Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Arkadaşlar performans konusunda detaylı bilgi yazdık ya. 135 kg (2 kişi) yolcu ağırlığı ile rahatlıkla 120-130 km/h gidiyor. Üstelik ilk 1000 km dolmadan.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
38
Arkadaşlar gerçekten topic'i 1. sayfasından bu yana okuyorum ve cbr125r hakkında çok çey öğrendim benim çok hoşuma den bir motordu ama şimdi tutkum oldu bir gün gelecek inşallah bende alacam CBR125. Acaba yeni modeli çıkarsa tipi falan gene aynımı olur yada ufak tefek görüntüsünde değişiklik olurmu bunu merak ediyorum ayrıca

Saygılar
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
Girdap_R1' Alıntı:
Arkadaşlar gerçekten topic'i 1. sayfasından bu yana okuyorum ve cbr125r hakkında çok çey öğrendim benim çok hoşuma den bir motordu ama şimdi tutkum oldu bir gün gelecek inşallah bende alacam CBR125. Acaba yeni modeli çıkarsa tipi falan gene aynımı olur yada ufak tefek görüntüsünde değişiklik olurmu bunu merak ediyorum ayrıca

Saygılar
Bence alabiliyorsa zaman kaybetmeden al, keyfini sür motorun.:wiinkk:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
Girdap_R1' Alıntı:
Arkadaşlar gerçekten topic'i 1. sayfasından bu yana okuyorum ve cbr125r hakkında çok çey öğrendim benim çok hoşuma den bir motordu ama şimdi tutkum oldu bir gün gelecek inşallah bende alacam CBR125. Acaba yeni modeli çıkarsa tipi falan gene aynımı olur yada ufak tefek görüntüsünde değişiklik olurmu bunu merak ediyorum ayrıca

Saygılar


abi adamlar cbr 125 i çıkarttıktan beri tek vidasını bile deişmeden üretim yaptılar sadece renklerde değişiklik yapmışlar o kadar bence ilk fırsatını bulduğunda kaçırma al :cat:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
38
Teşekkürler arkadaşlar inanın maddi durumum el verse 1saat deyil 10 dakika durmam ama şuan sabrediyorum ve ufaktan kenara bişeyler atmaya çalışıyorum. Artık Allah nezaman kısmet ederse ozaman alacağım :thumright
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
90
ben benım makınayı aldığımda 312 km deydı ve ilk aldığım zaman tekirdaga gıttım ortalama 1 ay once gıderken motoru 11500 devıre gelmeden vıtez atmadım 120 yı geçmiyordu bayır aşağı dahıl almak üzre bugun edirneye gittim ve duz yolda makına 130 u gordu bayır aşagı 135 dedi ama makınanın üzerine yattım bence 125 cc lık makına için 135 km hız cok iyi :cat:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
47
abicim cbr nin 150 yi gören videosunu syrettimgaliba senin motor daha açılmamış aşılınca 140 görür diye düşünüyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim makinada 130--135 süraat yapıyor bu hız çok iyi.... aheste aheste gidersen 90--100 le hiç makinayı sıkıştımadan uzun yol gidilir...benim ölçümlerime göre makina 100 Km de 2,8 ila 3 litre arası benzin yakıyor..Kesinlikle 3 litreyi geçmiyor şehir içi ve uzun yol ...Ha bu arada erzincanlı yeniden hoşgeldin...Moderatör BBRR arkadaşımızada teşekkür ediyoruz...
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
38
back street boys' Alıntı:
abicim cbr nin 150 yi gören videosunu syrettimgaliba senin motor daha açılmamış aşılınca 140 görür diye düşünüyorum.

Cbr 125 in böyle bir videosu varsa bizle paylaşmanı isteriz bence 125cc lik bir motor için 150 km çok iyi
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
47
bunlarda yurt dışındaki cbr ci arkadaşlar













bazen anlatmaya gerek yoktur göstermek yeter
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
223
selam arkadaşlar aranıza katılabilirmiyim bende cbr125r aşığıyım sizlerle tanışmak istiyorum cbr 125 hakkındaki bilgilerinizi okuyorum.devamını bekliyorum.hepinize saygılar selamlar iyi akşamlar.
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
su fotografları koymayın ıcım yanıyor valla:p :p :p umarım bu mootru en kısa surede alırım
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
223
sağol kardeşim bundan sonra dikkatli olacağım sizleri kaybetmek hiçte kolay değil tanışalım iyice kaynaşalım birbirimize dışardan gelen hiçbir şeye aldırış etmeyelim huzurlu bir topick olur inşallah mutlu cbr125 r cılar olalım.hepinizi saygıyla selamlıyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu Kakava ateşi harrika olmuş



Burasıda Karakaya Barajı...Elektrik üretiyoruz sizlere...

Maksat muhabbet olsun..Gönüller güzelliklerle dolsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst