Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
tarzın race ise race lerin 125 cc olanlarından başla derim,boyunu sorun etme bende 1.81 im 600 cc yede binsen boyun uzunsa üzerindeki görünümün bence çok farketmiyor,birde bana masraf çıkarmayan bi motor olsun demişsin,örneğin :

+ honda cbr 125 ( az yakar çok kaçar masrafsızdır )
+ yamaha yzf R125 (biraz tuzlu ama sana masraf çıkarmaz)
+ aprilia rs 125 ( parçası pahalı,ustası az,çok yakar ama cbr ve yzf 125 ile kıyaslanamaz bile para problemin yoksa al bu makinaya bin,japon motorlardan kötü değil dahada kalitelidir ama cbr ve yzf ye göre ömrü daha kısadır)
+ derbi gpr 125 ( rs 125 için söylediklerim geçerlidir)
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
arkadaşlar uzun suredır finaller yuzunden yazamadım ve tekrar aranızdayım:rendeer:

oncelikle honda cbr125r başlangıc motoru denılen senelerdir liderliğini koruyan bi motordur

sadece başlangıcta azda olsa bi performans oturus tarzı v.b seylere alışmak için cok dogru bi secımdır ayrıca maddı durumu yetmeyen fakat race gonullulerıne hitap eder

bu motoru şiddetle tavsiye ederim zaten kım ne oldugunu cok iyi biliyor bunları konusmanın hiç mantıgı yok fakat bu motoru almak isteyenler devamlı olarak boy kilo sorununa dikket cekmekte

arkadaşlar bu motoru alırken bunu kabul ederek almalısınız hele buyuk sehirde isenız bence boyu kıloyu sorun etmeyın cunku herkes bilir motorun ne oldugunu ama kucuk sehirde isenız gorulen motor ck değildir ki cbr mılletle buyuk heyecan uyandırır o zaman boya onem verebilirsiniz ama bence hiçbir onemı yok

sen o motoru alıp severek binersen milletın ne dusundugune asla bakmazsın zaten bence 1.85den sonra sırıtır fakat ne onemi var kı bence hiç durma al sırıtsın onemli olan cbr değil mı senın o motoru surerken aldıgın haz değil mı?

bence dusunulmeden alınabilir arkadaşlarımız bazı yorumlar yapmış onlarada değinmek istiyorum
maddi durumunuz iyi ise aprillia alın dusunmeden sonra cbr sonra yzf.ben derbiyi pek sevmıyorum o yuzden yazmadım

şimdi soranlar olabilir neden cbr yzfden daha onde cunku arkadaşlar sonucta ikiside belli hızlara cıkabilen motorlar ve insanı bi sureden sonra kesmez ve buyugunu istersenız bu yuzden daha az para kaybı olması bakımından cbr onde fakat ben race 125e binecegım buyugunu almak istemıyorum dersenız işte o zaman yzf

hyo aprillia arasında kalırsanız ise aprillia one gecer kalita hızlanma vb seylerden dolayı

hyo cbr arasında kalırsanız dusunmeyın paranız varsa hyo alın

bi arkadasımız demış ki bi cinli mı alsam diye 3 mılyarın varsa cine bakma git titan cbf ybr cgl al derim

ksr bakmayın aşırı yorum yaptım ama mazur gorun saygılar:rendeer:
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
22
maddi durumunuz iyi ise aprillia alın demişsin ama aprilia da cok ucuz değil kardeş. bakıyorum deminden beri cbr ile aynı fiyat.. ben pek tecrübeli değilim bu konuda bir aprilia yı kaça bulabilirim..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:16 ----------

bir de arkadaşlar 2. el 1.5 a falan kanuni racer 200 ler var pişman olurmuyuz ondan alsak.. ne sorunu vardır onun..
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
maddi durumunuz iyi ise aprillia alın demişsin ama aprilia da cok ucuz değil kardeş. bakıyorum deminden beri cbr ile aynı fiyat.. ben pek tecrübeli değilim bu konuda bir aprilia yı kaça bulabilirim..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:16 ----------

bir de arkadaşlar 2. el 1.5 a falan kanuni racer 200 ler var pişman olurmuyuz ondan alsak.. ne sorunu vardır onun..

sen eskı kasa aprilliaya bakmışsın dur sana link vereyımde bak ona

http://www.sahibinden.com/ihtiyactan_acil_satilik-32WQQaXQQ19530708WQQpXQQdisplayitem
http://www.sahibinden.com/sifir_ayarinda_extra_egsozlu-25WQQaXQQ19324871WQQpXQQdisplayitem

ben bunları demiştim ayrıca maddı durumu ıyı olan dedim yanı bunları 6-7 arası bulursun
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
22
tamamdır kardeş sağolasın. aprilia çok güzel ama fiyat bizi aşar zaten. heralde çinli olacak bizim motorumuz o da para geçerse elimize..
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
aman deyim ucuz diye çinli almayın bas bas bağırıyoruz burdan:queen:uzun vadede aldığın kadar masraf çıkartacak sana iş yine aynı yere dönecek biraz daha biriktirin cbr alın olmadı ybr alın ybrde kaliteli bir motor cbrdan daha konforlu ama biraz daha yavaş ama kaliteden şaşmatın:wiinkk:
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
22
bu kanuni de çin de üretiliyormuş artık. o da mı çinliler gibidir ondan da mı uzak duralım..?????
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
aman deyim ucuz diye çinli almayın bas bas bağırıyoruz burdan:queen:uzun vadede aldığın kadar masraf çıkartacak sana iş yine aynı yere dönecek biraz daha biriktirin cbr alın olmadı ybr alın ybrde kaliteli bir motor cbrdan daha konforlu ama biraz daha yavaş ama kaliteden şaşmatın:wiinkk:

onur muhalefet olmak değil sadece bu sonuca nerden vardın ogrenmek istiyorum ybr cbrden nasıl daha kalitelı?

kanunınıde alma mondıal presto bisan arora v.b hepsinden kac
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
fatih yanlış okudun galiba ben daha konforlu yazdım ve konfor konusunda sonuna kadar arkasında dururum daha kaliteli demedim ama cbr kadar kaliteli orasıda bir gerçek...demek istediğim cbr ya da ybr gibi kaliteli motorlar alın:wiinkk:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
fatih yanlış okudun galiba ben daha konforlu yazdım ve konfor konusunda sonuna kadar arkasında dururum daha kaliteli demedim ama cbr kadar kaliteli orasıda bir gerçek...demek istediğim cbr ya da ybr gibi kaliteli motorlar alın:wiinkk:

evet aynen yanlış okuma ve yanlış anlaşılma:)ozur dilerim:rendeer:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:36 ----------

[/COLOR]arkadaşlar memlekette oldugum surece arşivimdekı fotoları paylaşacagım

şimdi modifiye ve ayna







 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
slmlar bi ara sormuştum ama düzgün yazamadım gene soruyım , bi ara soğukta motorumla bi yere gidiyim, dedim bi türlü çalıştıramadım üst üste basa basa o sinirle, marşa bişeler oldu motora daha doğrusu tak tük sesler gelior farlar falan çalışıor aküde bi sorun yok sanırım, gücü başlatamadım marşmı artık her neyse nolabilir acaba..
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
slmlar bi ara sormuştum ama düzgün yazamadım gene soruyım , bi ara soğukta motorumla bi yere gidiyim, dedim bi türlü çalıştıramadım üst üste basa basa o sinirle, marşa bişeler oldu motora daha doğrusu tak tük sesler gelior farlar falan çalışıor aküde bi sorun yok sanırım, gücü başlatamadım marşmı artık her neyse nolabilir acaba..

dostum ben notunu birkaç kez okudum ama yardımcı olamayacağım için bişi yazamadım ama sanırım sorun marş motorunda umarım dilinden anlayan biri çıkar en mantıklısı anlamadığımız sorunlarda ustasına götürmek ...
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
:)iyide benım motor değil ki sadece arsivden fotolar bu:pale:yardımcı olamıyorum uzgunum fakat başka ayna fotoları atabilirim ayrıca gorkem yapmıstı bunu o detaylı bilgi verir umarım

bu fotoyu unutmuşum




[/IMG][/URL]

Elciklerde bir sorun görebiliyo musunuz? Aynısı bende de varda..:cherry:
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
evet gaz kolundaki elciğin içindeki kaplama kaymış ve cbr yazısı okunmuyor yani elciği oturtamamış...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst