĞIMA KAVUŞUR KAVUSMAZ TEKRAR MOTOSİKLETİMLE YOLLARA AKMAYA DEvam edeceğim.YANIYORUM ERİYORUM MONT GİYMEYIM KASK GİYMEYIM DEMEYİN. NE KADAR USTA SÜRÜCÜ OLURSAK OLALIM (MALIN TEKİ) GELİYOR VE BİZİ BU HALE SOKUYOR. HEPİNİZİ SEVİYORUM. HONDA HAYAT ONDA!
CBR 125 İle Ruhum Ayakta!
Kaskımı qörmedım dahaSeni sağlam görmek güzel :thumleft: Kask ve mont ne durumda?![]()
Polisleri Mahkemeye verdim. Asılsız rapor tutmuslar kaza sucunu resmen bana atmıslar. Mobese kayıtlarının ıncelendiği anda hepsi boku yiyecek