Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
kardesler.

trıcolor ıcın uygun-kalıtelı kask arayan varsa:

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-kask-kiyafet-ekipman-kask-agv-stealth-sv-hrc-116053083/detay/
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fuarda cbr125 resmi çeken yokmu atsada görsek.
bir e bir aynı kardeşim hiç bir değişiklik yok sadece cbr 250 de renk değişikliği var ama illa görmek istiyorsan motosiklet.net face book sayfasında resimler mevcut :)
 
Katılım
30 Eyl 2012
Mesajlar
289
Konu boş boş kalmasınnnnnnnnnnn :))
644230_4979917289020_594289252_n.jpg

482376_4979920329096_203162222_n.jpg

285211_4870491553445_1459742702_n.jpg

581565_4182666758255_1375049912_n.jpg
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ehliyeti alayımda bide otobanda görelim sizleri :mrgreen: şaka bi yana gezi düzenlene bilir aslında :)
 
Katılım
23 Ara 2012
Mesajlar
89
Yapalim hakkaten ama az sabredin benim motorda gelsin :) bu arada yarin honda guvenli surus 1e katlcm. Dua edin kazasiz atlataym su iki gunu :)
 
Katılım
1 Ara 2009
Mesajlar
55
arkadaşlar zorunlu trafik sigortasını nereye yaptırabiliriz, benimkinin süresi dolmuş. 2011 yeni kasa cbr 125 aldığımda 40,60 tl ödenmiş. şu an ne civarda bilginiz var mı nereye yaptırabilirim?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
50 tane acente araştırdık aradık,sorduk axa 237 tl patlattı,en ucuzu oydu.Ayrıca önceki sigortamın bitiş tarihinden 5 gün geciktirdiğim için hasarsızlık indirimimde gitmiş...
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
ehliyeti alayımda bide otobanda görelim sizleri :mrgreen: şaka bi yana gezi düzenlene bilir aslında :)

Havanın ıyı oldugu bı pazar gunu bızım 2 Apache 2 Hyousung 2 Cbr Abant planımız var .. Bi kaç hafta içinde .. ılgılenen olursa buyursun ..
 
Katılım
1 Ara 2009
Mesajlar
55
zorunlu trafik sigortasını 288 tl ye allianze a yaptırdım. benimkinin süresi biteli 8 ay olduğu için cezalı oldu :) .o yüzden biraz yüksek ama anladığım kadarı ile sigorta fiyatları çok artmış malesef.
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
dün 35-40lı yaşlarında biri babası için almaya pazarlığa oturdu.jawadan sonra kesmez onu ama görüntüsü yeter diyordu :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
zorunlu trafik sigortasını 288 tl ye allianze a yaptırdım. benimkinin süresi biteli 8 ay olduğu için cezalı oldu :) .o yüzden biraz yüksek ama anladığım kadarı ile sigorta fiyatları çok artmış malesef.

acentenin söylediğine göre bir senede 5 kere zam yemiş,2-3 sene önce 40-50 tl gibi rakamlara yapılıyormuş
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun kardeşim beyler yazın motora sizce boya koruma(Pasta cila) attırayımmı önerirmisiniz bazıları boyayı inceltiğini falan söylüyor aklımda soru kaldı ?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Hayırlı olsun kardeşim beyler yazın motora sizce boya koruma(Pasta cila) attırayımmı önerirmisiniz bazıları boyayı inceltiğini falan söylüyor aklımda soru kaldı ?

bira zararı olmaz ama yaptırma,kendin yap. Çünkü çok yüksek fiyatlara yapıyorlar ve 2-3 hafta anca kalıyor etkisi,hele bir de yağmur filan yağarsa hemen gidiyor etkisi.Gerekli birşey değil...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst