- Katılım
- 28 Mar 2006
- Mesajlar
- 22
benim motor modifiyesiz 140 ı görüyor.modifiyeli 150 i rahat görüyor.
bak modıfıye boyle yapılır motoruyla oynanamaz mooturn orjınallıgını ne bozcan en ıyısı boyle:cat:praetorian' Alıntı:ben son hız degılde bı parca akselarasyonu arttırmak ıcın belkı hava fıltresı vev bujı dusunuorum(yanı ısallahdoru dusunuorumdur)..ama ılk basta farları degıstırmek ve alarm takmam lazım![]()
caesar67' Alıntı:arkadaşlar mrb,
ben aranıza yeni katılıyorum, aslında topic i açıldığından beri takıp ediyorum. sanırım bende motor hastalığına tutuluyorum. hem de HONDA CBR 125 R hastalığına. ama biraz daha vakti var ama mutlaka alıcam. sizleride birbirinize karşı sevgi ve saygınızdan dolayı tebrik ediyorum umarım benide aranıza alırsınız.
motor hakkında yorum yapmak bana pek düşmez ama araştırmalarına (google da ne kadar honda cbr 125 r yorumu varsa hepsini okudum)ve sizlerin yorumuna göre harika bir motor. (tam bana göre)
modifiye hakkında görüşüm ise ben aldığım zaman ilk olarak aynaları ve ön sinyalleri değiştirmeyi düşünüyorum.
HERKESE KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER
Nedim
zonguldak
caesar67' Alıntı:arkadaşlar mrb,
ben aranıza yeni katılıyorum, aslında topic i açıldığından beri takıp ediyorum. sanırım bende motor hastalığına tutuluyorum. hem de HONDA CBR 125 R hastalığına. ama biraz daha vakti var ama mutlaka alıcam. sizleride birbirinize karşı sevgi ve saygınızdan dolayı tebrik ediyorum umarım benide aranıza alırsınız.
motor hakkında yorum yapmak bana pek düşmez ama araştırmalarına (google da ne kadar honda cbr 125 r yorumu varsa hepsini okudum)ve sizlerin yorumuna göre harika bir motor. (tam bana göre)
modifiye hakkında görüşüm ise ben aldığım zaman ilk olarak aynaları ve ön sinyalleri değiştirmeyi düşünüyorum.
HERKESE KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER
Nedim
zonguldak
ahmetyuzbasi' Alıntı:yakında alacam inşallah kardeşlerim. sonra hep beraber lastik yakmaya![]()