Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BeyLer Bugün Bahçelievlere kardeşimin yanına gittim dolaştım biraz .. Orda farkettim ön amörtisör keçesi patlamış .. Sol taraf sadece .. Hondaya gösterdim , Keçeler , yağı ,işçilik fln 200Tl gibi bi masraf çıkardı Bana .. Başına gelipte bu halde kullanan oldumu , Gideri varmı , yoksa ustanın dediği gibi daha büyük sıkıntılarmı açar .. Bursum gelene kadar yatırmak zorunda kalcam öyleyse motoru .. durduk yere iş çıktı başıma ..

Geçmiş olsun baya çok istemişler 200 TL nedir yuhhh başka motor dükkanlarınada sorsaydın keşke :(

Bende bazen çukurlara falan giriyorum hızlıca bi sorun olurmuki bak panik yaptım gece gece :salut:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
BeyLer Bugün Bahçelievlere kardeşimin yanına gittim dolaştım biraz .. Orda farkettim ön amörtisör keçesi patlamış .. Sol taraf sadece .. Hondaya gösterdim , Keçeler , yağı ,işçilik fln 200Tl gibi bi masraf çıkardı Bana .. Başına gelipte bu halde kullanan oldumu , Gideri varmı , yoksa ustanın dediği gibi daha büyük sıkıntılarmı açar .. Bursum gelene kadar yatırmak zorunda kalcam öyleyse motoru .. durduk yere iş çıktı başıma ..

Benim de amartüsör keçem patlamıştı,serviste garanti kapsamına almışlardı.Şimdi bir kez daha patladı ve yine garanti kapsamına sokmaya çalışıcam.Sürebilirsin sıkıntı yapmaz(geçen sefer parça geç gelecekti ve usta kullanmamın sıkıntı olmadığını söylemişti).Yine de çukurlardan kaçınmaya çalış.Verdikleri fiyat normal,aslında keçe 20-30 tl civarı birşey fakat keçeyi söküp takmak için amartüsörü komple sökmeleri dağıtmaları gerekiyor, bunun içinde kafadan itibaren tekere kadar motoru dağıtmaları gerekiyor.Uzun ve zahmetli bir iş,işçiliği uzun bu yüzden maliyet bu şekilde ama servis dışında yaptırma sıkıntı yaratabilir.
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
59
Beyler su eksoz muhabbetinde bana bi fikir verin yahu,meseleyi icsellestirdim resmen taktirsam mi taktirmasam mi yedim kendimi :D tiger ful karbon dusunuyorum. İnternetten izliyorum videolari sesi bi hos geliyo kulaga sonra dusunuyorum insanlar tek silindire eksoza hep ayni gozle bakiyo,yani 100 luge taksan cbr inkinden daha kalitesiz ama asagi yukari ayni ses cikiyo sonucta. Daha once zippo's unda basini agrittim bu konuda ama bi fikre varamiyorum :) birde en buyuk korkum motorun yakit degerlerini arttirmak kullanan varsa yakit ve titresim konularinda yardimci olurlarsa sevinirim.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Beyler su eksoz muhabbetinde bana bi fikir verin yahu,meseleyi icsellestirdim resmen taktirsam mi taktirmasam mi yedim kendimi :D tiger ful karbon dusunuyorum. İnternetten izliyorum videolari sesi bi hos geliyo kulaga sonra dusunuyorum insanlar tek silindire eksoza hep ayni gozle bakiyo,yani 100 luge taksan cbr inkinden daha kalitesiz ama asagi yukari ayni ses cikiyo sonucta. Daha once zippo's unda basini agrittim bu konuda ama bi fikre varamiyorum :) birde en buyuk korkum motorun yakit degerlerini arttirmak kullanan varsa yakit ve titresim konularinda yardimci olurlarsa sevinirim.

Farkedilirlik açısından güzel oluyor,gayette gürültülü.Tamamen zevk meselesi.Şahsen ben tek hatta çift silindire yani 4 silindirden aşağısına egzos takmam.Çıkan ses güzel ve tok fakat bu işten anlıyorsanız aldığınız ses cross motor sesi oluyor.Öyle yolda duyduğunuz ss,motogp yi andıran sesler gelmiyor.Çok güzel canavar gibi bir kros motoru sesi alırsın ama motosikletin tipiyle alakası olmaz:) Yani kısaca zevk meselesi,dinle hoşuna gidiyorsa tak.Bende tiger egzosun sesini ilk defa zippo s ta duymuştum.

@Enes Türker Unutmadan güvendiğim bir ustam var Hasanpaşa'da istersen ondan fiyat alabilirim senin için.Ama unutturma:)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Titreşim olarak etkilyemez,yakıtta belki milimetrik fark yaratır ama sanmıyorum değişeceğini(bunlar şahsi fikirlerim somut olarak denemedim)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Benim de amartüsör keçem patlamıştı,serviste garanti kapsamına almışlardı.Şimdi bir kez daha patladı ve yine garanti kapsamına sokmaya çalışıcam.Sürebilirsin sıkıntı yapmaz(geçen sefer parça geç gelecekti ve usta kullanmamın sıkıntı olmadığını söylemişti).Yine de çukurlardan kaçınmaya çalış.Verdikleri fiyat normal,aslında keçe 20-30 tl civarı birşey fakat keçeyi söküp takmak için amartüsörü komple sökmeleri dağıtmaları gerekiyor, bunun içinde kafadan itibaren tekere kadar motoru dağıtmaları gerekiyor.Uzun ve zahmetli bir iş,işçiliği uzun bu yüzden maliyet bu şekilde ama servis dışında yaptırma sıkıntı yaratabilir.

Bugün gittim bahçelievlerden keçeleri aldım 20şerden 40 tlye .. Sonra İphone çatal yağı aldım amortısor ıcın .. Bide 15w50 aldım iphone .. Kadıkoyde Gkn motora götürdük .. işi vardı fiyatta yardımcı oldu sağolsn cuma günü halledick sabahtan .. aşağı yukarı servisin yarı fiyatına geliyo toplam ödediğim para .. evet işçiliği cok zahmet fakat adamlar motor topluyor 100 liraya bu kadarda uçmaya gerek yok 220 tl nedir yahu .. böyle kullanmak istemiyorm hem tehlike arz etmeye başladı hemde amörtisör borularını ufak tefek çizmeye başladı .. Malzemeci dönüşü biraz kapandım motora ilk kez 143-5 civarı bı hıza ulaştı virajda yavaşladım mecbur giderdi daha heralde ..


Geçmiş olsun baya çok istemişler 200 TL nedir yuhhh başka motor dükkanlarınada sorsaydın keşke :(

Bende bazen çukurlara falan giriyorum hızlıca bi sorun olurmuki bak panik yaptım gece gece :salut:

Honda uçmuş iyice ya .. motor garntili değilki onlarda kazık yemeye niyetim yok valla ..


Beyler su eksoz muhabbetinde bana bi fikir verin yahu,meseleyi icsellestirdim resmen taktirsam mi taktirmasam mi yedim kendimi :D tiger ful karbon dusunuyorum. İnternetten izliyorum videolari sesi bi hos geliyo kulaga sonra dusunuyorum insanlar tek silindire eksoza hep ayni gozle bakiyo,yani 100 luge taksan cbr inkinden daha kalitesiz ama asagi yukari ayni ses cikiyo sonucta. Daha once zippo's unda basini agrittim bu konuda ama bi fikre varamiyorum :) birde en buyuk korkum motorun yakit degerlerini arttirmak kullanan varsa yakit ve titresim konularinda yardimci olurlarsa sevinirim.

Bende Boğazdan ArroW egsoz var .. Eğer istanbuldaysan gel bi ara ses dinletiyim .. duyan kaç kişi satmamı istedi ama vermem çok güzel bi hava katıyo .. Sesi duyan direk yol veriyo , ses çok hoş ve tok öyle anırma gibi değil .. ara gazı verdiğinde de alıyosun bu sesi .. Yakıta 2 3 kuruşluk bi yansıması oluyo .. normalden biraz fazla yakıyo .. titreşime etkisi yok ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:52 ----------

Bide muayene için bana orjinal egsoz lazım zamanı geldi artık böyle geçmez zaten .. Yedek eski kasa için egsozu fln olan varsa muayane için süper olur .. yada çıkma fln nerden buluruz fikri olan varmı .. 1 gün için açıkcası para vermek istemiyorum .. muayaneden sonra yine arrowa devam ..
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
59
Peki polislerle basin belaya giriyo mu sonucta polisin insafina kaliyosun hic ceza yedigin falan oldu mu,valla ses benide cezbetmeye basladi ama tiger dusunuyorum enes,kalite fena degil.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Peki polislerle basin belaya giriyo mu sonucta polisin insafina kaliyosun hic ceza yedigin falan oldu mu,valla ses benide cezbetmeye basladi ama tiger dusunuyorum enes,kalite fena degil.

Polis hiç durdurmadı fakat yanından geçerken debriyaj sıkıyorum yada çook sakin gidiyorum ceza yazsa sesini çıkaramazsın yani .. adamın insafına kalmış dediğin gibi ..
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
@EneS_Turker Geçmiş olsun. Bugün ben de fark etmeden tümseğe girdim 30-35 ile falan.
@Konca Güzel anlatmışsın da şu arka sehpa dediğinden herkeste yok arkadaşım. :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:17 ----------

Bu arada içeriden ve dışarıdan yağlamakla o ring in iki yanındakı bağlantıları mı diyorsun? Ve bezi o ring e sürmeyeceğim değil mi? Zinciri yağlarken sadece ringlerin bulunduğu kısma sıkıyorum?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Bugün gittim bahçelievlerden keçeleri aldım 20şerden 40 tlye .. Sonra İphone çatal yağı aldım amortısor ıcın .. Bide 15w50 aldım iphone .. Kadıkoyde Gkn motora götürdük .. işi vardı fiyatta yardımcı oldu sağolsn cuma günü halledick sabahtan .. aşağı yukarı servisin yarı fiyatına geliyo toplam ödediğim para .. evet işçiliği cok zahmet fakat adamlar motor topluyor 100 liraya bu kadarda uçmaya gerek yok 220 tl nedir yahu .. böyle kullanmak istemiyorm hem tehlike arz etmeye başladı hemde amörtisör borularını ufak tefek çizmeye başladı .. Malzemeci dönüşü biraz kapandım motora ilk kez 143-5 civarı bı hıza ulaştı virajda yavaşladım mecbur giderdi daha heralde ..




Honda uçmuş iyice ya .. motor garntili değilki onlarda kazık yemeye niyetim yok valla ..




Bende Boğazdan ArroW egsoz var .. Eğer istanbuldaysan gel bi ara ses dinletiyim .. duyan kaç kişi satmamı istedi ama vermem çok güzel bi hava katıyo .. Sesi duyan direk yol veriyo , ses çok hoş ve tok öyle anırma gibi değil .. ara gazı verdiğinde de alıyosun bu sesi .. Yakıta 2 3 kuruşluk bi yansıması oluyo .. normalden biraz fazla yakıyo .. titreşime etkisi yok ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:52 ----------

Bide muayene için bana orjinal egsoz lazım zamanı geldi artık böyle geçmez zaten .. Yedek eski kasa için egsozu fln olan varsa muayane için süper olur .. yada çıkma fln nerden buluruz fikri olan varmı .. 1 gün için açıkcası para vermek istemiyorum .. muayaneden sonra yine arrowa devam ..

gökhanın ismini vermemiştim ama tanıyormuydun:) Faydamız dokunduysa ne mutlu...
 
Katılım
6 Kas 2012
Mesajlar
29
selam arkadaslar. cbr 125 2006 var bende. ön dişli ne kadar tutar taktırması. hızlı gitmesi için biraz oynama yapacagım. ayrıca yararları ve zararları nelerdir yazarmısınız. fikrinizi . tşkkrler :)
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Arkadaşlar. Bu ay sonu Motosikleti Muayneye götüreceğim. Yapmam Gereken Birşey Varmı Kımse yardımcı olmamıs bana Bu konuda. Motosikletin Sinyaller tamam. Fren Sistemi Tamam. Park Lambaları tamam. Lastiklerin durumu tamam. Aynalar tamam. Kısacası Motosiklette eksik birşey yok. Muayneye gitmeden önce Ruhsat dısı bişi götürcez mı ilk kez motoru muayneye sokacam. egzoz emisyon filan araba gibi bişiler yapılcak mı Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
59
Sana tavsiyem biraz daha sik disini en azindan bi 1500 u devir,cunku rodaj donemi motorun performansini cok etkiler cok sikistirma motoru. Motor yatagina alissin derim. Biliyorum motorun yeni hevesinde gecmedi aynilari yasadim bende :D bu donem zor ama sabir :)
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla benim motorum 5 aylık daha 200 km ye gelmedi ben 1000 yapmadan satarım herhalde :bounce: birde sanırım senin ehliyetin yok yazın pek çıkmamanı tavsiye ederim malum polisler motorcuları yazın çok çevirir :pale:
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Kadıköyden geldim şimdi .. PAtlak amörtisör keçesini değiştik güzel oldu .. Gökhan işinin erbabı gerçekten .. pratik çözümler üretmekte başarılı ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst