Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ben son hız degılde bı parca akselarasyonu arttırmak ıcın belkı hava fıltresı vev bujı dusunuorum(yanı ısallahdoru dusunuorumdur)..ama ılk basta farları degıstırmek ve alarm takmam lazım:(
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
praetorian' Alıntı:
ben son hız degılde bı parca akselarasyonu arttırmak ıcın belkı hava fıltresı vev bujı dusunuorum(yanı ısallahdoru dusunuorumdur)..ama ılk basta farları degıstırmek ve alarm takmam lazım:(
bak modıfıye boyle yapılır motoruyla oynanamaz mooturn orjınallıgını ne bozcan en ıyısı boyle:cat:

hava fıltresını es gec boswer
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
zaten ben bunları yapana kadar..once dıger motorun taksıtlerı bı bıtsın..sora babaya borcumuzu odeyelım anca..
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
tabı bu ısler yavas yavas olur yavas olmasıda daha iyi.ben olsam bı ses egsozu takarım manyak ses gelır abı ya
 
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
11
arkadaşlar mrb,
ben aranıza yeni katılıyorum, aslında topic i açıldığından beri takıp ediyorum. sanırım bende motor hastalığına tutuluyorum. hem de HONDA CBR 125 R hastalığına. ama biraz daha vakti var ama mutlaka alıcam. sizleride birbirinize karşı sevgi ve saygınızdan dolayı tebrik ediyorum umarım benide aranıza alırsınız.
motor hakkında yorum yapmak bana pek düşmez ama araştırmalarına (google da ne kadar honda cbr 125 r yorumu varsa hepsini okudum)ve sizlerin yorumuna göre harika bir motor. (tam bana göre)
modifiye hakkında görüşüm ise ben aldığım zaman ilk olarak aynaları ve ön sinyalleri değiştirmeyi düşünüyorum.
HERKESE KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER
Nedim
zonguldak
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
caesar67' Alıntı:
arkadaşlar mrb,
ben aranıza yeni katılıyorum, aslında topic i açıldığından beri takıp ediyorum. sanırım bende motor hastalığına tutuluyorum. hem de HONDA CBR 125 R hastalığına. ama biraz daha vakti var ama mutlaka alıcam. sizleride birbirinize karşı sevgi ve saygınızdan dolayı tebrik ediyorum umarım benide aranıza alırsınız.
motor hakkında yorum yapmak bana pek düşmez ama araştırmalarına (google da ne kadar honda cbr 125 r yorumu varsa hepsini okudum)ve sizlerin yorumuna göre harika bir motor. (tam bana göre)
modifiye hakkında görüşüm ise ben aldığım zaman ilk olarak aynaları ve ön sinyalleri değiştirmeyi düşünüyorum.
HERKESE KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER
Nedim
zonguldak

Aramıza hoşgeldin Nedim kardeş bu siteye girdiğine pişman olacaksın :p çünkü bir daha başından ayrılamayacaksın tekrar tekrar hoşgeldinn:rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
11
hocam hosgeldinn tespitin dogru o aynalar ne ya ööllee insan biraz kısa felan yapar aynalara yapılabilecekler hakkında bilgisi olan varsa bekliyorumm
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
4
herkese selamlar bende yakında bi cbr 125 r sahibi olacam insalla:) hasan abim bayaa bi bilgilendirdi beni bu cbr konusunda sabırsızlıkla bekliorm motoru alacaım günü:)

ha bu arda adım harun :) Edirne'denim.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
11
saolun arkadaşlar hoşbulduk,
bu zamana kadar eksozt ve lastik modifikasyonları hakkında yorumlar yapıldı. bence ilk yapılması gereken değişiklik aynalar sonrada ön sinyaller. (tabi kişinin beklentilerine göre değişir)
aynalar biraz daha kısaltılıp ön grenajda üst tarafta bir yere yerleştirilebilir. sinyallerde gömme olursa çok daha harika bir görüntü olur.
aynalar ve sinyaller hakkında ki görüşlerinizi bekliyorum.

arkadaşlar 329 nolu mesaj daki makinada ki sinyallere ve aynalara dikkat...

hondacbr12504bikepics5128205xr.jpg


nasıl ama hoş değil mi? :cat:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
caesar67' Alıntı:
arkadaşlar mrb,
ben aranıza yeni katılıyorum, aslında topic i açıldığından beri takıp ediyorum. sanırım bende motor hastalığına tutuluyorum. hem de HONDA CBR 125 R hastalığına. ama biraz daha vakti var ama mutlaka alıcam. sizleride birbirinize karşı sevgi ve saygınızdan dolayı tebrik ediyorum umarım benide aranıza alırsınız.
motor hakkında yorum yapmak bana pek düşmez ama araştırmalarına (google da ne kadar honda cbr 125 r yorumu varsa hepsini okudum)ve sizlerin yorumuna göre harika bir motor. (tam bana göre)
modifiye hakkında görüşüm ise ben aldığım zaman ilk olarak aynaları ve ön sinyalleri değiştirmeyi düşünüyorum.
HERKESE KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER
Nedim
zonguldak


aramıza hoşgeldin arkadaşım kafana ne takılırsa mantıklı veya mantıksız sorabilirsin cbr ye binmek ve cbr sevmek bir ayrıcalıktır :queen:

gelelim aynalara ve sinyallere elbette zevk meselesi ama bunun tasarımını yapan mühendisler herşeyi en ince ayrıntısına kadar düşünüpte yapmışlar kullanınca anlıyacaksınızki aynaların görüş açıları mükemmel sinyallerinde tanesi 125 ytl yani dört tanesi 500 ytl hiç oynamayın motorun dışıyla ben birkaçgün sonra motoruma ufak tefek eklemeler yapacam fotoları o zaman koyarım bi bakın :cat:
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
168
yeni arkadaşlar hoşgeldiniz. bizim cbr ımız 125cc nin kralıdır, dünyada 125 cc de cbr dan daha iyisi yoktur. 2 zamanlı sivrisinekleri saymaysak tabi. o sınıftada aprilia bir numara. 125 cc 4 zamanlıda daha iyi bir makina bilen varsa söylesin. hepinize tavsiye ederim, tabi ki 125 cc için. kimse bu motordan 600f performansı bekleyip ona göre yorum yapmasın. modifiye ye gelince, ben orjinal seviyorum, ama kaliteli modifiyeye karşı değilim. lastikler modifiye yapılsa bile aynı kalmalı, bu motor için en uygun lastik bu, lastiklere kesinlikle ellemeyin derim...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahmetyuzbasi' Alıntı:
yakında alacam inşallah kardeşlerim. sonra hep beraber lastik yakmaya :)

hadi buyrun bitane daha :) yav nedir arkadaşlar sorun ne dün de bi tanesi asfaltı aglatıyodu nedir abi bu içimizdeki yakma yıkma aglatma sızlatma kanırtma :wiinkk: dürtüsü bilmiyorum farkındamısınız ama para veriyoruz arkadaşlar biz bu motorlara bir lastik yakma bir çukura düşme bir tek tekere kaldırma bir zıplatma bunların hepsi zevkli şeyler ama bunları yaparken motorunuzun ömründen de ne kadar çaldıgınızı bi düşünün :salut:
neyse hoşgeldiniz yüzbaşım DİKAAAAAAAAAT!!!!silah omzaaa :queen:
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
223
hoşgeldin arkadaş hasanında dediği gibi bu topicke katıldığına pişman olcaksın çünkü ben neredeyse hiç ayrılamıyorum burdan,bende yakında alacağım inşaalah.Ayrıca ben birşeyler yazmıştım,ama bakıyorumda yine,parça değişiyorlar takıyorlar yok hava filtresi yok bujileri yok lastikleri yok egzostu bu neya.tamam modifiye ayrı ona karışmam herkes zevkine göre bir şeyler yapar ama,neyse yav kim neyaparsa yapsın deki sanane seni dinleyenmi var.ben motorun orjinallığını destekleyenlerin yanındayım.hepinizide CBR125R kullandığınız için tebrik ediyorum.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ben sadece farları degıstırıcem cunku halojen lamba daha gusel duruo daha ıyı aydınlatıo..yıne honda muh. nıe dusunmemıs koymamıs dersenız kı eger emınım malıyetten koymamıslardır:)dedıgım gıbı dıger performans modıfıyelerıne daha cok var..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst