Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 May 2006
Mesajlar
47
149 km h bravo mükemmel hız bu aradahttp://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/!adfound.DoIt_NewV4
ayrıca 2, el cbr almayı düşünen arkadaşlar bu adreste güzel cbr ler war 2,900 den fiyatlarbaşlıyor
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
15 güne yakındır bu topic altında yazışıyorum. Gerçekten çok samimi bir ortam, ayrıca çok da seviyeli. Bu cbr 125 listesine beni de eklerseniz sevinirim [email protected] . Yalnız ben bir konuyu daha önce dile getirmiştim. Durumu uygun olan arkadaş bize cbr 125 'in üzerinde vites atmayı kaydedip izletebilir mi, hatta mümkünse motoru anlatan görüntülü kısa bir sunum yapabilir mi? Rica ediyoruz. Eminim benim gibi birçok arkadaş bunu yürekten isteyecektir. Bunları okuyarak yeterince kavrayamıyoruz, izleyerek öğrenmek bizlere daha yardımcı olacak sanırım, şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
blackhawk bu alet ne??(ders calısıorumda bıraz gerıden atakıp edıorum bugun)bısıklet bılgısayarımı yoksa ??? ne fonksıyonları var heyecanlandım bı anda bak sımdı..:D
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
baktım sımdı ya hasarlı yada 20000km ustu..bı senede 20000km helal olsun walla..
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
hmm anladım..da bısı sorcam bunun lastık ayarları bısıkletlere gore dıılmı??(delta bısııklet bıze cok yakın yarın bı delılık yapıp alabılırım o yuzden emın oluyum herseyden):D bu arada saol resımler ıcın ugrasmıssın
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
598
lastik ayarı derken sanırsam jant ayarını demek istedin.O değerleri kendin giriyorsun sen ala ben sana tarif ederim nasıl olduğunu.Fakat benimkisi en pahallı olan 1606L modeli
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
tamam ozaman sımdı farkettım ıstesemde yarın alamam ama alıcam bu aletı severım bole dıjıtal zımbırtıları:D abı buarada sen bu aletı tourıng yaptın ııce..cantalar yol bılgısayarcıkları..:D neyse derse devam edıyım herkese ıyı aksamlar..
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
598
praetorian' Alıntı:
severım bole dıjıtal zımbırtıları:sen bu aletı tourıng yaptın ııce..cantalar yol bılgısayarcıkları....
şu ana lcd televizyon ve arkaya kamera arayışları içerisindeyim.Çok yakın zamanda 4 inc lcd akren alıp takıp arkaya da kamera takıp aynaları iptal edeceğim. :p :) :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
47
ben ne yapayım bilader
ikinci el alacak arkadaşlar için ayrııca fiyat iyi bence parası olan war olmayan war
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
38
sahibinden.com a bende baktım 3000ytl den başlıyo fiyatlar adam paraya sıkışmış satıyo
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
valla 300 ytl ye varsa bende alıyımm hemen 8-9 tane:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
598
okan4037' Alıntı:
bu cıhazın ozellıklerı ney ne ıse yarıyor...:
arkadaşım linkte yazıyor ya özellikleri bakmadanmı soruyorsun.:pr:

Language setting, 7 languages
LCD backlight
Low battery indicator
Backup function/through saving chip
Two wheel sizes adjustable
Clock and model name in standby


Bike functions

Actual speed
Average speed
Comparison of actual and average speed
Maximum speed
Trip distance
Programmable trip section counter
Total distance bike 1
Total distance bike 2
Total distance bike 1+2
Actual cadence
Average cadence


Time functions

Clock
Stop watch
Riding time
Total riding time - bike 1
Total riding time - bike 2
Total riding time - bike 1+2
Programmable time meter (countdown timer)
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
47
iyi işte milletin haberi olsun millet 2006 model 120 km de 4,000 e satıyor haberiniz olsun düşünen arkadaşlar sahibinden. com a bakalak olun uygun fiyatlara cbr war zaten satanlar motoru büyütmek içi 600 cc lik alamk için satıyor bi problem oldugu için satmıyor yani
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
Konuyu Toplam 20 üye okuyor. (15 Kayıtlı üye ve 5 Misafir)
okan4037, back street boys, blackhawk, Carlitoturco, donniedarko, Girdap_R1, masumserseri17, noyem, ozaktasi, praetorian, SAKAL, sefir67, uFFF, yali35, ZZR1400KawaSaKi
hayırdır ya buney bu motorun emsalı yok valla:p

blackhawk' Alıntı:
arkadaşım linkte yazıyor ya özellikleri bakmadanmı soruyorsun.:pr:
valla ıngılızce yazdıgı ıcın anlayamadım detaylı bılgı edınmek ıcın sana sordum..:)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst