Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
dostum ben notunu birkaç kez okudum ama yardımcı olamayacağım için bişi yazamadım ama sanırım sorun marş motorunda umarım dilinden anlayan biri çıkar en mantıklısı anlamadığımız sorunlarda ustasına götürmek ...
evet ben kendim yapabilceğem bişeyse yapmak için sordum şu an boştayım masraf yapmıyım diye zaten kış mevsimi neyse saol..
 
Katılım
31 Ara 2009
Mesajlar
33
slmlar bi ara sormuştum ama düzgün yazamadım gene soruyım , bi ara soğukta motorumla bi yere gidiyim, dedim bi türlü çalıştıramadım üst üste basa basa o sinirle, marşa bişeler oldu motora daha doğrusu tak tük sesler gelior farlar falan çalışıor aküde bi sorun yok sanırım, gücü başlatamadım marşmı artık her neyse nolabilir acaba..


arkadaşım üst üste uzun sürelerle cok bastıysan marş dinamosunun kömürlerini bitirmiş olabilirsin en iisi bir motorcuya gidip bir baktır marş dinamosuna tam bilmiorum ama fazla bir fiyat tutmaz hala varsa sorun göster derim umarım yardımcı olabilmişimdir :):cherry:
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
arkadaşım üst üste uzun sürelerle cok bastıysan marş dinamosunun kömürlerini bitirmiş olabilirsin en iisi bir motorcuya gidip bir baktır marş dinamosuna tam bilmiorum ama fazla bir fiyat tutmaz hala varsa sorun göster derim umarım yardımcı olabilmişimdir :):cherry:
evet saol bilgi için son çare denicem onu...
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bu motorun çalışmaması soğuk havadan olabilirmi,hani aklıma şey geliyo,hava soğuk olduğu için yağın dağıtımında motor ısınana kadar sorun olabilir heralde,acaba bu konu sadece düşük cc li motorlardamı oluyo,yada sıvı soğutmalı motor olduğu içinmi,benim suzuki 2 haftadır çalıştırmamıştım,dün ilk marşta çalıştı,yani bizim cbr de şu sistem yok;motor çalıştığı zaman kendi kendine ısınmıyo,öyle bi mekanizma yok,ama suzukide var,ondan sonra 15-20 dk cbr için uğraşıyorum motor ısınsa da gitsek diye çünkü motor soğukken hareket edildiği zaman motorun ömrünü kısaltıyomuş,bazen yaz mevsiminde sabah 6-7 gbi çalıştırdığım zaman çok nadırende olsa stop etme problemiyle karşılaşıyorum,mesela cbf 150 hava soğutmalı,adam 1 kere basıyor marşa rölantide kendi kendine stop etmiyo,bu konudan baya rahatsızım yani
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
aynagy1.jpg

Ne kadar çirkin olmuş :cherry:
Aynalar kafa grenajına alınabilir.
Fakat bunun için kafa demirine kaynak ile arkadan destek yapmanız gerek.
Eğer aynaları grenaja bağlarsanız en kısa zamanda kafa grenajını elinize alırsınız.
Kafa demirine ne tür kaynak yapılabilir bunu kaynakçılara sormak gerek.

Camın bağlı olduğu iki vida arasından da bağlayabilirsiniz aynayı.
Oraya kadar kafa demiri uzanır. Ama nasıl olur bilemem.

Ama ben gerek olmadığını düşünüyorum.
Ayna takmak için kafa grenajı delmeniz gerekir.
Orjinallik bozma yanlısı değilim.
Bunun haricinde çok şık naked aynaları var.
Çok yakışacaktır.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
iyi akşamlar arkadaşlar daha önce de sormuştum fakat rüzgar nedeniyle yavaş gittiğini söyleyen arkadaşlar olduğu için ikna olmuştum fakat bugün burada hiç rüzgar yoktu ve merak ettim acaba kaç yapıcak diye boş bi yol bulup denedim motoru fakat 110u geçmedi kapanarak anca 120 yaptı :pale: sizce neden olabilir bi problemi olmasın? :salut:
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
daha fazlası zaten bu motor için tehlikeli gerek yok bence 120 neyimize yetmiyor...motor hafif,bi ters rüzgarda kaldırıp yolun ortasına atıyor bence bu motorda fazlasına gerek yok...
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
daha fazlası zaten bu motor için tehlikeli gerek yok bence 120 neyimize yetmiyor...motor hafif,bi ters rüzgarda kaldırıp yolun ortasına atıyor bence bu motorda fazlasına gerek yok...

