- Katılım
- 28 Nis 2006
- Mesajlar
- 598
buyurun arkadaşlar dün motoru zorladım işte sonuç
http://img196.imageshack.us/img196/7513/dsc054638xe.jpg
http://img196.imageshack.us/img196/7513/dsc054638xe.jpg
back street boys' Alıntı:2,900 den fiyatlarbaşlıyor
Arkadaşım bu cihazı kendim taktım.Normalde bisikletler için linki bupraetorian' Alıntı:blackhawk bu alet ne??(ders calısıorumda bıraz gerıden atakıp edıorum bugun)bısıklet bılgısayarımı yoksa ??? ne fonksıyonları var heyecanlandım bı anda bak sımdı..![]()
şu ana lcd televizyon ve arkaya kamera arayışları içerisindeyim.Çok yakın zamanda 4 inc lcd akren alıp takıp arkaya da kamera takıp aynaları iptal edeceğim.praetorian' Alıntı:severım bole dıjıtal zımbırtıları:sen bu aletı tourıng yaptın ııce..cantalar yol bılgısayarcıkları....
bu cıhazın ozellıklerı ney ne ıse yarıyor...yoksa mootru otomatıkmı suruyorblackhawk' Alıntı:Arkadaşım bu cihazı kendim taktım.Normalde bisikletler için linki bu
https://deltabisiklet.com/new.aspx?_Args=ProductImage,1093,DeltaBisiklet,1040
bana 10 tane ayırt abi motoru satıp alayım hemenGirdap_R1' Alıntı:300ytl den başlıyo fiyatlar
arkadaşım linkte yazıyor ya özellikleri bakmadanmı soruyorsun.okan4037' Alıntı:bu cıhazın ozellıklerı ney ne ıse yarıyor...:
valla ıngılızce yazdıgı ıcın anlayamadım detaylı bılgı edınmek ıcın sana sordum..blackhawk' Alıntı:arkadaşım linkte yazıyor ya özellikleri bakmadanmı soruyorsun.r: