- Katılım
- 18 Eki 2012
- Mesajlar
- 73
2013 cbr ler haziranda gelecekmiş.
BeyLer Bugün Bahçelievlere kardeşimin yanına gittim dolaştım biraz .. Orda farkettim ön amörtisör keçesi patlamış .. Sol taraf sadece .. Hondaya gösterdim , Keçeler , yağı ,işçilik fln 200Tl gibi bi masraf çıkardı Bana .. Başına gelipte bu halde kullanan oldumu , Gideri varmı , yoksa ustanın dediği gibi daha büyük sıkıntılarmı açar .. Bursum gelene kadar yatırmak zorunda kalcam öyleyse motoru .. durduk yere iş çıktı başıma ..
BeyLer Bugün Bahçelievlere kardeşimin yanına gittim dolaştım biraz .. Orda farkettim ön amörtisör keçesi patlamış .. Sol taraf sadece .. Hondaya gösterdim , Keçeler , yağı ,işçilik fln 200Tl gibi bi masraf çıkardı Bana .. Başına gelipte bu halde kullanan oldumu , Gideri varmı , yoksa ustanın dediği gibi daha büyük sıkıntılarmı açar .. Bursum gelene kadar yatırmak zorunda kalcam öyleyse motoru .. durduk yere iş çıktı başıma ..
Beyler su eksoz muhabbetinde bana bi fikir verin yahu,meseleyi icsellestirdim resmen taktirsam mi taktirmasam mi yedim kendimitiger ful karbon dusunuyorum. İnternetten izliyorum videolari sesi bi hos geliyo kulaga sonra dusunuyorum insanlar tek silindire eksoza hep ayni gozle bakiyo,yani 100 luge taksan cbr inkinden daha kalitesiz ama asagi yukari ayni ses cikiyo sonucta. Daha once zippo's unda basini agrittim bu konuda ama bi fikre varamiyorum
birde en buyuk korkum motorun yakit degerlerini arttirmak kullanan varsa yakit ve titresim konularinda yardimci olurlarsa sevinirim.
Benim de amartüsör keçem patlamıştı,serviste garanti kapsamına almışlardı.Şimdi bir kez daha patladı ve yine garanti kapsamına sokmaya çalışıcam.Sürebilirsin sıkıntı yapmaz(geçen sefer parça geç gelecekti ve usta kullanmamın sıkıntı olmadığını söylemişti).Yine de çukurlardan kaçınmaya çalış.Verdikleri fiyat normal,aslında keçe 20-30 tl civarı birşey fakat keçeyi söküp takmak için amartüsörü komple sökmeleri dağıtmaları gerekiyor, bunun içinde kafadan itibaren tekere kadar motoru dağıtmaları gerekiyor.Uzun ve zahmetli bir iş,işçiliği uzun bu yüzden maliyet bu şekilde ama servis dışında yaptırma sıkıntı yaratabilir.
Geçmiş olsun baya çok istemişler 200 TL nedir yuhhh başka motor dükkanlarınada sorsaydın keşke
Bende bazen çukurlara falan giriyorum hızlıca bi sorun olurmuki bak panik yaptım gece gece :salut:
Beyler su eksoz muhabbetinde bana bi fikir verin yahu,meseleyi icsellestirdim resmen taktirsam mi taktirmasam mi yedim kendimitiger ful karbon dusunuyorum. İnternetten izliyorum videolari sesi bi hos geliyo kulaga sonra dusunuyorum insanlar tek silindire eksoza hep ayni gozle bakiyo,yani 100 luge taksan cbr inkinden daha kalitesiz ama asagi yukari ayni ses cikiyo sonucta. Daha once zippo's unda basini agrittim bu konuda ama bi fikre varamiyorum
birde en buyuk korkum motorun yakit degerlerini arttirmak kullanan varsa yakit ve titresim konularinda yardimci olurlarsa sevinirim.
Peki polislerle basin belaya giriyo mu sonucta polisin insafina kaliyosun hic ceza yedigin falan oldu mu,valla ses benide cezbetmeye basladi ama tiger dusunuyorum enes,kalite fena degil.
Bugün gittim bahçelievlerden keçeleri aldım 20şerden 40 tlye .. Sonra İphone çatal yağı aldım amortısor ıcın .. Bide 15w50 aldım iphone .. Kadıkoyde Gkn motora götürdük .. işi vardı fiyatta yardımcı oldu sağolsn cuma günü halledick sabahtan .. aşağı yukarı servisin yarı fiyatına geliyo toplam ödediğim para .. evet işçiliği cok zahmet fakat adamlar motor topluyor 100 liraya bu kadarda uçmaya gerek yok 220 tl nedir yahu .. böyle kullanmak istemiyorm hem tehlike arz etmeye başladı hemde amörtisör borularını ufak tefek çizmeye başladı .. Malzemeci dönüşü biraz kapandım motora ilk kez 143-5 civarı bı hıza ulaştı virajda yavaşladım mecbur giderdi daha heralde ..
Honda uçmuş iyice ya .. motor garntili değilki onlarda kazık yemeye niyetim yok valla ..
Bende Boğazdan ArroW egsoz var .. Eğer istanbuldaysan gel bi ara ses dinletiyim .. duyan kaç kişi satmamı istedi ama vermem çok güzel bi hava katıyo .. Sesi duyan direk yol veriyo , ses çok hoş ve tok öyle anırma gibi değil .. ara gazı verdiğinde de alıyosun bu sesi .. Yakıta 2 3 kuruşluk bi yansıması oluyo .. normalden biraz fazla yakıyo .. titreşime etkisi yok ..
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:52 ----------
Bide muayene için bana orjinal egsoz lazım zamanı geldi artık böyle geçmez zaten .. Yedek eski kasa için egsozu fln olan varsa muayane için süper olur .. yada çıkma fln nerden buluruz fikri olan varmı .. 1 gün için açıkcası para vermek istemiyorum .. muayaneden sonra yine arrowa devam ..