doğru dersin de ben daha hızlı gitmediği için demiyorum acaba motorsiklette bi problem mi var ondan sordum korktum bi an :wiinkk:
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
iyi akşamlar arkadaşlar daha önce de sormuştum fakat rüzgar nedeniyle yavaş gittiğini söyleyen arkadaşlar olduğu için ikna olmuştum fakat bugün burada hiç rüzgar yoktu ve merak ettim acaba kaç yapıcak diye boş bi yol bulup denedim motoru fakat 110u geçmedi kapanarak anca 120 yaptı :pale: sizce neden olabilir bi problemi olmasın? :salut:

bu motorların hızı belli takma kafana 125lik bu ...
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
kılo boy vb ozelliklerini yazar mısın ve motordakı extraları kac bınde onu falan yaz ona gore yorum yapalım
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
kılo boy vb ozelliklerini yazar mısın ve motordakı extraları kac bınde onu falan yaz ona gore yorum yapalım

kilo 60 boy 1.72 motorsiklet 2008 model 5000kmde herhangii bir ekstrası yok herşeyi orjinal eski bi motor değil o yüzden şüpheye düştüm acaba bi sorun mu var diye:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:05 ----------

bu arada motorsikleti 2.el aldım ve aldığımda 4800deydi hiç bi problemi yoktu servise de gösterdim hala bi problem yok çok şükür ama gene de aklımda bi soru işareti oluştu :silent:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
kilo 60 boy 1.72 motorsiklet 2008 model 5000kmde herhangii bir ekstrası yok herşeyi orjinal eski bi motor değil o yüzden şüpheye düştüm acaba bi sorun mu var diye:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:05 ----------

bu arada motorsikleti 2.el aldım ve aldığımda 4800deydi hiç bi problemi yoktu servise de gösterdim hala bi problem yok çok şükür ama gene de aklımda bi soru işareti oluştu :silent:

ya motoru tam ısıtmadın gitmedı yada devini aldıramadın yada rodaj kotu gectı ve en son olarak surucu hatası olabilir

fakat o hız o motora idealdir duz yolda 2 kişi ruzgarda ben 110da takılı kaldım gitmez duzde tek kişi 125 yap opup basına koy
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
yok motoru ısıttım devrini de iyi aldırdım fakat rodaj konusunda emin değilim çünkü motor ikinci el
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
kilo 60 boy 1.72 motorsiklet 2008 model 5000kmde herhangii bir ekstrası yok herşeyi orjinal eski bi motor değil o yüzden şüpheye düştüm acaba bi sorun mu var diye:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:05 ----------

bu arada motorsikleti 2.el aldım ve aldığımda 4800deydi hiç bi problemi yoktu servise de gösterdim hala bi problem yok çok şükür ama gene de aklımda bi soru işareti oluştu :silent:

ben de yeni olmana bağlıyorum. alt devirlerdeki gidişten tamamen farklı bir sürüş moduna geçtiğinden motorun titremesi seni korkutmuş olabilir.

kafanı camın içine sokup 10 dakika git bakalım kaçı göreceksin.biraz zaman lazım sana 1 ay sonra motor hızlanmaya başlar sen de alışmaya başlarsın. 2. ayda korkmadan hep dip gaz gidersen kaza yapabilirsin ona göre:cherry:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
yok motoru ısıttım devrini de iyi aldırdım fakat rodaj konusunda emin değilim çünkü motor ikinci el

bence motorunda cok sıkıntı yok gibi onemli olan senın bundan sonrakı kullanımına baglı olarak hızın değişecektır acele etme motorun 7-8bınde tam acılır ve daha hızlı gider

bence 3 turlu cbr var

1)sagır duz:yolda 110 yapan yokus asagı en fazla 130 yapan cbr
2)normal cbr: duz yolda 120-125 yokus 140-145
3)psikopat cbr:duzde 130 135 hatta 140 yokus asagı 155-160

inanmayanlar olabilir bu hızlara fakat yapar arkadaşlar

senın motorun bence sorunsuz:)
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
bence motorunda cok sıkıntı yok gibi onemli olan senın bundan sonrakı kullanımına baglı olarak hızın değişecektır acele etme motorun 7-8bınde tam acılır ve daha hızlı gider

bence 3 turlu cbr var

1)sagır duz:yolda 110 yapan yokus asagı en fazla 130 yapan cbr
2)normal cbr: duz yolda 120-125 yokus 140-145
3)psikopat cbr:duzde 130 135 hatta 140 yokus asagı 155-160

inanmayanlar olabilir bu hızlara fakat yapar arkadaşlar

senın motorun bence sorunsuz:)

normal cbr oldukça normal:cherry:

kaçınızın cbr ı psikopat parmakları göreyim:queen:
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
ben de yeni olmana bağlıyorum. alt devirlerdeki gidişten tamamen farklı bir sürüş moduna geçtiğinden motorun titremesi seni korkutmuş olabilir.

kafanı camın içine sokup 10 dakika git bakalım kaçı göreceksin.biraz zaman lazım sana 1 ay sonra motor hızlanmaya başlar sen de alışmaya başlarsın. 2. ayda korkmadan hep dip gaz gidersen kaza yapabilirsin ona göre:cherry:

yok ben yeni değilim ben bu motoru 2 yıl kullandım arkadaşımın vardı o yüzden hep dip gaz gidiyorum zaten korkma falan yok çk şükür 8 yıldır motosiklet kullanıyorum fakat böyle yapmasının nedenini pek kestiremedim motor daha yeni çünkü eski bi motor olsa bi yerinde prblm var diyebilirim belki fakat gene de bi servise gösterilmesi gerek sanırım arkadaşımın motosikleti de bnmkiyle aynı gidiyodu o da 120 basıyo hatta ben motorda iki kişiyke o tekken geçtim kendi motorumla ama bugün bi gariplik var anlayamadım :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst