- Katılım
- 22 Haz 2009
- Mesajlar
- 1,279
jant ım geldi taktık ve sıfır gibi sorunsuz olmus düzeltilen yeri ayırt etmek için cok dikkatli bakmak gerekiyor. bana maliyeti de 50 tl![]()
hayırlı olsun umarım sorunsuz kullanırsın fiyatıda makul yenisine gerenk yok:mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:46 ----------
evet haklısın aslında mantıklı olan bu yani önce ki planım ama ya bulamassam kafama göre diye bişey düşüncesi insanın kafasını karıştırıyodimyat'a pirince giderken evdeki bulgurdan olmak hesabı, gerçi elde bişey yok şimdilik ama :mrgreen:
acele etme bende senin gibi düşünüyordum arkadaşlarım hep beklememi söylediler aynısını araba aldım o zaman yaşadım ikisinden de memnunum beklicekmişsin demek :wiinkk:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:48 ----------
bence bu aylarda al yazın 3000 liraya burnundan kıl aldırmayanlar 2750 satacaz diye yırtınıyorlar...bence alacaksan tam zamanı derim sezon başladımı daha pahalı alırsın..şimdi al sezon başlayana kadar ufak tefek eksikliklerini giderirsin kafana göre modifiye yaparsın sezona hazır olur...
izmir piyasasını az çok bilen bilir ben 3000kmde ki cbrı 4000tlye aldım...burnumdan da kıl aldırmam tabi satarken kimse zarar yapmak istemez :bounce: malımda kıymetlidir gözüm gibi bakarım o yüzden değerlidir:rendeer:
birkaç yüz tl ucuza alıcam diye gidip gönlüme sinmeyen motoru almaktansa piyasaya göre yüksekte olsa içime sineni alırım:cat: