Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
waoooo Ne yakışıklı oLmuş onlar,kazasız belasız sürüşler :cherry::cherry:

eyvallah saol:wiinkk:
renkli cam 60tl ben maliyetsiz yaptım tabi cam görevinde değil artık saydamlığı yok ama görüntü olarak iş yapar bişey arıyorsanız tavsiye ederim zaten o camı kullanmıyoruz motora sıfır yatsan yinede camın üzerinde kalıyorsun görüşü kapatmıyor yani...hyoda cam büyük yapması biraz daha caba istiyor hyo alırsam şayet renkli cam takarım oda ayrı bir muamma:)
not:örnek teşkil etsin diye foto ekledim yani kafasında canlandıranlara umarım örnek olmuşumdur:wiinkk:
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
135
merhaba arkadaslar innova 125 kullanıcısıyım,honda servise gittigimde 2010 cbr 125 i gördüm gercekten cok güzeldi (6,000 tl).aranızda enjeksiyonlu modeli kullanan varmıdır,performansı nasıldır?
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
merhaba arkadaslar innova 125 kullanıcısıyım,honda servise gittigimde 2010 cbr 125 i gördüm gercekten cok güzeldi (6,000 tl).aranızda enjeksiyonlu modeli kullanan varmıdır,performansı nasıldır?

henüz öyle birisiyle tanısmadım.:pr::pr::salut:
ztn biz karbüratörlüler olarak enjeksiyonları pek sevmeyiz
:cherry: :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
hayırlı olsun mert, aynı montun ben de siyahını kullanıyorum. yalnız yağmurda uzun süre kalırsan yağmur geçiriyor, yazın da omuz kısmı çok terliyor. :) ama saatte 50-60 km hızda giderken test etme imkanı buldum. yerler halı kilim maşalah :) umarım test edemeden eskitirsin. güle güle kullan.

teşekür ederim arkadaş. yağmurda deneme fırsatım olmadı ama şimdilik tek şikayetim bileklerden biraz hava alıyor rahatsız etmiyor ama. çok geçmiş olsun umarım test etme fırsatım olmaz.:)
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
6000 liram olsa başka seçenekleri değerlendiririm....

aynen katılıyorum...
ve vızır vızır motor arıyorum 6 bine gt250r dan başka er5 yada gs500 var.gt250r ve er5 arasında gidip gidip geliyorum nakede de kayabilirim ama cıbırdan ayrılmak zor olacak:salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:10 ----------

al bendende o kadar hatta dişimi sıkar kredi çeker 10000 civarı 2004-2005 fıstık gibi 600f alırım onlarda enjeksiyonlu oda olmadı st kanuni alırım:cat:

600f:queen: ilk görüşte aşık olmuştum :mrgreen:
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
ya bu gt250 de ne var anlamıom ER5 varken..koskoca kasa var 250 cc lik motor anca 170 yapıo bildiğim kadarıyla..atik bi makınada değil..ER5 i tek geçerim :cat:
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
ya bu gt250 de ne var anlamıom ER5 varken..koskoca kasa var 250 cc lik motor anca 170 yapıo bildiğim kadarıyla..atik bi makınada değil..ER5 i tek geçerim :cat:

az biraz görüntü olsun diye tercih ediliyor sanırım (şahsen deposu hariç hoş görünüyor) çıplakların yuvarlak nikelaj farları hiç hoşuma gitmiyor ama farklı bir far takılabiliyor şahsen siyah bir er5e hayır demem:)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
arkadaşlar boya badana demişken bugün kuyruktakı repsol yazısını yaptırmak için bi abiye sordum bu işlerle ilgileniyormuş motorsiklet stickerlarının yapımının çok zor olduğunu ve de tuzlu olduğunu söledi sadece kuyruktaki sticker için 80 lira gözden cıkarmasılın dedi...MOVISTAR ın komple sticker larının 2500 TL olduğunu biliyormuydunuz ben duyunca şok oldum...bu neden boya badana işleminde iyice düşün derim...

Dostum şakamısın adam resmen ne kadar geçirirsem o kadar iyidir mantığı ile sana fiyat vermiş araştır biraz ineterneti bodozlama inanmayın şöyle insanlara,hadi boya de tamam diyim sedefli falan olur,sonuçta yapıştırma bu araştır biraz reklamcılarıda motosiklet şirketlerni fiyatlarn o kadar büyük abartıda olmadgnı göreceksin :cat:
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
cbr125'ten sonra alınacak en iyi ve ne güzel motor cbr600f

yavaş yavaş yükselmekten yanayım...
ben sindire sindire gidiyorum yaklaşık 13-14 yıldır motor sürüyorum ama hala 125cc deyim :queen:50-150-125 sırada 250 veya 500 var bir kaç yıl sonra 600 e geçerim ama gsr mi olur ne olur bilemem çünkü burada 600cc ss kaldırmaz yollar pek müsait değil hararet yaptırıp motoru harcamak istemem.
 
Katılım
7 Ara 2008
Mesajlar
77
Merhaba ,
İstanbuldaki Arkadaşlar için ön camı siyah yapmak isteyenlere yardımcı olurum.
Fiyat 20.-TL .. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:52 ----------

Arkadaşlar 25 yılı aşkın süredir pc kullanıyorum.Ama bu sitede nasıl foto ekleniyor halaa bulamadım. :)) Tarif eden olursa sevinirim.
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
o siperlik zırıltı sesi motoru ilk aldığımda bile vardı diyebilirim. ama ön siperliğe siyah film çekince gerçekten motora çok yakıştı daha bi sevmeye başladım :)

bu arada hocam plakalığı küçültmüyorsun ben plakalığı attım sucuların reklamını bu kadar yaptığım yeter :) plakanın kenarlarını kestirip taktım kesilen yerleri çirkin duruyordu biraz reklamcıya gittim plakanın çevresine siyah bant çektirdim çok güzel oldu :cat:



teşekür ederim emre motorun son durumu çok hoşuma gitti benim fotoğrafları yakında eklemeye çalışacam valla bekirin yani sarsılmazın sayesine oldu yoksa ben tek başıma hayatta üşenip gitmezdim :)

mert lafı bile olmaz kardeş herzaman gel beklerim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:33 ----------

arkadaşlar boya badana demişken bugün kuyruktakı repsol yazısını yaptırmak için bi abiye sordum bu işlerle ilgileniyormuş motorsiklet stickerlarının yapımının çok zor olduğunu ve de tuzlu olduğunu söledi sadece kuyruktaki sticker için 80 lira gözden cıkarmasılın dedi...MOVISTAR ın komple sticker larının 2500 TL olduğunu biliyormuydunuz ben duyunca şok oldum...bu neden boya badana işleminde iyice düşün derim...

kardeş ne 2500 tl si,geçenlerde 600 rr için sahibinden.com dan baktım bırak boyayı komple repsol,konica minolta,movistar grenajları 1500 tl :cherry: hangisini alırsan al
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
merhabalar sizlere birşey sormak istiyorum 2010 model yeni kasa cbr lar hondanın sitesinde baktığımda bayağı bi kalıplı duruyordu yakından gören varmı eski kasalara oranla daha kaslı sanırım .
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
arkadaşlar sonunda motorum tamirden cıktı öncelikle belki haberi olur belki olmaz bursadan kerem ustaya çok teşekkürler gerçekten iyi iş çıkarmış...vites değiştirdiğimin farkına bile varmıyorum...1000 km falan sıkıştıramıcam 70 80 90 tır tır gidicem...bu fotolarda tamirden cıkınca 50 metre sonra soktuğum yıkamacıdan

 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
939
merhabalar sizlere birşey sormak istiyorum 2010 model yeni kasa cbr lar hondanın sitesinde baktığımda bayağı bi kalıplı duruyordu yakından gören varmı eski kasalara oranla daha kaslı sanırım .

Bak benim avatar direk o motor:) ben bizzat bindim gördüm:mrgreen: tıpkısının aynısının fotokopisi:p tek fiziksel fark ön farlar diyeyim:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:29 ----------

arkadaşlar sonunda motorum tamirden cıktı öncelikle belki haberi olur belki olmaz bursadan kerem ustaya çok teşekkürler gerçekten iyi iş çıkarmış...vites değiştirdiğimin farkına bile varmıyorum...1000 km falan sıkıştıramıcam 70 80 90 tır tır gidicem...bu fotolarda tamirden cıkınca 50 metre sonra soktuğum yıkamacıdan


Gözün aydın güle güle bin kazasız belasız sür

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:29 ----------

Merhaba ,
İstanbuldaki Arkadaşlar için ön camı siyah yapmak isteyenlere yardımcı olurum.
Fiyat 20.-TL .. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:52 ----------

Arkadaşlar 25 yılı aşkın süredir pc kullanıyorum.Ama bu sitede nasıl foto ekleniyor halaa bulamadım. :)) Tarif eden olursa sevinirim.

Ben siyah yaptırıcam ama önce hayırlısıyla temiz bi cbr bulduktan sonra.Sağolsun casillas00 arkadaşım yardımcı oldu bi tane bulduk, cevap bekleniyor:) motor aldıktan sonra halkalıdayım ona göre:queen:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
Bak benim avatar direk o motor:) ben bizzat bindim gördüm:mrgreen: tıpkısının aynısının fotokopisi:p tek fiziksel fark ön farlar diyeyim:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:29 ----------



Gözün aydın güle güle bin kazasız belasız sür

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:29 ----------



Ben siyah yaptırıcam ama önce hayırlısıyla temiz bi cbr bulduktan sonra.Sağolsun casillas00 arkadaşım yardımcı oldu bi tane bulduk, cevap bekleniyor:) motor aldıktan sonra halkalıdayım ona göre:queen:


benim motoru vereyim sana:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst