- Katılım
- 22 Haz 2009
- Mesajlar
- 1,279
waoooo Ne yakışıklı oLmuş onlar,kazasız belasız sürüşler :cherry::cherry:
eyvallah saol:wiinkk:
renkli cam 60tl ben maliyetsiz yaptım tabi cam görevinde değil artık saydamlığı yok ama görüntü olarak iş yapar bişey arıyorsanız tavsiye ederim zaten o camı kullanmıyoruz motora sıfır yatsan yinede camın üzerinde kalıyorsun görüşü kapatmıyor yani...hyoda cam büyük yapması biraz daha caba istiyor hyo alırsam şayet renkli cam takarım oda ayrı bir muamma
not:örnek teşkil etsin diye foto ekledim yani kafasında canlandıranlara umarım örnek olmuşumdur:wiinkk: