Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
jant ım geldi taktık ve sıfır gibi sorunsuz olmus düzeltilen yeri ayırt etmek için cok dikkatli bakmak gerekiyor. bana maliyeti de 50 tl :D:D

hayırlı olsun umarım sorunsuz kullanırsın fiyatıda makul yenisine gerenk yok:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:46 ----------

evet haklısın aslında mantıklı olan bu yani önce ki planım ama ya bulamassam kafama göre diye bişey düşüncesi insanın kafasını karıştırıyo :) dimyat'a pirince giderken evdeki bulgurdan olmak hesabı, gerçi elde bişey yok şimdilik ama :mrgreen:

acele etme bende senin gibi düşünüyordum arkadaşlarım hep beklememi söylediler aynısını araba aldım o zaman yaşadım ikisinden de memnunum beklicekmişsin demek :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:48 ----------

bence bu aylarda al yazın 3000 liraya burnundan kıl aldırmayanlar 2750 satacaz diye yırtınıyorlar...bence alacaksan tam zamanı derim sezon başladımı daha pahalı alırsın..şimdi al sezon başlayana kadar ufak tefek eksikliklerini giderirsin kafana göre modifiye yaparsın sezona hazır olur...

izmir piyasasını az çok bilen bilir ben 3000kmde ki cbrı 4000tlye aldım...burnumdan da kıl aldırmam tabi satarken kimse zarar yapmak istemez :bounce: malımda kıymetlidir gözüm gibi bakarım o yüzden değerlidir:rendeer:
birkaç yüz tl ucuza alıcam diye gidip gönlüme sinmeyen motoru almaktansa piyasaya göre yüksekte olsa içime sineni alırım:cat:
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
para sizin arkadaşlar...bak kendın demişin 3000 km deki motor die...sıfırdan farkı yok tabi o kadar para vercen...
ayrıca içine sinmeyen motoru al diye bişey dediğimi hatırlamıyorum...bildiğim kadarıyla bu bi kuraldır sezonda motor alınmaz sezon dışında alınır haaa dersenızki para problem değil gönüller bir olsun orasına karışamam
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
ben 13binde tertemiz motoru 3bine aldım adam sıkışıktı araba alacaktı 3.5tan 3e kadar indirttim.

Bu işler birazda kısmet :)
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
para sizin arkadaşlar...bak kendın demişin 3000 km deki motor die...sıfırdan farkı yok tabi o kadar para vercen...
ayrıca içine sinmeyen motoru al diye bişey dediğimi hatırlamıyorum...bildiğim kadarıyla bu bi kuraldır sezonda motor alınmaz sezon dışında alınır haaa dersenızki para problem değil gönüller bir olsun orasına karışamam

dostum sana bişi demedim alınma hemen ben sadece arkadaşın içine sineceği motoru bulmasını söylemek istedim...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:18 ----------

ben 13binde tertemiz motoru 3bine aldım adam sıkışıktı araba alacaktı 3.5tan 3e kadar indirttim.

Bu işler birazda kısmet :)

sonuna kadar katılıyorum kısmetin neyse o olur:cat:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
funkyboys olum ver parçalamadan ver şunu 2 ye alıyım 1000 km çok yaptın 1 senelik mötör la:mrgreen:
Arkadaşlar bende şu asyayı elimden çıkarıyım katılıcam cbr'lı kervanına:p
Bu gidişle bu senede alamicaz bi er5 zaten eskidide artık:cherry:
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
slmlar bi ara sormuştum ama düzgün yazamadım , bi ara soğukta motorumla bi yere gidiyim, dedim bi türlü çalıştıramadım üst üste basa basa o sinirle marşa bişeler oldu motora daha doğrusu tak tük sesler gelior farlar falan çalışıor aküde bi sorun yok sanırım gücü başlatamadım marşmı artık neyse
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
para sizin arkadaşlar...bak kendın demişin 3000 km deki motor die...sıfırdan farkı yok tabi o kadar para vercen...
ayrıca içine sinmeyen motoru al diye bişey dediğimi hatırlamıyorum...bildiğim kadarıyla bu bi kuraldır sezonda motor alınmaz sezon dışında alınır haaa dersenızki para problem değil gönüller bir olsun orasına karışamam

arkadaş doğru söylemiş motor kışın alınır,ayrıcada muhabbeti biraz okudumda : beyler bu motor için 20.000 km 30.000 km hiç bişey değil,ben 3 sene önce 4.000 km de repsol aldım ve 2,5 sene kullandım sattığımdada motor 24.000 km deydi ve motor 1 gün 1 arıza vermedi,ve bazen o sattığım motoru görüyorum km si olmuş 35.000 km,dün sahibi aradı devrini vermemiştim şimdilerde devrini istiyo adama varmı bi arıza falan diye sordum adam yok maşallah canavar gibi diyo,1 ay önce tekrar bi cbr repsol aldım ve aldığımda 16.000 km deydi ve adanada hava hep güneşli olduğu için devamlı motorun üzerindeyim ve 1 ayda 1000 km yapmışım maşallahı var canavar gibi,siz yeterki motoru üzmeyin bakımlarını düzgün yapın bu motor ömürlük arkadaşlar...
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaş doğru söylemiş motor kışın alınır,ayrıcada muhabbeti biraz okudumda : beyler bu motor için 20.000 km 30.000 km hiç bişey değil,ben 3 sene önce 4.000 km de repsol aldım ve 2,5 sene kullandım sattığımdada motor 24.000 km deydi ve motor 1 gün 1 arıza vermedi,ve bazen o sattığım motoru görüyorum km si olmuş 35.000 km,dün sahibi aradı devrini vermemiştim şimdilerde devrini istiyo adama varmı bi arıza falan diye sordum adam yok maşallah canavar gibi diyo,1 ay önce tekrar bi cbr repsol aldım ve aldığımda 16.000 km deydi ve adanada hava hep güneşli olduğu için devamlı motorun üzerindeyim ve 1 ayda 1000 km yapmışım maşallahı var canavar gibi,siz yeterki motoru üzmeyin bakımlarını düzgün yapın bu motor ömürlük arkadaşlar...

işte anlayış budur TEBRİKLER:cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
funkyboys olum ver parçalamadan ver şunu 2 ye alıyım 1000 km çok yaptın 1 senelik mötör la:mrgreen:
Arkadaşlar bende şu asyayı elimden çıkarıyım katılıcam cbr'lı kervanına:p
Bu gidişle bu senede alamicaz bi er5 zaten eskidide artık:cherry:

emrahh biliosun motoru mayısda almısdım daha bi sene olmadı:wiinkk:
hem bn eylülden beri kullanmaya basladım eylülden bu yana 1000km yaptım :p:p:p:p
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
yaz mevsiminde yoğun iş temposuna rağmen 1 ayda 1000km yapabliyordum ama kış geldi 100km zor yapıyorum:mrgreen:
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
emrahh biliosun motoru mayısda almısdım daha bi sene olmadı:wiinkk:
hem bn eylülden beri kullanmaya basladım eylülden bu yana 1000km yaptım :p:p:p:p

bu arada hayırlı olsun,yaptırmışsın jantı,ucuza da mal etmişsin,Allah bi daha göstermesin,yolları ihmal eden belediyeye de akıl fikir versin,aslında bi dava açıcaksın belediyeye,yolların bakımını ihmal ettiğinden dolayı,tazminat alacaksın,senin hatan değil yani anlıcan,yine de geçmiş olsun sana bişey olmamış,verilecek sadakan varmış funky

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:16 ----------

yaz mevsiminde yoğun iş temposuna rağmen 1 ayda 1000km yapabliyordum ama kış geldi 100km zor yapıyorum:mrgreen:

yok arkadaş bu havada da motora binemiyorum,kurye arkadaşlara Allah metanet versin,vallahi kazandıkları para helal bana göre,yağmur çamur yaz kış çalışıyo adamlar,szukiyi alalı 1 ay oldu anca 200 km yapmışım peh
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
22
ya arkadaşlar size birşey danışacaktım benim motorum yok para ayarlayabilirsem de yaza doğru bir tane almayı düşünüyorum ama maddi sorunum da var:( sizce nasıl bir race le başlamak iyi olur hadi para buldum diyelim cbr hoşuma gidiyor fakat boyum 1.85 küçük kalıyor altımda Allah aşkına bir akıl verin...
bu arada race e ilk defa bineceğim işin artistliğinde de değilim neyle başlamam gerekiyorsa onunla başlayacağım.
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
evet sana katılıyorum kurye olmak göründüğü gibi; motor beleş benzin beleş gezmek değil hiç kolay bi meslek değil ALLAH yardımcıları olsun
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
bu arada hayırlı olsun,yaptırmışsın jantı,ucuza da mal etmişsin,Allah bi daha göstermesin,yolları ihmal eden belediyeye de akıl fikir versin,aslında bi dava açıcaksın belediyeye,yolların bakımını ihmal ettiğinden dolayı,tazminat alacaksın,senin hatan değil yani anlıcan,yine de geçmiş olsun sana bişey olmamış,verilecek sadakan varmış funky

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:16 ----------



yok arkadaş bu havada da motora binemiyorum,kurye arkadaşlara Allah metanet versin,vallahi kazandıkları para helal bana göre,yağmur çamur yaz kış çalışıyo adamlar,szukiyi alalı 1 ay oldu anca 200 km yapmışım peh

cok tşk ederim sağolasın
belediyeye dava acmayı düşündüm ama dava sonuclanana kdr ben motoru değiştiririm :D:D
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
ya arkadaşlar size birşey danışacaktım benim motorum yok para ayarlayabilirsem de yaza doğru bir tane almayı düşünüyorum ama maddi sorunum da var:( sizce nasıl bir race le başlamak iyi olur hadi para buldum diyelim cbr hoşuma gidiyor fakat boyum 1.85 küçük kalıyor altımda Allah aşkına bir akıl verin...
bu arada race e ilk defa bineceğim işin artistliğinde de değilim neyle başlamam gerekiyorsa onunla başlayacağım.

dostum boyu o kadar sorun etme bende 1.85 im 80kg motor çokta sırıtmıyor bence ama benim hayalim farklı yüksek cc ssye yükselticem ondan cbr aldım sen ne kadara bi motor istiyon onu söyle yardımcı olalım.
(3-4 bin TL cbr/5-6 bin TL hyo )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst