Bence alabiliyorsa zaman kaybetmeden al, keyfini sür motorun.:wiinkk:Girdap_R1' Alıntı:Arkadaşlar gerçekten topic'i 1. sayfasından bu yana okuyorum ve cbr125r hakkında çok çey öğrendim benim çok hoşuma den bir motordu ama şimdi tutkum oldu bir gün gelecek inşallah bende alacam CBR125. Acaba yeni modeli çıkarsa tipi falan gene aynımı olur yada ufak tefek görüntüsünde değişiklik olurmu bunu merak ediyorum ayrıca
Saygılar
Girdap_R1' Alıntı:Arkadaşlar gerçekten topic'i 1. sayfasından bu yana okuyorum ve cbr125r hakkında çok çey öğrendim benim çok hoşuma den bir motordu ama şimdi tutkum oldu bir gün gelecek inşallah bende alacam CBR125. Acaba yeni modeli çıkarsa tipi falan gene aynımı olur yada ufak tefek görüntüsünde değişiklik olurmu bunu merak ediyorum ayrıca
Saygılar
back street boys' Alıntı:abicim cbr nin 150 yi gören videosunu syrettimgaliba senin motor daha açılmamış aşılınca 140 görür diye düşünüyorum.